wifi thuis

22-10-2012 13:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben echt een nitwit wat betreft alles wat ook maar beetje technisch is dus hopelijk weten jullie raad. Ik wil graag wifi thuis. Vaste lijn hoef ik niet (denk ik) want wil werken met een tablet. Zelf heb ik digitenne tv van KPN want ik heb geen kabel thuis. Nu zit ik wat te kijken op t www, maar welke maatschappij is nou beetje goed? En ook beetje goedkoop? Hoor t graag, bedankt
Je hebt al digitenne? Wij hebben interactieve tv van kpn en internet. En dat kun je ook draadloos instellen, wifi dus.

Wij betalen geloof ik 35 per maand.
Euh.. Digitenne trekt zn televisiesignaal uit de lucht. Volgens mij is er voor internet nog steeds een kabeltje nodig waar het internet 'uitkomt'. Aan de eind van het kabeltje een draadloze modem en dan heb je WiFi. WiFi uit de ether bestaat volgens mij (nog) niet.
Zover mogelijk wegblijven van de KPN.
Bij ons werkt KPN prima hoor.
Huh, hoe internet je nu dan?

Ik kan je de Airport Express van Apple aanraden. Dit apparaatje doe je in het stopcontact, internetkabel erin en het apparaatje maakt je signaal draadloos. Lukt heel makkelijk.
I would rather shit in my hands and clap
Wij hebben 3-in-1 van KPN.
Wij hebben een kastje - welk merk weet ik niet - met internet. De computers zitten erin met kabels, maar mijn iPad en mobiel zitten via wifi op het kastje.

En dit heeft niks te maken met dat wij Ziggo hebben voor de tv.
Je hebt al digitenne, bedoel ik mee dat er al een abo loopt bij kpn. Wij hebben kpn, met een receiver voor het signaal ( tv,internet etc) en een apparaat om de tv mee te bedienen en op te nemen. Voor internet hoefden we geen extra apparaten, voor wifi ook niks extras.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven