Werkster steelt sigaretten
dinsdag 14 december 2010 om 13:05
Onze werkster die iedere week ons huis doet (en goed ook), steelt sigaretten van ons. Van de zomer kwam ik er achter toen ik een half pakje thuis had laten liggen, had ze niet geteld maar voor mijn gevoel zaten er in de ochtend meer in. De keren daarna heb ik ze wel geteld en er ontbraken er naar haar komst altijd een stuk of 3.
Morgen zie ik haar weer (zie haar ongeveer 3 keer per jaar) en vraag me af of ik hiervan iets moet zeggen. Ergens vind ik het niet kunnen stelen is stelen maar aan de andere kant die paar peukies op een mensenleven.
Morgen zie ik haar weer (zie haar ongeveer 3 keer per jaar) en vraag me af of ik hiervan iets moet zeggen. Ergens vind ik het niet kunnen stelen is stelen maar aan de andere kant die paar peukies op een mensenleven.
dinsdag 14 december 2010 om 14:40
Je had het haar moeten vragen/zeggen toen het speelde. Het is een paar maanden geleden en bovendien rook je niet meer dus valt er ook niks meer te pakken voor de werkster. Wat wil je zeggen tegen haar? "Ik merkte dat je een paar maanden geleden sigaretten van me pakte. Ik heb liever niet dat je dat doet. Oh ja, ik rook ook al een tijd niet meer dus je heb natuurlijk ook al een hele tijd geen sigaretten meer gezien hier in huis dus ze pakken zal sowieso moeilijk gaan." Je hebt het gewoon veel te lang laten zitten.
Of gaat het je om iets anders? Vertrouw je haar niet meer? Ben je bang dat ze andere dingen mee neemt?
Of gaat het je om iets anders? Vertrouw je haar niet meer? Ben je bang dat ze andere dingen mee neemt?
dinsdag 14 december 2010 om 15:08
dinsdag 14 december 2010 om 15:09
dinsdag 14 december 2010 om 16:09
dinsdag 14 december 2010 om 16:20
dinsdag 14 december 2010 om 16:21