Welke droogmolen

21-05-2012 21:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke droogmolen hebben jullie (en zijn jullie tevreden over)?

Je zou denken dat een droogmolen een droogmolen is, maar na mijn Aldi-droogmolen denk ik daar anders over. Tijd om het vakantiegeld uit te geven en dan aan een droogmolen die ik zelf in en uit kan klappen

Nog tips waar ik op kan letten bij de aanschaf?

Wederom bedankt!!!!
Hier een brabantia, prima ding!! Heb hem nog niet zo heel lang, maar is oerdegelijk!!
Welke heb je? Zie op hun site ook allemaal soorten, maar wat nou het verschil is..?!?!
Het verschil zit vooral in aantal meters waslijn en of je hem met de hand opent of met een superdeluxe systeem. Ik heb er een met veertig meter waslijn, meer dan genoeg. En met de hand openen. Is in het begin ff zwaar, waslijnen staan dan nog superstrak. Ik heb hem de eerste keren geopend zoals een paraplu, maar dan omlaag gericht. Anders moet je boven je macht gaan openen en dat is in het begin even zwaar...
Hier staat al 10 jaar een brabantia! Staat nooit in de schuur, hooguit (als we er aan denken) in de winter een paar weken. Wij hebben 36 meter lijn en daar passen 2 ladingen wasgoed op. Ik hang wel breed uit. Hij is nog steeds goed, zitten maar een paar roestplekjes op aan de binnenkant.
Hier ook een Brabantia. Vanwege het gewicht, een te zwaar ding kan ik niet in de tuin zetten en uitklappen. Maar ik gebruik hem niet vaak meer nu, hij staat vooral in de schuur, maar als ik hem nodig heb doet ie het gewoonnog. Hij is inmiddels 15 jaar oud denk ik.
Ik heb in 1999 een Brabantia droogmolen gekocht. Staat altijd buiten en doet het nog prima. Gewoon met de hand openen. Al die superluxe systemen kunnen alleen maar defect gaan.
Thanks, een brabantia dus! :)

Zag toevallig een actie van leifheit met draden die in de stang worden opgeborgen maar idd meer risico op mankementen.

Toch maar ff naar de winkel om te kijken, heb weinig kracht in mn armen en wil hem wel zelf kunnen tillen
Hier ook een brabantia. Geen idee hoe oud, hij is bruin dus denk best oud haha! Hij stond nog in het huis dat mijn ouders hebben gekocht 2 jaar terug. Dus ik heb hem meegenomen en ben er tevreden over :) mijn broer heeft zo'n muur-droogmolen van brabantia. Die is ook erg fijn!
De wallfix bedoel ik dan.
Tip niet voor de droogmolen zelf maar voor de aanschaf.

Ze verkopen ook brabantia bij bouwmarkten ed. En daar zijn vaak kortingsbonnen van, scheelt je toch weer wat geld.

Want brabantia is goed, maar best duur.
Absoluut een Brabantia doen.

En zorgen voor een goed grondanker.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven