wonen in Barendrecht

25-04-2017 16:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die in Barendrecht wonen of gewoond hebben en hun ervaringen met mij willen delen? Al dan niet in een PB?

Wij (partner, ik en kinderen 0 en 2 jaar) gaan vanuit de grote stad verhuizen en hebben Barendrecht als nieuwe woonplaats in overweging. Welke wijken zijn leuk en welke juist niet en waarom vind je dat? Woon(de) je er met plezier of zien ze jou er niet meer terug?



Alvast bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon er niet, maar woon/werk er dichtbij. Wij hadden ook Barendrecht op ons lijstje staan, maar persoonlijk vind ik het te duur. Ik zie Carnisselande en Bijdorp toch wel als mijn favoriet, lekker rustig wonen en mooie woningen, maar erg prijzig.



Welke wijken hebben jullie op het oog?
Wij wonen in Barendrecht, in de wijk Nieuweland. Wij wonen er graag, vanuit onze wijk staan we in plm 20 minuten in het centrum van Rotterdam, maar we wonen lekker rustig en er valt in Barendrecht zelf ook genoeg te sporten/eten/winkelen. Ik heb ook in Molenvliet gewoond, dat was ook prima (net iets dichter bij het centrum, maar wat verder van de snelweg) en in Carnisselande. Daar zou ik niet zo snel meer gaan wonen. Ook in de Paddewei en in Buitenoord zou ik zelf niet zo snel gaan wonen, maar mijn zus wil juist weer niet weg uit de Paddewei, dus dat zegt niets ????.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook in de wijk Nieuweland, heel kindvriendelijk, winkels op loopafstand, mooie buurt. Ik woon nu bijna 9 jaar met veel plezier in deze wijk.

Ik hoorde wel dat veel mensen die vanuit Rotterdam verhuizen naar Barendrecht vaker in de wijk Vrijenburg gaan wonen, ook een mooie wijk trouwens.
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties tot nu toe. Ik heb een leuk huis gezien in Vrijenburg, maar ben er nog niet geweest. Kan met jullie tips wat gerichter gaan funda-en
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al zo lang als ik weet in Barendrecht en zou niet graag naar een andere plaats toegaan. Ook ik woon in de wijk Nieuweland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven