Welke provider zit jij bij? (internet en tv)

04-12-2023 20:30 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na lang wikken en wegen gaan wij overstappen maar waar naartoe? Zaten altijd bij t-mobile maar sinds dit Odido is is het een drama en er valt geen contact mee te krijgen om dit te veranderen.

Willen liever niet naar Ziggo want erg duur maar waar zitten jullie bij voor je internet en tv? En ben je er tevreden over en zo ja waarom?
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Alle reacties Link kopieren Quote
Volg ook even.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag ik vragen wat jullie nu betalen voor inet en tv?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij ziggo. Vanwege de snelheid van internet.
Die is hier hoger dan van kpn.

We zijn eind 2022 overgestapt na 100 jaar bij kpn te hebben gezeten.

Het bevalt prima.

Ziggo is inderdaad wel duurder dan kpn. (Ik zie nu dat het € 9,00 per maand scheelt)
bartjes wijzigde dit bericht op 04-12-2023 20:48
21.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
KPN.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zitten ook bij Ziggo, en ze bellen ons steeds te onpas op, maar vandaag toch maar eens aangehoord.

En konden een 10tje korting krijgen wel voor 6 maanden, wij kijken alleen tv op ipad.

En hadden laatst een mail als je teruggaat naar een snelheid minder, dan kreeg je 6 euro korting.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zitten bij Ziggo vanwege de snelheid van het internet.
Alle reacties Link kopieren Quote
T-Mobile/Odido glasvezel. Ik heb nooit problemen.

Ik heb geen tv pakket.
Alle reacties Link kopieren Quote
KPN. Geen problemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Elsje79 schreef:
04-12-2023 20:44
Mag ik vragen wat jullie nu betalen voor inet en tv?
Wij betalen 55 eu per maand voor tv via de app en internet die 100 mbps zou moeten hebben maar dit hebben we nooit..
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
KPN. Goedkoop, snel, geen problemen. Heb alleen internet, geen tv. Installeren lukte me zelf niet, want vorige eigenaar bleek een onderdeel te hebben meegenomen dat bij de aansluiting hoorde; was snel en gratis opgelost met een monteur aan huis. Er waren goedkopere opties (en ook duurdere) maar ik kende die bedrijven niet dus ik vertrouw dat niet ;-) Tevreden mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier wel Odido naar tevredenheid. Bij t-mobile viel de wifi juist soms uit, nu niet meer. Tv heb ik niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
KPN, al eeuwen. Nooit problemen gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ziggo. Er is hier geen glasvezel (buitengebied) en met 2 thuiswerkers is stabiel en snel internet wel belangrijk. Ik heb weinig te klagen. Zelden storing. Ik kijk nog veel lineair tv. Omdat ik mijn simonly via Hollandse nieuwe heb lopen, heb ik nu gratis Sky Showtime bij mijn gewone tv. Daarnaast hebben we een Netflix abonnement.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook al jaren tevreden met KPN. Eigenlijk nooit problemen. Alleen internet en mobiel, ik heb geen televisie meer.

Ze gaan hier ook glasvezel aanleggen komend jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu nog Tweak, maar die zijn per 1 januari volgens mij overgenomen door Odido. En Odido levert hier vooralsnog niet op de glasvezel.
Dus wij moeten op zoek naar een andere provider. Ik lees dus even mee.
Het wordt hier zeker geen Ziggo daar hebben we in het verleden teveel gedonder mee gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
KPN. Geen glasvezel want buitengebied. We hebben TV en internet en de snelheid is prima en storingen zijn er echt nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier glasvezel.

Kpn, ITV mét extra opnemen. Die 5 euro extra per maand scheelt me zeeën aan tijd met reclame doorspoelen, kan ook 8 verschillende programma's tegelijk opnemen.
Het internet is prima.

Wat ITV betreft, in het bijzonder de zenders BBC 1 en 2 die met 888 teletekst prima ondertiteld worden, vind ik erg fijn.

In de zomer ben ik wekenlang in een huis met Canal Digital televisie. Dat is een vorm van frustratie in het kwadraat. Ik wist niet dat televisie kijken zo klantonvriendelijk gemaakt kon worden. (6)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ziggo, daar heb ik het middelste tv pakket en hoogste internet pakket (600 Mbit) voor €82, dat kan zeker goedkoper met een lager internetpakket :P

In combinatie met mijn Vodafone mobiel abonnement heb ik daar dubbele data. Leuk voordeeltje.

Hier nooit problemen met Ziggo trouwens. Laatst met de storingsdienst gebeld voor iemand anders en dat was een prettig contact met de medewerker.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
KPN glasvezel met pluspakket, opnemen en 2 ontvangers en sinds verhuizing draadloos tv kijken. Gaat tot nu toe prima, scheelt kabels. Heb ook sim only van KPM, dus husselkorting of zoiets? En de laatste maanden hebben ze wel leuke acties. Zo heb ik nu Storytel 3 maanden lang voor een euro per maand.
mockturtle wijzigde dit bericht op 04-12-2023 21:53
6.93% gewijzigd
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb KPN en daar zijn we heel tevreden over.

Mijn moeder had T-Mobile en nu dus Odido. Ze moest overstappen naar glasvezel en zit nu al 2 weken zonder tv. Het is een heel gedoe om dat goed te krijgen, ik ben vooralsnog dus niet echt fan van Odido.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren Quote
Odido hier. Ik betaal 46 euro voor internet en tv. Ik geloof wel inclusief 2,50(?) korting omdat ik mijn mobiele abonnement daar ook heb lopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ziggo wat ik precies betaal weet ik zo niet uit mijn hoofd moet ik errst op de bank kijken en ik lig al in bed en ga er niet meer uit .weet wel dat het duur is.
Verder weinig klachten als er al eens storing is krijg ik vrij snel een medewerker aan de lijn .en kunnen we het samen telefonisch oplossen .
Heb T.V.Internet .zo,n extra kastje zodat ik alles terug kan kijken .heb ook nog n vaste telefoon lijn .
Mobiel van mijn man en mij lopen niet via Ziggo want mocht er storing zijn dan hebben we ij ieder geval nog verbinding met de buiten wereld .
Zo hebben wij ook niet dezelfde bank .dat als de ene bank storing heeft je nog met de andere pas kunt afrekenen,
Maar dat heeft niks met Ziggo te maken natuurlijk 😃
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Sindskort odido met tv via app op smarttv
Eerder kpn via kabel maar dat ging naar de 80 euro per maand
Dan is odido voor 28,50 een stuk voordeliger.
Of ik tv via app fijn vind weet ik niet. Kan nu ook niets opnemen wat ook lastig is. Kpn vond ik gebruiksvriendelijker.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zat bij online.nl maar dat is echt heel kut en traag. Heb nu een nieuw abbo bij Ziggo, een goeie deal op Black Friday gevonden. Maar slechts een jaar dus volgend jaar weer verder kijken.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven