Wie al verwarming aan?

09-09-2017 21:30 728 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ja, het is weer tijd voor het jaarlijkse verwarmingtopic. :-)

Hier is ie vandaag voor het eerst aan.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Hier is ie in de avonden inmiddels wel aan in de woonkamer.
We gaan vandaag een weekje weg, ik denk dat hij daarna aan gaat. Gisteren dacht ik voor het eerst: mwah, zou wel kunnen. Maar toen gooide man de deur lekker wagenwijd open... Dus die vond het echt nog niet nodig:)
Op de klokthermostaat, 's avonds radiator in de slaapkamer open en ' s ochtends een lekker warme slaapkamer en nog warmere badcel. Prima start!
Nee, nog niet nodig.
Temperatuur beneden schommelt tussen 20,5 en 22 graden.
Hier nog niet aangehad. Kruip wel onder een deken op de bank.
Hier ook nog niet. Is nog helemaal niet nodig. Het is nog elke dag 19 graden beneden dus waarom zou ik hem aan doen. Ik lucht elke dag nog lekker door en als ik het koud krijg pak ik wel een dekentje. Wel mijn winterdekbed er weer op gelegd omdat ik het te koud had onder mijn zomerdekbed.
Ik had hem begin oktober 1 dag aan maar daarna werd het weer lekker weer dus toen ging hij weer uit. Net weer aangezet op 23 graden (thermostaat zegt dat het 22 graden is maar die liegt dat ie barst :') ) en ik verwacht dat hij deze keer pas met de lente weer uit gaat. Ik heb vloerverwarming dus ik zet hem alleen uit als ik op reis ga. Warme voetjes hier kom ik! :hyper:
Hier staat hij nu wel aan. Ik heb een nieuwe ketel en als ik hem op 20 graden zet vind ik het nog koud.
Hij gaat denk ik voor het eerst aan vandaag.

Was afgelopen tijd niet nodig met de warmte en de zon (kon nog 25 graden worden in huis), maar nu warmt het niet meer op.
Het is nu 19,5, onder de 20 vind ik echt te koud.
vrouwjagersma schreef:
23-09-2018 18:56
Derde dinsdag in oktober pas.
En gehaald? Bij mij vandaag voor het eerst aangezet, eigenlijk bij toeval net gehaald 😂
Wij hebben sinds twee / drie dagen ofzo bij het douchen de verwarming in de badkamer aan maar verder nog niet maar ik denk dat hij straks wel even aangaat.
Aangezien ik thuis zit met een griepje heb ik hem vandaag voor het eerst aangedaan, misschien nog niet echt nodig maar ik heb het zo kkkkkoud.
Op mijn werk wel, thuis laat ik het aan mijn thermostaat over.
Als ik op mijn werk over de gang loop, langs de kamers, kan je precies voelen wie het raam heeft openstaan, daar moet je snel aan voorbij lopen, wil je niet vernikkelen!
Mijn ketel is kapot dus mijn verwarming is "uit" en ik heb het koud! :'(
Op het werk heb ik hem vandaag aan gezet, goed koud binnen ondanks vele mensen. Thuis is het nog lang niet nodig en staat de tuindeur nog gewoon open. (Waardoor ik last heb van mega muggen en hele avonden en nachten en ochtenden muggen aan het meppen ben)
Het is binnen 20 graden. Wel met sloffen aan de voetjes.
Brrrrr, wat is het afgekoeld. Komend weekeinde wordt het koud voor de tijd van het jaar. Dat zal wel wennen zijn.

Het per dag minder dan 1 kub. meter gas per dag is nu wel voorbij.
Hier gaat de verwarming vanavond wel aan, we zitten nu al 3 dagen onder een dekentje in de avonden, dus nu is het klaar.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Verwarming vandaag voor het eerst weer even aangehad om de kilheid uit huis te halen. De thermostaat gaf 19.5 aan, maar het voelde gewoon kouder en ik hou er niet van om in huis met een koude neus rond te lopen :biggrin:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Hier nog niet ook al is de derde dinsdag in Oktober al geweest. Het is nu 18,5 graden.
Enigste probleem is dat mijn katten mijn deken op de bank hebben ingepikt.
Nee nog steeds niet. Nu 22 graden. En de deur heeft hele dag op een kier gestaan.
Hier is het 21 graden in huis. De verwarming slaat automatisch aan. Onder de 21 graden vind ik echt veel te koud. Dikke truien of dekentjes op de band daar doe ik niet aan. Het moet voor mij gewoon behaaglijk zijn in huis en dat ik luchtige kleding aan kan.
Mijn thermostaat thuis, die op 19,5 graden staat afgesteld, sloeg vandaag voor het eerst weer aan.
Ik heb mijn verwarming aan. Het was vanochtend 14 graden in mijn woonkamer. Dat vond ik wel iets teveel van het goede ;-D

Moet er wel bij vermelden dat ik in een minder goed geïsoleerde woning woon.
Gisteren voor het eerst de cv aangehad.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Nee. Nu 19.5/20 graad beneden.
Prima te doen hoor!

Eventueel later in de avond een dekentje op de benen, maar voor nu heb ik het echt niet koud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven