Welke tekst op persoonlijk mes?
woensdag 22 augustus 2012 om 12:44
Wat een gekke titel
Maar ik wil iemand een schilmesje van Global cadeau doen en die hebben een gratis graveerservice. Je kan zowel wat tekst als een plaatje laten graveren. Maar ik ben totaal inspiratieloos. Zat te denken aan initialen maar (het is voor mijn lieve mama waar ik een hele goeie band mee heb) iets van dat het van mij afkomstig is en ik van haar hou lijkt me ook wel leuk maar wat is dan kort, krachtig en treffend?
Alvast bedankt voor het meedenken
Alvast bedankt voor het meedenken
woensdag 22 augustus 2012 om 12:56
quote:eleonora schreef op 22 augustus 2012 @ 12:53:
'hier, voor in je rug...'
Mijn vriend weigert van mij een mes te vragen voor zijn verjaardag, want iemand een mes geven, dat betekent dat je diegene ongeluk toewenst. Dus een mes moet je altijd verkopen, of er in ieder geval geld voor geven, als is het maar een cent.
Hij is hier heel stellig is.
'hier, voor in je rug...'
Mijn vriend weigert van mij een mes te vragen voor zijn verjaardag, want iemand een mes geven, dat betekent dat je diegene ongeluk toewenst. Dus een mes moet je altijd verkopen, of er in ieder geval geld voor geven, als is het maar een cent.
Hij is hier heel stellig is.
woensdag 22 augustus 2012 om 12:57
Serieus graag. Ja er zit een verhaal achter, het is voor haar verjaardag en het huis is al vergeven van de troep dus hebbedingetjes hoeven al heel lang niet meer, mijn moeder leeft zo'n beetje met aardappelschilmesjes maar ze heeft eigenlijk alleen maar hele slechte. Toen we eens ergens waren waren ze Global messen hadden heeft ze daarmee gesneden en was ze lyrisch dus vandaar dat me dat een geschikt cadeau lijkt.
woensdag 22 augustus 2012 om 13:02
woensdag 22 augustus 2012 om 13:03
quote:sinaasappellikeur schreef op 22 augustus 2012 @ 13:02:
Wij hebben ook onze gekregen messen gekocht, voordat we het cadeau mochten openmaken moesten we de gever een euro betalen.
Dus als je het beste voor hebt met de ontvanger zou ik om een muntje vragen voordat je het geeft.
Qua tekst ben ik even inspiratieloos.Mja ben niet zo heel bijgelovig maar zal een 5 eurocentje vragen dan
Wij hebben ook onze gekregen messen gekocht, voordat we het cadeau mochten openmaken moesten we de gever een euro betalen.
Dus als je het beste voor hebt met de ontvanger zou ik om een muntje vragen voordat je het geeft.
Qua tekst ben ik even inspiratieloos.Mja ben niet zo heel bijgelovig maar zal een 5 eurocentje vragen dan
woensdag 22 augustus 2012 om 13:11
quote:Ratteke schreef op 22 augustus 2012 @ 13:07:
Wat denk je dat hier staat? Moet het zo serieus zijn dan? Doe dan gewoon 'omdat ik van je hou'. Er van uitgaande dat je dat doet.Nee serieus hoeft het niet te zijn maar ook geen semi grappige teksten. Gewoon een pakkend iets, kort maar krachtig want idd, zoveel ruimte is er niet. En omdat ik van je hou vind ik afgezaagd
Wat denk je dat hier staat? Moet het zo serieus zijn dan? Doe dan gewoon 'omdat ik van je hou'. Er van uitgaande dat je dat doet.Nee serieus hoeft het niet te zijn maar ook geen semi grappige teksten. Gewoon een pakkend iets, kort maar krachtig want idd, zoveel ruimte is er niet. En omdat ik van je hou vind ik afgezaagd