wit spul van batterij op mijn schoolspullen...

07-12-2011 15:23 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net bij wiskundem en had mijn spullen allemaal uitgestalt op de tafel. Na een half uur komt er een jongen de klas binnen met een doekje bij mijn tafel en zegt dat hij net hier zijn rekenmachine heeft geopend en die batterijen aan het lekken waren. Toen ik keek zag ik inderdaad dat er over mijn tafel heel wat inimini kleine witte spikkeltjes zaten.. ik heb mijn spullen maar eraf gehaald en ben ergens anders gaan zitten. Nu vraag ik me af, dat witte spul uit batterijen is natuurlijk niet echt gezond.. ik durf ze eigenlijk niet echt meer in me tas te stoppen maar afdoen met een doekje heeft ook niet helemaal zin aangezien het het heel wat dingen zijn en ik ze zometeen toch in me tas mee naar huis moet nemen...

wat kan ik het beste doen en zou dit echt gevaarllijk kunnen zijn? in die tas zitten namelijk ook gewoon elke dag mijn boterhammen en drinken etc.. en die tas gebruik ik in het weekend zelfs als ik naar mijn vriend ga dus wil natuurlijk niet echt dat daar giftige of chemische dingen in zitten :( ben beetje radeloos..
Ooooowwww daar is Valerie weer.

Quote :

dat is inderdaad mijn idee ja, als ik het in me tas stop dan raken al me spullen besmet

Besmet??? waarmee dan?

Meid, blijf bij de les, ga niet zitten forummen tijdens de les, misschien steek je nog wat op, op school.

Ik word hier erg moe van, jij zelf ook?

Je moeder lijkt mij een verstandige vrouw!

Oja, en nog iets : jouw onderwerpen horen thuis op de pijler : PSYCHE en niet op THUIS of GEZONDHEID !!!
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 07-12-2011 16:56
Reden: nog iets..
% gewijzigd
Dat witte spul wat uit de batterij komt is een zuur. Dus geen radioactief afval. Als er nog geen gaten zijn gevallen in je tas / blackberry / boterhammen / handen, dan valt het allemaal reuze mee en haal je de kerst nog wel.
Had jij ook het topic van de hondeharen op je tas? Klinkt nogal bekend dit namelijk. (kan niet loepen)
Ja hoor Tinkeldel ,dat is ons Valerieke :

Geel water uit de kraan.....

Muizen in huis......

Rauw kippenvlees in de koelkast.....

Hondenharen op de tas.....

Kortom :puke:
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 07-12-2011 18:26
Reden: cosmetisch
% gewijzigd
Die tas kan echt bij het vuil nu
Misschien moet je jouw geopende topics eens uitprinten en meenemen naar jouw psych. Dan kan hij/zij zien hoe diep het zit, want dit is echt niet gezond.
Pff gisteren vond ik dat ik nog goed gehandeld had, spullen gewoon in me tas gedaan en alleen me mobiel doekje over gehaald omdat ik die recht in dat spul had gelegd. Mobiel gewoon langs me kussen gelegd vanacht en gaan slapen. Vond dat ik het nog best goed had opgelost. Toen ik vanochtend alleen wakker werd zag ik dat door het licht dat op me scherm viel, dat er heel wat witte dingen nog op me mobiel zaten. Dit maakt me weer bang omdat het tenslotte in me bed dan ligt., ga zo nog maar keer doekje over halen, maarPff ben weer angstig. Baal natuurlijk nu ook dat ik me spullen niet in een apart tasje heb gedaan.. :( kan me nu alweer opvreten
@yvonne misschien is dat wel een goed idee ja, maar schaam me well kapot dan!
Staat je telefoon snachts aan als het naast je hoofd ligt? Dat is pas stom....
Volgens mij is dat witte spul zinkchloride. Wordt onder andere gebruikt bij het brouwen van bier. Erg giftig kan dat dus niet zijn, zeker niet in heel kleine hoeveelheden.
Spreuken 18:2
quote:valerie6 schreef op 08 december 2011 @ 11:11:

@yvonne misschien is dat wel een goed idee ja, maar schaam me well kapot dan!Geloof me, psychologen/psychiaters maken wel gekkere dingen mee en zijn er om je te helpen. Maar wil jij je ook laten helpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven