Welke droger?
vrijdag 11 november 2011 om 15:23
Naar aanleiding van het droger-bij-een-wasmachine-topic heb ik een vraag, namelijk: welke droger hebben jullie, is die lucht- of condensafvoer en ben je er tevreden over?
Nadat mijn vorige twee drogers allebei na een jaar of 2 al zijn overleden wil ik dit keer een droger die wat langer mee gaat.
Merk maakt niet uit, condens- of luchtafvoer maakt niet uit, levensduur wel
Nadat mijn vorige twee drogers allebei na een jaar of 2 al zijn overleden wil ik dit keer een droger die wat langer mee gaat.
Merk maakt niet uit, condens- of luchtafvoer maakt niet uit, levensduur wel
vrijdag 11 november 2011 om 20:52
Hier eens een aardige poos in het buitenland geweest, en waar ik woonde werd met een wasdroger gedroogd. Tot dan toe heb ik altijd alleen op een wasrek gedroogd. Nou, dat heb ik geweten...
Een heleboel kleding (al vaak gewassen en in principe nog prima) is na de eerste droogbeurten 'overleden', voornamelijk doordat boorden plotsklaps kapotgingen. Die waren nog goed genoeg om een wasmachine en een droogrek te doorstaan, maar een droger konden ze niet meer aan
Een heleboel kleding (al vaak gewassen en in principe nog prima) is na de eerste droogbeurten 'overleden', voornamelijk doordat boorden plotsklaps kapotgingen. Die waren nog goed genoeg om een wasmachine en een droogrek te doorstaan, maar een droger konden ze niet meer aan