Wonen in de omgeving van Soest / Soesterberg?

29-04-2012 08:49 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
*niet meer van toepassing*
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 08:39
96.72% gewijzigd
Sorry, Soest en Soesterberg zijn suf. Als in volkomen seksloos. Duf. Bejaard.
quote:Suze02 schreef op 29 april 2012 @ 08:51:

Sorry, Soest en Soesterberg zijn suf. Als in volkomen seksloos. Duf. Bejaard.

Want..... Je woont er zelf?

Ik woon heel dicht bij Soest. Er zijn betaalbare huizen (itt Baarn), het centrum wordt opgeleukt en er zijn mooie wijken. Gewoon eens langsrijden en zelf ervaren.
91.72% gewijzigd
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 08:40
90.14% gewijzigd
quote:mjdh schreef op 29 april 2012 @ 08:55:

[...]

Want..... Je woont er zelf?

Nope, er vlak bij, net als jij....
quote:elisha_ schreef op 29 april 2012 @ 08:56:

[...]

Haha, vertel verder?

Ik hoef zelf niet per se in een bruisende stad te wonen. Wat dat betreft kun je mij vast ook omschrijven als een beetje suf Ik hou wel van het dorpse, gewoon gezellig met de buren en hoi zeggen op straat. Ik hoef geen uitgaan en herrie, maar gewoon lekker met een glas fris in de tuin/op het balkon zitten Ik zie het dorpse dat jij zoekt nu dus net niet terug in Soest.
Gezellig. Dat is het woord dat ik zoek. Soest is niet gezellig.
Heb je kinderen to? Een vriend? Of ga je alleen in een dorp wonen?
84.92% gewijzigd
Soest is niet echt leuk.. En in de wijken die ik ken zeker geen dorpse gezelligheid. Zou dan eerder kijken of je in baarn kan gaan wonen.
Je realiseert je dat een dorp dan wel eens erg eenzaam kan zijn?
In je eentje integreren in een dorp is echt lastig: dorpenaren hebben hun eigen ding en de import is er gaan wonen om de kinderen en die zitten dus in een totaal andere levensfase. Je zal niet snel aansluiting vinden.
.
Ik zou proberen in Amersfoort te gaan wonen. Maar idd "even" een huurwoning vinden, is niet makkelijk. Misschien particulier gaan huren, maar dat is prijzig.
Ik vind Baarn veel leuker dan Soest maar Soest is beter betaalbaar en gaat inderdaad op loting. En wat betreft die aansluiting, als je in de buurt van Soest gaat werken kan je je misschien een beetje optrekken aan collega's. Ik denk dat aansluiting vinden een groot deel van jezelf afhangt. Soesterberg vind ik dan weer helemaal niks..
Soest is inderdaad een redelijk sexloos ingekakte gemeente. Ik zou ook voor amerstfoort gaan. Leuk voor een gezin met kinderen, voor een single eens stuk minder wegens niet veel te doen.
Niet veel te doen in Amersfoort? Wel toch? Die hebben toch altijd wel iets? Of lees ik je verkeerd Oriane?
Baarn vind ik leuker dan Soest. Heb 4 jaar in Baarn gewoond.

De woningbouw in Huizen is appartementen aan het verkopen, tot een ton. Zijn allemaal huurappertementen geweest. In deze prijsklasse heb je 2 kamers.

Daarnaast zijn ze 3-kamer appartementen aan het verkopen tot 140.000 euro.
Oh, het kwartje valt nu pas Giulietta.

Al weken denk ik die ken ik maar wie is het...

Sorry
Maar kom je daar als alleenstaande wel tussen denk jij?
Sterrenberg is mooi maar pal aan de snelweg. Niet overdreven, de geluidswal is je buurman. Je wordt weggeblazen door de herrie en al het fijnstof lijkt me ook niet zo geweldig.
Baarn is idd leuker. Soest zit vol Soester Knollen met dezelfde achternaam die eens per jaar losgaan tijdens de Gildefeesten.

Geen aanrader wat mij betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven