woning aangeboden en nu?
vrijdag 6 december 2013 om 16:29
Hoihoi
Eindelijk...waar ik zo lang op wacht. Eindelijk een aanbieding gekregen. En dan slaat ineens een twijfel over.
Ik mag aangeven of ik het wil bezichtigen, daarna verder beslissen. Maar wat...
De voordelen:
Past in het budget
Ruimte voor mezelf
Een eigen plekje
Uit huis gaan/kunnen.
Alles eindelijk zelf doen en beslissen
Afstand naar mijn werk is een km of 7 verder als nu, reistijd 20 minuten met de auto en in gunstige situatie. Het is dus te doen.
De nadelen
Het voelt eng, koudwatervrees?
Stoppen met de paarden of iig waar ik nu rij. Een mooie hobby, heerlijke ontspanning, maar te prijzig om er straks naast te houden.
het is 34m2, 2 kamers. Ga ik mij daar redden?
Miss ff een schop onder mijn kont nodig ofzo. Iemand om even mee te sparren. Kan nu niet overleggen met mijn mams, Met haar voors en tegens op rij zetten. En om ze vanavond gelijk te belasten (net geopereerd)...
Ik moet voor 9 dec aangeven of ik wil bezichtigen.
Shoot, schiet mij maar lek.
Eindelijk...waar ik zo lang op wacht. Eindelijk een aanbieding gekregen. En dan slaat ineens een twijfel over.
Ik mag aangeven of ik het wil bezichtigen, daarna verder beslissen. Maar wat...
De voordelen:
Past in het budget
Ruimte voor mezelf
Een eigen plekje
Uit huis gaan/kunnen.
Alles eindelijk zelf doen en beslissen
Afstand naar mijn werk is een km of 7 verder als nu, reistijd 20 minuten met de auto en in gunstige situatie. Het is dus te doen.
De nadelen
Het voelt eng, koudwatervrees?
Stoppen met de paarden of iig waar ik nu rij. Een mooie hobby, heerlijke ontspanning, maar te prijzig om er straks naast te houden.
het is 34m2, 2 kamers. Ga ik mij daar redden?
Miss ff een schop onder mijn kont nodig ofzo. Iemand om even mee te sparren. Kan nu niet overleggen met mijn mams, Met haar voors en tegens op rij zetten. En om ze vanavond gelijk te belasten (net geopereerd)...
Ik moet voor 9 dec aangeven of ik wil bezichtigen.
Shoot, schiet mij maar lek.