Wie al verwarming aan?
vrijdag 29 september 2017 om 23:13

zaterdag 30 september 2017 om 16:08

zondag 1 oktober 2017 om 06:18
(Even voor mijn informatie
) Mensen die de verwarming nu nog niet aan hoeven te hebben: hebben jullie huizen dan ook allemaal energielabel A enzo? Of hebben jullie mazzel met hoe er zon het huis in komt?
Vind het wel relaxed om te weten in het geval dat ik ga verhuizen, want ik ben wel enigszins jaloers

Vind het wel relaxed om te weten in het geval dat ik ga verhuizen, want ik ben wel enigszins jaloers

zondag 1 oktober 2017 om 07:29
Lady grey, geen a label, denk c, maar wel elke zonnestraal in huiskamer. Daardoor is t snel warm want de zon is best nog krachtig. Van de week voor eerst aan gehad. Maar toen was ik tot op m'n ondergoed nat geregend. En goede verwarming hier, na uurthe gaar ie weer uit en dan is het rest van de avond heerlijk in huis

zondag 1 oktober 2017 om 08:34
Energielabel A inderdaad. En grote ramen, zodat de zon van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat naar binnen kan schijnen.
zondag 1 oktober 2017 om 09:29
Ons huis heeft wel muurisolatie en dubbel glas, maar de warmte vertrekt via de vloer. In de winter is dit huis niet warm te stoken, maar nu met de zon op de ramen stijgt de temperatuur snel naar 22 graden (gisteren)Lady_Grey schreef: ↑01-10-2017 06:18(Even voor mijn informatie) Mensen die de verwarming nu nog niet aan hoeven te hebben: hebben jullie huizen dan ook allemaal energielabel A enzo? Of hebben jullie mazzel met hoe er zon het huis in komt?
Vind het wel relaxed om te weten in het geval dat ik ga verhuizen, want ik ben wel enigszins jaloers![]()
"Boring conversation anyway"

zondag 1 oktober 2017 om 10:25
Geen idee wat het label is. Maar het is een goed geïsoleerd hoekhuis inderdaad.Lady_Grey schreef: ↑01-10-2017 06:18(Even voor mijn informatie) Mensen die de verwarming nu nog niet aan hoeven te hebben: hebben jullie huizen dan ook allemaal energielabel A enzo? Of hebben jullie mazzel met hoe er zon het huis in komt?
Vind het wel relaxed om te weten in het geval dat ik ga verhuizen, want ik ben wel enigszins jaloers![]()
En als ik het koud krijg, trek ik eerst een trui aan en/of trek een fleece dekentje over me heen.
zondag 1 oktober 2017 om 11:48

zondag 1 oktober 2017 om 19:48
zondag 1 oktober 2017 om 19:52
Als ik ooit ga verhuizen ga ik daar ook een beetje op letten, maar dan andersom. Het is bij mij stukken makkelijk om het aangenaam te krijgen als er geen zon is, dan wanneer de zon er wel op staat (laatste dagen al 26 graden bij thuiskomst, als het buiten echt warm is 36 graden)
zondag 1 oktober 2017 om 19:57
[quote=Lady_Grey post_id=27610735 time=1506831486 user_id=286629]
) Mensen die de verwarming nu nog niet aan hoeven te hebben: hebben jullie huizen dan ook allemaal energielabel A enzo? Of hebben jullie mazzel met hoe er zon het huis in komt?
Zeker geen energielabel a hier..denk eerder label F:P
Ik woon boven en ik heb uitkijk op zuidkant.
en ik blijf in beweging:) , zit nooit een hele dag stil.(gebruik nooit de auto , fiets veel)

Zeker geen energielabel a hier..denk eerder label F:P
Ik woon boven en ik heb uitkijk op zuidkant.
en ik blijf in beweging:) , zit nooit een hele dag stil.(gebruik nooit de auto , fiets veel)

zondag 1 oktober 2017 om 21:23
Mijn thermostaat staat op 5 graden, lager kan niet en ik zet hem hoger als ik wil verwarmen. Lees dat velen van jullie dat ding rond de 20 hebben staan, dat betekent dat de verwarming ook aan kan slaan als er niemand thuis is en dat vind ik zonde. Ik wil volledig de regie hebben over wanneer ik mijn huis verwarm.
zondag 1 oktober 2017 om 21:44
Lady_Grey schreef: ↑01-10-2017 06:18(Even voor mijn informatie) Mensen die de verwarming nu nog niet aan hoeven te hebben: hebben jullie huizen dan ook allemaal energielabel A enzo? Of hebben jullie mazzel met hoe er zon het huis in komt?
Ik heb deze zomer de kruipruimte laten isoleren. Volgens mij merk ik de eerste effecten daarvan nu al

Sowieso gaat bij mij de verwarming pas bij 19° C aan.

maandag 2 oktober 2017 om 05:14