Welke stoomgenerator heb jij?

18-04-2010 08:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn strijkijzer heeft het begeven en wil nu zo'n stoomgenerator,maar daar heb je ook veel keus in,welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?Ik dacht zelf aan de philips GC 7330 of GC 8460 ook omdat ze een leuke kleur hebben.

Gr Sandra
Leuke kleur.... Nee, dat zou niet mijn reden zijn om te kiezen voor een bepaald model. Maar ik zou ook nooit een strijkijzer kopen die duurder is dan zo'n ¤70.

Heb je al reviews gelezen?
Haha, vanwege de kleur...

Geen ervaring mee verder.
Ik heb deze Wel oké maar ik ben niet laaiend enthousiast ofzo. Hij is wel een stuk goedkoper geworden, ik heb er in december 119,- voor betaald
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Tuurlijk is de kleur niet het belangrijkste hehe......
Ik heb zelf een normaal stoomstrijkijzer, en een vriendin heeft zo´n enorm kreng. Ik kan niet zeggen dat het zoveel uitmaakt. Heb hem natuurlijk wel eens getest maar vind mijn gewone stoomgeval toch handiger, vooral qua opruimen. Die van vriendin komt trouwens van de aldi.
Ik heb een gewoon stoomstrijkijzer. Heb wel gekeken naar zo'n ding, maar ik vind het een veel te groot bakbeest. En daarnaast strijk ik altijd op zolder en ik kan zo'n ding dus nergens kwijt. Of hij moet op dat plankje van de strijkplank kunnen, maar dat lijkt me niet echt veilig. Ik zie het voordeel niet van die dingen, dus ik zou gewoon een normaal strijkijzer nemen. Ik heb deze http://www.kijkshop.nl/pr ... -stoomstrijkijzer-fv5210/ Toevallig in de aanbieding en een leuke kleur. Daarom heb ik hem ook ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven