Welke tekst op persoonlijk mes?
woensdag 22 augustus 2012 om 12:44
Wat een gekke titel
Maar ik wil iemand een schilmesje van Global cadeau doen en die hebben een gratis graveerservice. Je kan zowel wat tekst als een plaatje laten graveren. Maar ik ben totaal inspiratieloos. Zat te denken aan initialen maar (het is voor mijn lieve mama waar ik een hele goeie band mee heb) iets van dat het van mij afkomstig is en ik van haar hou lijkt me ook wel leuk maar wat is dan kort, krachtig en treffend?
Alvast bedankt voor het meedenken
Alvast bedankt voor het meedenken
woensdag 22 augustus 2012 om 13:31
quote:blauwbloempje schreef op 22 augustus 2012 @ 13:18:
[...]
Dankje voor je reactie, krijg zo langzaamaan het gevoel dat ik één of andere idioot ben dat ik dit voor iemand wil gaan doen.
Super idee,
maar waarom gelijk zo inhakken op de grappige reacties?
Ik zou juist erg moeten lachen als ik een tekst als "cut te crap" of "for the love of mij knife" of dergelijke op een mes krijg van iemand.
Zoveel mensen zoveel meningen (vooral hier op viva)
Dus laat iedereen lekker zijn ideeen spuien en pak er uit wat jou aanspreekt, en laat de andere suggesties voor mensen met andere humor over.
[...]
Dankje voor je reactie, krijg zo langzaamaan het gevoel dat ik één of andere idioot ben dat ik dit voor iemand wil gaan doen.
Super idee,
maar waarom gelijk zo inhakken op de grappige reacties?
Ik zou juist erg moeten lachen als ik een tekst als "cut te crap" of "for the love of mij knife" of dergelijke op een mes krijg van iemand.
Zoveel mensen zoveel meningen (vooral hier op viva)
Dus laat iedereen lekker zijn ideeen spuien en pak er uit wat jou aanspreekt, en laat de andere suggesties voor mensen met andere humor over.
woensdag 22 augustus 2012 om 13:34
quote:blauwbloempje schreef op 22 augustus 2012 @ 13:27:
[...]
Ja die van mij ook maar het is een erg klein mesje en het moet wel leesbaar blijven. En hvj vind ik dan ook weer niks :POke dat zou niet passen dus, nee hvj zou ik inderdaad ook niet kiezen, dat is weer zo onpersoonlijk. Bovendien zou HVJ denk ik niets voor mijn moeder betekenen.
[...]
Ja die van mij ook maar het is een erg klein mesje en het moet wel leesbaar blijven. En hvj vind ik dan ook weer niks :POke dat zou niet passen dus, nee hvj zou ik inderdaad ook niet kiezen, dat is weer zo onpersoonlijk. Bovendien zou HVJ denk ik niets voor mijn moeder betekenen.
woensdag 22 augustus 2012 om 13:35
quote:cm_89 schreef op 22 augustus 2012 @ 13:34:
[...]
Oke dat zou niet passen dus, nee hvj zou ik inderdaad ook niet kiezen, dat is weer zo onpersoonlijk. Bovendien zou HVJ denk ik niets voor mijn moeder betekenen.Mijn moeder is wel heel hip, die sluit regelmatig haar smsjes af met hvj maar ik vind het niks
[...]
Oke dat zou niet passen dus, nee hvj zou ik inderdaad ook niet kiezen, dat is weer zo onpersoonlijk. Bovendien zou HVJ denk ik niets voor mijn moeder betekenen.Mijn moeder is wel heel hip, die sluit regelmatig haar smsjes af met hvj maar ik vind het niks
woensdag 22 augustus 2012 om 13:47