Wonen in de omgeving van Soest / Soesterberg?
zondag 29 april 2012 om 08:55
quote:Suze02 schreef op 29 april 2012 @ 08:51:
Sorry, Soest en Soesterberg zijn suf. Als in volkomen seksloos. Duf. Bejaard.
Want..... Je woont er zelf?
Ik woon heel dicht bij Soest. Er zijn betaalbare huizen (itt Baarn), het centrum wordt opgeleukt en er zijn mooie wijken. Gewoon eens langsrijden en zelf ervaren.
Sorry, Soest en Soesterberg zijn suf. Als in volkomen seksloos. Duf. Bejaard.
Want..... Je woont er zelf?
Ik woon heel dicht bij Soest. Er zijn betaalbare huizen (itt Baarn), het centrum wordt opgeleukt en er zijn mooie wijken. Gewoon eens langsrijden en zelf ervaren.
zondag 29 april 2012 om 08:59
quote:elisha_ schreef op 29 april 2012 @ 08:56:
[...]
Haha, vertel verder?
Ik hoef zelf niet per se in een bruisende stad te wonen. Wat dat betreft kun je mij vast ook omschrijven als een beetje suf Ik hou wel van het dorpse, gewoon gezellig met de buren en hoi zeggen op straat. Ik hoef geen uitgaan en herrie, maar gewoon lekker met een glas fris in de tuin/op het balkon zitten Ik zie het dorpse dat jij zoekt nu dus net niet terug in Soest.
[...]
Haha, vertel verder?
Ik hoef zelf niet per se in een bruisende stad te wonen. Wat dat betreft kun je mij vast ook omschrijven als een beetje suf Ik hou wel van het dorpse, gewoon gezellig met de buren en hoi zeggen op straat. Ik hoef geen uitgaan en herrie, maar gewoon lekker met een glas fris in de tuin/op het balkon zitten Ik zie het dorpse dat jij zoekt nu dus net niet terug in Soest.
zondag 29 april 2012 om 09:57
Ik vind Baarn veel leuker dan Soest maar Soest is beter betaalbaar en gaat inderdaad op loting. En wat betreft die aansluiting, als je in de buurt van Soest gaat werken kan je je misschien een beetje optrekken aan collega's. Ik denk dat aansluiting vinden een groot deel van jezelf afhangt. Soesterberg vind ik dan weer helemaal niks..
zondag 29 april 2012 om 10:37