Welke provider zit jij bij? (internet en tv)

04-12-2023 20:30 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na lang wikken en wegen gaan wij overstappen maar waar naartoe? Zaten altijd bij t-mobile maar sinds dit Odido is is het een drama en er valt geen contact mee te krijgen om dit te veranderen.

Willen liever niet naar Ziggo want erg duur maar waar zitten jullie bij voor je internet en tv? En ben je er tevreden over en zo ja waarom?
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
Nu al een aantal jaren KPN glasvezel Alles-in-1. Ik wilde graag glasvezel, maar sowieso is hier geen koperaansluiting.

Was in het begin niet zo tevreden over de kwaliteit, want vaak storing. Nu is minder vaak storing.
Ik vind KPN wel flink aan de prijs. Maar het zenderpakket dat ik heb, werd nergens anders aangeboden.
Alle reacties Link kopieren Quote
In mei overgestapt van KPN naar T-Mobile vanwege de kosten. Gezien de enorme problemen met Odido vertrek ik daar weer zo snel dat mogelijk is. Wat een slecht bedrijf is dat. Er is zelfs een Facebook aangemaakt, Klachten over Odido.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren Quote
Odido is vreselijk! Wat een dom bedrijf. In eerste instantie is het abbo vroegtijdig geëindigd omdat zij niet automatisch konden incasseren. Vervolgens was mijn eind factuur foetsie, zonder wilde ik niet betalen, dus vervolgens incasso kosten. Het heeft mij zoveel tijd gekost en belminuten! Echt een afrader.

Bij Delta nooit geen problemen. Misschien niet de goedkoopste, maar wij nemen alleen nog internet af met een gratis mobiel abbo (had altijd nog prepaid). Geen kabel tv meer, toch alleen maar onzin en verouderde programma’s op. Dus betaal 45 euro
Alle reacties Link kopieren Quote
Met een black friday actie over gestapt naar Ziggo.

Nu voor een jaar het snelste internet(glasvezel), TV en bellen voor 40 euro per maand. En ook nog Disney + kado.

We zaten/zitten nog bij Delta en betalen nu 73,50 per maand. Maar kreeg mail over een flinke verhoging, dus daarom gezocht naar wat anders.

Beetje mazzel wel, want dit is wel echt een goede aanbieding eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ziggo. Ook een poosje een uitstapje gemaakt naar KPN (toen digitenne) maar vrij snel weer opgezegd vanwege de ontzettend slechte ontvangst, maar die heeft zich ook verder ontwikkeld dus hoe die mometneel is weet ik niet. Ik vind het een onaangenaam bedrijf wat alles doet om klanten uit te knijpen voor de Heilige Winst.

Ziggo heeft twee manieren om tv-beelden over te dragen: via de coaxkabel en via internet. Bij je nieuwe abbo krijg je beide. Ik ben nog niet erg te spreken over de kwaliteit van de beelden via de Next-Mini. Die is beduidend slechter dan via de kabel. En ik heb uren en dagen gespendeerd om HDMI-1 in te regelen in de instellingen van de tv. Maar het blijft een flets, weinig sprankelend beeld. Ik weet ook niet wat dit kwaliteitsverschil veroorzaakt; misschien is het een beroerde HDMI-ingangssignaalverwerking of toch een slechte ontvanger.

Misschien loop ik iets mis als ik niet naar een ander ga. Mocht ik iets op proef krijgen dan zal ik het niet laten liggen, want dan kom ik meer te weten.

Overigens zijn de beelden via de coax prima, hoewel in één kamer zijn sommige zenders niet te ontvangen (Geen Signaal), en ook de internetsnelheid is goed. Ik heb het op één na duurste abonnement.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
paabs schreef:
05-12-2023 00:02
Met een black friday actie over gestapt naar Ziggo.

Nu voor een jaar het snelste internet(glasvezel), TV en bellen voor 40 euro per maand. En ook nog Disney + kado.
Ziggo heeft geen glasvezel. Alleen 'glasvezel-kabel', wat een misleidende naam is voor kabel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit bij Odido, hiervoor zat ik bij Tele-2 omdat ze daar een heel basic pakket hadden. Maar omdat in mijn wijk ADSL eruit ging, moest ik overstappen op glasvezel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nu een jaar bij kpn gezeten (was prima, half jaar 50% korting, daarna volle pond). Ga nu weer terug naar ziggo met een aanbieding voor een jaar à 39 euro per maand, inclusief HBO max voor een jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zijn overgestapt van Ziggo (bijna 70 euro per maand) naar Odido (35 euro per maand).
De overstap was prima geregeld, geen minuut zonder internet gezeten.
Het enige probleem wat we hadden, was dat de router van Odido een nieuwere wifi standaard aanbood (wifi versie 6) en dat gaf wat problemen met het thuiswerken.
De wifi 6 router drukte het netwerk van onze wifi extenders weg en we zaten te ver van de router af om dan een stabiele verbinding te hebben. Opgelost met een Powerline connectie, omdat ik geen zin had om nog prima werkende wifi extenders te gaan vervangen.
Met een mobiele telefoon en een tablet heb ik er geen last van, die kunnen nog niet omgaan met wifi 6, maar mijn splinternieuwe werklaptop kan dat (helaas in dit geval) wel.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven