Welke tekst op persoonlijk mes?

22-08-2012 12:44 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een gekke titel :P Maar ik wil iemand een schilmesje van Global cadeau doen en die hebben een gratis graveerservice. Je kan zowel wat tekst als een plaatje laten graveren. Maar ik ben totaal inspiratieloos. Zat te denken aan initialen maar (het is voor mijn lieve mama waar ik een hele goeie band mee heb) iets van dat het van mij afkomstig is en ik van haar hou lijkt me ook wel leuk maar wat is dan kort, krachtig en treffend?

Alvast bedankt voor het meedenken
Een dierbare een mes cadeau doen?
"cuts like a knife"
"kort, krachtig en treffend"
zit er misschien een verhaal achter het cadeau geven van het mes? (zou ik wel verwachten;))

misschien kan je daar dan een toespeling op maken.
Gaat er geen vuil in zitten in het gegraveerde deel?

Geen idee wat voor tekst. Aardappelschilmesje is wel heel klein.

Cut with love ?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
" pas op, scherp! "
'hier, voor in je rug...'
"met jou heb ik nog een appeltje te schillen"
quote:eleonora schreef op 22 augustus 2012 @ 12:53:

'hier, voor in je rug...'

Mijn vriend weigert van mij een mes te vragen voor zijn verjaardag, want iemand een mes geven, dat betekent dat je diegene ongeluk toewenst. Dus een mes moet je altijd verkopen, of er in ieder geval geld voor geven, als is het maar een cent.

Hij is hier heel stellig is.
Eleonora

Ik zou drie kussen (xxx), ik vind het leuk als een gebruiksartikel een symbooltje van liefde is. Xxx is voor mij voldoende voor iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht. Denk ik.
O nee, voor je moeder!

Dan iets van 'voor jou, supervrouw!'
'Met liefde'(gemaakt)

Dat slaat op het koken met liefde en op de relatie met je moeder.
Serieus graag. Ja er zit een verhaal achter, het is voor haar verjaardag en het huis is al vergeven van de troep dus hebbedingetjes hoeven al heel lang niet meer, mijn moeder leeft zo'n beetje met aardappelschilmesjes maar ze heeft eigenlijk alleen maar hele slechte. Toen we eens ergens waren waren ze Global messen hadden heeft ze daarmee gesneden en was ze lyrisch dus vandaar dat me dat een geschikt cadeau lijkt.
quote:reisa1978 schreef op 22 augustus 2012 @ 12:57:

'Met liefde'(gemaakt)

Dat slaat op het koken met liefde en op de relatie met je moeder.

Die is wel goed, dankje!

@Belle, ook wel aardig maar vrij standaard.
For the love of my knife.
Wij hebben ook onze gekregen messen gekocht, voordat we het cadeau mochten openmaken moesten we de gever een euro betalen.

Dus als je het beste voor hebt met de ontvanger zou ik om een muntje vragen voordat je het geeft.

Qua tekst ben ik even inspiratieloos.
quote:Travis schreef op 22 augustus 2012 @ 13:01:

For the love of my knife. lol die is wel grappig :P
quote:sinaasappellikeur schreef op 22 augustus 2012 @ 13:02:

Wij hebben ook onze gekregen messen gekocht, voordat we het cadeau mochten openmaken moesten we de gever een euro betalen.

Dus als je het beste voor hebt met de ontvanger zou ik om een muntje vragen voordat je het geeft.

Qua tekst ben ik even inspiratieloos.Mja ben niet zo heel bijgelovig maar zal een 5 eurocentje vragen dan :P
morituri te salutant (zij die gaan sterven groeten u)

Gloria sine labore nulla. Zonder arbeid geen eer
Ja nou is het wel ff genoeg met de semi grappige teksten. Ik zoek serieus een goede tekst.
Persoonlijk zou ik gewoon iets van Hou van jou mam zetten.
Wat denk je dat hier staat? Moet het zo serieus zijn dan? Doe dan gewoon 'omdat ik van je hou'. Er van uitgaande dat je dat doet.
quote:Ratteke schreef op 22 augustus 2012 @ 13:07:

Wat denk je dat hier staat? Moet het zo serieus zijn dan? Doe dan gewoon 'omdat ik van je hou'. Er van uitgaande dat je dat doet.Nee serieus hoeft het niet te zijn maar ook geen semi grappige teksten. Gewoon een pakkend iets, kort maar krachtig want idd, zoveel ruimte is er niet. En omdat ik van je hou vind ik afgezaagd
En een goede tekst mag dus blijkbaar niet grappig zijn?

Met zo'n topic kun je dit soort reacties verwachten. Vind het ook een raar cadeau, een mes en dan ook nog met iets erin gegraveerd. Succes met je zoektocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven