woonaccessoires
maandag 13 juni 2011 om 19:17
Ik vraag me af wat jullie allemaal in huis hebben wat accessoires betreft.
Ik ben best wel gek op spulletjes en snuisterijen voor in huis, hebben jullie dat ook? Waar kopen jullie dit en wat kopen jullie dan voornamelijk? Wat geef je eraan uit?
Vooral kaarsen, theelichthouders en fotolijsten zijn bij mij favoriet en ik kan dit overal kopen, op internet en in de winkel, bij de Xenos en bij Expo noem maar op. Goedkoop, voor een paar eurootjes is goed, maar ik wil me ook wel eens te buiten gaan aan duurdere spullen, maar dan moet ik het echt mooi vinden!
Hoe zit dat bij jou? Wat heb jij allemaal in huis, waar koop je dat en ben jij dan ook zo gek om er een te groot bedrag aan uit te geven?
Ik ben best wel gek op spulletjes en snuisterijen voor in huis, hebben jullie dat ook? Waar kopen jullie dit en wat kopen jullie dan voornamelijk? Wat geef je eraan uit?
Vooral kaarsen, theelichthouders en fotolijsten zijn bij mij favoriet en ik kan dit overal kopen, op internet en in de winkel, bij de Xenos en bij Expo noem maar op. Goedkoop, voor een paar eurootjes is goed, maar ik wil me ook wel eens te buiten gaan aan duurdere spullen, maar dan moet ik het echt mooi vinden!
Hoe zit dat bij jou? Wat heb jij allemaal in huis, waar koop je dat en ben jij dan ook zo gek om er een te groot bedrag aan uit te geven?
zondag 3 juli 2011 om 11:06
Ik ben echt dol op accessoires. Ben nu nog op zoek naar een huis maar ik vind het nu al helemaal geweldig om rond te kijken in woonwinkels. Mijn stijl lijkt denk ik het meeste op die van bloep. Ik houd ook erg van kleur. Ik vind vooral de intratuin, bijenkorf, woonexpress en de wat kleinere winkeltjes leuk om in rond te snuffelen.
zondag 3 juli 2011 om 12:27
Ik heb maar een kleine woonruimte, maar ik ben gek op assecoires! Van oma heb ik wat mooie vintage blikjes gehad toen ik op mezelf ging wonen, en die gebruik ik nu voor verschillende smaakjes losse thee en mijn koffiepads. Dan nog een knuffelbeer in mijn vensterbank die ik ooit voor een paar euro bij de Kruitvat kocht - eerst stond hij in mijn autootje, maar toen die total loss terug gevonden werd nadat hij was gestolen, kwam de beer in mijn huisje. Een paar porseleinen mokken met bloemen staan aan de andere kant van mijn vensterbank, in een andere heb ik een bierglas en twee kelken. Op mijn bank heb ik zelfgemaakte patchwork kussentjes, op mijn salontafeltje wat kaarsen, in mijn boekenkast een oud kinderserviesje dat ik ooit van mijn overgrootmoeder gekregen heb... En mijn slaapkamers staat vol met knuffels en poppen uit mijn kindertijd. (Toen ex dat zag meldde hij gelijk: als we ooit gaan samenwonen ga ik niet met knuffels in bed slapen hoor )
zondag 3 juli 2011 om 15:30
Ik hou niet van veel accessoires, maar er moet toch wel wat staan om het een beetje gezellig te maken.
Als ik om me heen kijk hier in de woonkamer, zie ik gehaakte kussentjes van Loods 5 op de bank en op de salontafel een Marrokkaans uitziend dienblad uit een of ander goedkoop winkeltje met kaarsen erop die ik op de Woonbeurs in Amsterdam heb gekocht. Op de vensterbank een witte pot met een orchidee erin (Intratuin) en twee witte waxinelichtjeshouders (gekocht bij een plaatselijk woonwinkeltje). In de boekenkast twee paarse glazen minivaasjes (een van AH, een van Trendhopper) met in elk een kunstbloem. Op de kachel een zilverkleurige vaas (ooit bij de Kwantum gekocht voor de paastak) met neplelies die eruit zien als echt, van Loods 5. Ik heb verder nog altijd een vaas met verse bloemen op tafel staan en dat was het Dus niet allemaal beeldjes etc., daar hou ik niet van.
Als ik om me heen kijk hier in de woonkamer, zie ik gehaakte kussentjes van Loods 5 op de bank en op de salontafel een Marrokkaans uitziend dienblad uit een of ander goedkoop winkeltje met kaarsen erop die ik op de Woonbeurs in Amsterdam heb gekocht. Op de vensterbank een witte pot met een orchidee erin (Intratuin) en twee witte waxinelichtjeshouders (gekocht bij een plaatselijk woonwinkeltje). In de boekenkast twee paarse glazen minivaasjes (een van AH, een van Trendhopper) met in elk een kunstbloem. Op de kachel een zilverkleurige vaas (ooit bij de Kwantum gekocht voor de paastak) met neplelies die eruit zien als echt, van Loods 5. Ik heb verder nog altijd een vaas met verse bloemen op tafel staan en dat was het Dus niet allemaal beeldjes etc., daar hou ik niet van.