Wit uitgelagen ramen
maandag 8 augustus 2011 om 22:18
Hoi allemaal,
Geen idee of ik hier goed zit maar ik heb de volgende vraag:
Wat kan je doen aan wit uitgesagen ramen?
Ik ga binnenkort samenwonen in het huis van mn vriend, maar die ramen zijn helemaal wit uitgeslagen. Het zit aan de buitenkant dat dan weer wel. Ik heb de ramen al gezeemd met spiritus en amonia maar tot nog toe geen resultaat.
Kan iemand mij helpen????
Alvast bedankt.
Geen idee of ik hier goed zit maar ik heb de volgende vraag:
Wat kan je doen aan wit uitgesagen ramen?
Ik ga binnenkort samenwonen in het huis van mn vriend, maar die ramen zijn helemaal wit uitgeslagen. Het zit aan de buitenkant dat dan weer wel. Ik heb de ramen al gezeemd met spiritus en amonia maar tot nog toe geen resultaat.
Kan iemand mij helpen????
Alvast bedankt.
maandag 8 augustus 2011 om 22:26
Spreek net een vriendin en die zegt dat kunstgebit reiniger werkt om kalkaanslag op ramen weg te krijgen. Sja je kan het proberen. Azijn wil ook wel helpen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 8 augustus 2011 om 22:42
Om kalkaanslag tussen de ramen van de douche-cabine weg te krijgen kun je wc-eend gebruiken, klinkt raar maar werkt echt! Gewoon onderaan tussen de ramen en sponning van de deur spuiten en laten intrekken. Na 1 of 2 keer laat het zo los.
Dit heb ik bij Oma weet raad gevonden dat zou je ook nog kunnen proberen.
Succes!
Dit heb ik bij Oma weet raad gevonden dat zou je ook nog kunnen proberen.
Succes!
maandag 8 augustus 2011 om 22:55
dinsdag 9 augustus 2011 om 20:12