Wie al verwarming aan?

09-09-2017 21:30 728 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ja, het is weer tijd voor het jaarlijkse verwarmingtopic. :-)

Hier is ie vandaag voor het eerst aan.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Op de een of andere manier blijft de temperatuur in huis hangen op 22.2 graden, dus voorlopig geen verwarming aan hier.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Hij mag bij mij pas 17 oktober aan!!
Nope. Nog steeds niet.
Ramen staan hier nog op kiep ook.
Er stond een heerlijk warm windje vandaag. Had de deur open en zat zonder jas op de brommer. Ik heb van deze dag genoten.

Morgen wordt het hier 23 graden. Wel gaat het in de loop van de dag onweren, maar dat mag de pret niet drukken.
Vandaag mijn jaarafrekening gehad, krijg €650 terug. Ik zet hem dus even lekker aan :proud:
Hier nog geen verwarming aan gehad maar wel al een paar avonden lekker een blok hout op de houtkachel
Ik moest om acht uur nog even weg, het was raar warm buiten. Hier thuis is het binnen ook klam warm, dus ik heb de deur nog even open gezet.

Vorige week is de verwarming wel effe aan geweest.
Even aan gehad, maar gisteren en vandaag weer uit.
miedo schreef:
28-09-2017 20:11
Ok ook als eerste week van oktober al vriest ?
Hier 22,5 graad.
Mijn thermometer zegt oververhit.
(Verkouden/griepachtige symptomen).
De kachel staat met dit rare weer nog steeds uit. Veel te benauwd, ramen open.
Croma is een een Bitch.
slobberbone schreef:
29-09-2017 00:03
Ok ook als eerste week van oktober al vriest ?

In de eerste helft van oktober is er hooguit wat lichte nachtvorst, zeker geen vorst overdag.
Hier is de verwarming kokend heet en dus aan gegaan vannacht.
Tr0tter schreef:
29-09-2017 06:35
In de eerste helft van oktober is er hooguit wat lichte nachtvorst, zeker geen vorst overdag.

Dat weet je nooit tegenwoordig. We hebben ook al eens met Pasen in de sneeuw gezeten.
Verwarming is hier nog niet aan geweest, kaarsen en waxinelichtjes inmiddels wel weer.
miedo schreef:
28-09-2017 20:11
Wat is er op 17 oktober wat er niet is op 16 oktober?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nog steeds de verwarming niet aan gehad, woensdag zelfs de deur nog open gedaan. Wel is het in de studeerkamer inmiddels wat fris geworden, maar dat komt omdat we daar dus eigenlijk geen zon op hebben. Verwarming aandoen heeft geen nut, die springt toch niet aan zolang het nog boven de 20 graden is. Even wat op bedenken dus.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
:cheer2: :cheer2: :cheer2: Hier is de cv eindelijk weer gemaakt na een paar weken gezeik. Eindelijk :heart:
Tr0tter schreef:
29-09-2017 06:35
Bij de koudste oktober wel :-)
Vindt op zich ook niet zo interessant wanneer iemand zijn CV aanzet. Het is pas interessant om te weten dat iemand zijn CV ketel goed heeft ingeregeld en ketel heeft afgestemd op de woning en zo weer zuinig kan stoken voor de winter.
Lady_Grey schreef:
29-09-2017 08:19
:cheer2: :cheer2: :cheer2: Hier is de cv eindelijk weer gemaakt na een paar weken gezeik. Eindelijk :heart:
Wat was het probleem met de ketel?
Bij mij is de ketel ook steeds stuk, schiet niet op want ik moet nu alweer de monteur bellen. Mijn CV heeft ondertussen al 3 onderdelen vernieuwd gekregen.

Ontopic, wegens storing is de verwarming niet aan
Wij krijgen 12 oktober een nieuwe ketel, en dan zal de verwarming er drie dagen uit liggen. Zal je zien dat het dan gaat vriezen dat het kraakt.
Hier heeft de hele middag de schuifpui open gestaan en is het nu 23,5 graden binnen. Het duurt dus nog wel even voor de verwarming aan gaat.
Hier is het ook nog 22 graden en nog niet onder de 20 graden geweest.
Al krijg ik het wel al koud bij 20 graden maar trek dan maar een trui aan.
Bij mij gaat hij pas aan onder de 20 graden.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Henk-en-Roelie schreef:
29-09-2017 15:07
Wat was het probleem met de ketel?
Bij mij is de ketel ook steeds stuk, schiet niet op want ik moet nu alweer de monteur bellen. Mijn CV heeft ondertussen al 3 onderdelen vernieuwd gekregen.

Ontopic, wegens storing is de verwarming niet aan
Ketel was oke, er was lekkage in leidingen ergens :|
slobberbone schreef:
29-09-2017 09:40
Vindt op zich ook niet zo interessant wanneer iemand zijn CV aanzet. Het is pas interessant om te weten dat iemand zijn CV ketel goed heeft ingeregeld en ketel heeft afgestemd op de woning en zo weer zuinig kan stoken voor de winter.
Net een nieuwe CV-ketel en we hebben ons best hierop gedaan. :)
Monteur 1 wist weinig van de instellingen. Vandaag is monteur 2 langsgekomen voor de puntjes op de i, ook het tapwater staat nu op de eco-stand. :proud: Met dank aan internet, zoek op 'CV tuning'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven