Welke tekst op persoonlijk mes?

22-08-2012 12:44 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een gekke titel :P Maar ik wil iemand een schilmesje van Global cadeau doen en die hebben een gratis graveerservice. Je kan zowel wat tekst als een plaatje laten graveren. Maar ik ben totaal inspiratieloos. Zat te denken aan initialen maar (het is voor mijn lieve mama waar ik een hele goeie band mee heb) iets van dat het van mij afkomstig is en ik van haar hou lijkt me ook wel leuk maar wat is dan kort, krachtig en treffend?

Alvast bedankt voor het meedenken
Ik zou heel blij zijn met dit cadeau!
quote:blauwbloempje schreef op 22 augustus 2012 @ 13:06:

Ja nou is het wel ff genoeg met de semi grappige teksten. Ik zoek serieus een goede tekst.Doe maar een pagina uit de werken van Kafka. Heeft ze nog leesvoer tijdens het koken.
Voor jou, de belangrijkste vrouw in mijn leven.

Mischien wel erg zoetsappig maar toch.
Het zijn supermessen en hartstikke duur. Ik heb er nu 1 en wil sparen voor nog andere messen van dit merk.
quote:Travis schreef op 22 augustus 2012 @ 13:01:

For the love of my knife. Geweldig!
Bij de winkel waar ik mijn messen koop, plakken ze op het kadopapier 1 cent. Die cent moet de ontvanger van het mes teruggeven aan de gever. Leuk detail.

Ik zou de initialen van je moeder erin laten zetten. Het is net als een tattoo, zodra je iets moet laten verzinnen door vreemden op een forum is het al niet meer origineel en "eigen".
quote:fru1t3lla schreef op 22 augustus 2012 @ 13:12:

[...]

Doe maar een pagina uit de werken van Kafka. Heeft ze nog leesvoer tijdens het koken.
Ik zou het vreselijk vinden om een mes cadeau te krijgen. Nog erger is een gegraveerd mes.
Het is dan ook niet jouw cadeau dus jij mag het raar vinden, als ik maar weet dat de jarige het wel kan waarderen

En wat is er in hemelsnaam mis met het vragen om leuke ideeën.
Chagerijnig stuk vreten?
quote:Gisselle schreef op 22 augustus 2012 @ 13:12:

Ik zou heel blij zijn met dit cadeau!Dankje voor je reactie, krijg zo langzaamaan het gevoel dat ik één of andere idioot ben dat ik dit voor iemand wil gaan doen.
Cut the crap
quote:blauwbloempje schreef op 22 augustus 2012 @ 13:06:

Ja nou is het wel ff genoeg met de semi grappige teksten. Ik zoek serieus een goede tekst.

Jij kent je moeder toch?

Zeg iets wat jij wil zeggen, dat is toch niet zo moeilijk?

Ik vind sommige grappige teksten erg leuk. Dat had ik gedaan maar ik ken je moeder niet, jij wel.
quote:tristan19 schreef op 22 augustus 2012 @ 13:18:

Cut the crap

Ik lach niet!
Ik vind 'for the love of my knife' wel heel komisch moet ik idd zeggen, dat refereert ook wel naar de liefde voor haar. En der initialen erbij zodat het wel echt haar mesje wordt :P
Het is een lasergravure en daar blijft dus niks in hangen.

Houd het heeeeel kort, want anders wordt het, zeker op een schilmes, veel te priegelig. Wij hebben onze zoon bij z'n start op het HBO food design een koksmes gegeven met alleen simpel zijn voor- en achternaam dwars op het lemmet tegen het heft aan.
quote:blauwbloempje schreef op 22 augustus 2012 @ 13:17:

Het is dan ook niet jouw cadeau dus jij mag het raar vinden, als ik maar weet dat de jarige het wel kan waarderen

En wat is er in hemelsnaam mis met het vragen om leuke ideeën.Het 'hoort' gewoon niet om een mes cadeau te doen. Een mes snijdt de vriendschap door.
Denk dat ik gewoon voor haar initialen en een hartje ga. Bedankt voor het meedenken iedereen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 augustus 2012 @ 13:22:

[...]

Het 'hoort' gewoon niet om een mes cadeau te doen. Een mes snijdt de vriendschap door.Wat kan mij het nou schelen wat hoort? :S Als iemand er blij van wordt, pff.
quote:blauwbloempje schreef op 22 augustus 2012 @ 13:22:

Denk dat ik gewoon voor haar initialen en een hartje ga. Bedankt voor het meedenken iedereen.Dat vind ik dan weer afgezaagd een tekst als ik hou van je mam zou ik persoonlijk kiezen maar goed dat is dan ook omdat ik weet dat mijn moeder dat zeer zou waarderen.
Oh en als ze iets met schrijven als beroep heeft: Kill your darlings
Liever een mes waar je telkens een beetje om lachen als je hem pakt toch?
Ach, licht een beetje op. Ik moest echt even lachen om een paar bijdrages

Ik vond die van Reisa wel goed trouwens "met liefde (gemaakt)" en dan zou ik daar een hartje achter doen.

Initialen vind ik niet zo.
quote:cm_89 schreef op 22 augustus 2012 @ 13:25:

[...]

Dat vind ik dan weer afgezaagd een tekst als ik hou van je mam zou ik persoonlijk kiezen maar goed dat is dan ook omdat ik weet dat mijn moeder dat zeer zou waarderen.Ja die van mij ook maar het is een erg klein mesje en het moet wel leesbaar blijven. En hvj vind ik dan ook weer niks :P
Het mes snijdt aan twee kanten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven