Wie (her)kent dit schilderij?

15-01-2013 16:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onderstaand schilderij vind ik erg mooi. Ik ben op zoek naar dit schilderij/deze stijl maar dan in andere afmetingen. Ik zoek afmeting van bv 150 x 50 cm (dus horizontaal).

Wie herkent deze stijl of dit schilderij en weet waar ik het kan kopen?

http://i45.tinypic.com/351uxc6.jpg
Hm, ik zou zeggen dat je m bij Leen Bakker of Xenos zou kunnen kopen. Maar ik ben geen kunstkenner, dus hecht vooral geen waarde aan mijn woorden ;)
Ik zou bij de action kijken. Daar hebben ze veel van dat soort dingen.
Mocht je 'm niet kunnen vinden, dan is dit misschien een aardig alternatief? http://www.msmwoonbouleva ... ijen/schilderij-rode-roos
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hebben ze dit soort dingen niet bij bosjes bij Ikea, Xenos, Action en andere dumpzaken?
668, the neighbour of the Beast
Ik zou met verf en paletmesjes aan de slag gaan en 'm namaken. Heb je nog een uniek stukje kunst ook. Maar ik struikel altijd over dat soort dingen bij de Action en andere goedkope winkels, dus daar vind je vast wel iets wat er enigszins op lijkt.
Hornbach!
Je vindt ook een hoop schilderijen met rozen als je bij marktplaats intypt: schilderij roos. Misschien zit daar iets tussen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
De expo verkoopt schilderijen als deze, als ik zo kijk zou ik gokken dat deze er ook vandaan komt.
Leen Bakker of Action
Lijkt mij ook iets voor expo oid.
Misschien zit hier iets bij?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Bedankt voor de reacties! Ik ga morgen eens bij de Action kijken, en daarna wellicht bij Expo..
Een vriendin van mij heeft dit schilderij. Ze heeft m gekregen van haar ouders en komt volgens mij uit een woonwinkel. Ik zal haar eens vragen.
Luister naar je hart, want dat klopt
En Hornbach dan?
Hornbach? dat is toch een bouwmarkt? Of zoek ik dan verkeerd?
quote:eiram schreef op 15 januari 2013 @ 17:51:

Hornbach? dat is toch een bouwmarkt? Of zoek ik dan verkeerd?

Jamahajajippiejippiejeee

Mijn vriendin heeft dit schilderij uit een tuincentrum waar ze ook tierelantijnen voor interieur verkopen.

Denk dat je het beste kunt kijken bij winkels die gericht zijn op interieur en bouwcentra/tuincentra die dit ook hebben. Dit is geen typisch action/marskramer/leenbakker schilderij. Die vriendin heeft m al wel een paar jaar...
Luister naar je hart, want dat klopt
Idd, een tuincentrum had ik ook al gedacht, daar ga ik ook maar eens rondkijken.

Bedankt voor het meedenken allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven