zelf gemaakte cadeautjes
vrijdag 29 november 2013 om 05:29
Wie maakt er voor de feestdagen zelf cadeautjes?
Ik ben van plan om te proberen deze kandelaar te gaan maken.
Als ik de beschrijving lees, dan lijkt het me wel te doen. Een bakvorm heb ik nog wel liggen (driedubbel uit een erfenis). Iemand toevallig ervaring met het zelf maken van zoiets?
Iemand nog leuke andere zelf maak tips?
Oh, in geval van niet op een willekeurige link willen klikken. Als je zoekt op betonnen kandelaar 101 woonideeën dan kom je er ook.
Ik ben van plan om te proberen deze kandelaar te gaan maken.
Als ik de beschrijving lees, dan lijkt het me wel te doen. Een bakvorm heb ik nog wel liggen (driedubbel uit een erfenis). Iemand toevallig ervaring met het zelf maken van zoiets?
Iemand nog leuke andere zelf maak tips?
Oh, in geval van niet op een willekeurige link willen klikken. Als je zoekt op betonnen kandelaar 101 woonideeën dan kom je er ook.
vrijdag 29 november 2013 om 10:24
http://www.welke.nl/lookb ... as1/Leuk-om-zelf-te-maken
Nou, MV; kan je even vooruit
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 29 november 2013 om 10:35
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 november 2013 @ 10:24:
Ik zie even niet hoe je die vlinders maakt maar die vind ik voor mijzelf leuk . Ik heb een badkamer waar niets aan de wanden hangt, en op 1 wand van 3 of 4 meter lang lijken mij die vlinders erg leuk zeg (klein stukje dan boven een kastje.
Jeetje, ik moet zo weg maar heb het even onder mijn favorieten gezet. Wat een leuke dingen zeg.
Ik zie even niet hoe je die vlinders maakt maar die vind ik voor mijzelf leuk . Ik heb een badkamer waar niets aan de wanden hangt, en op 1 wand van 3 of 4 meter lang lijken mij die vlinders erg leuk zeg (klein stukje dan boven een kastje.
Jeetje, ik moet zo weg maar heb het even onder mijn favorieten gezet. Wat een leuke dingen zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 29 november 2013 om 10:36
Niet specifiek voor de feestdagen maar ik maak ook wel eens zelf cadeautjes. Alleen voor mensen die ik héél graag mag overigens gezien het vele werk dat erin gaat zitten.
Ik naai namelijk, en goed ook. Als ik iets voor iemand maak gaat er veel tijd zitten in het nadenken over het ontwerp, het uitzoeken van de stof en het uiteindelijk maken.
Ik naai namelijk, en goed ook. Als ik iets voor iemand maak gaat er veel tijd zitten in het nadenken over het ontwerp, het uitzoeken van de stof en het uiteindelijk maken.
vrijdag 29 november 2013 om 10:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 november 2013 @ 10:35:
[...]
Jeetje, ik moet zo weg maar heb het even onder mijn favorieten gezet. Wat een leuke dingen zeg.http://subscribe.ru/group/biblioteka-rukodeliya/479817/
[...]
Jeetje, ik moet zo weg maar heb het even onder mijn favorieten gezet. Wat een leuke dingen zeg.http://subscribe.ru/group/biblioteka-rukodeliya/479817/
vrijdag 29 november 2013 om 10:39
http://www.livingwithpunk ... ial-come-fly-with-me.html
vrijdag 29 november 2013 om 11:01
Ik heb dit jaar een setje kerstboomballen van ruitjesstof en gouddraad gemaakt, maar ik zie ze nu ook ineens in de winkel. En nog wel heel goedkoop (50 c voor de simpelste).
Ik heb er plm. vijftien. Ze hangen in de boom en staan heel leuk.
Meer zelfgemaakte kerstballen kan je vinden door erop te googlen bij google images.
Ik heb er plm. vijftien. Ze hangen in de boom en staan heel leuk.
Meer zelfgemaakte kerstballen kan je vinden door erop te googlen bij google images.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 29 november 2013 om 11:58
Deze feestdagen maak ik vooral cadeautjes voor mensen die een hart onder de riem kunnen gebruiken. Wat ik dan doe is een heel simpele variant die over het algemeen behoorlijk gewaardeerd wordt: ik neem een mooi doosje (dankjewel abonnement op Glossybox!) en vul dat met kleinigheidjes waarvan ik weet dat die ander er blij van wordt. Zo heb ik voor een vriendin die op dit moment op de gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis zit een pakketje met thee (ze houdt erg van thee), twee maskertjes, een proefmonstertje zeep van Lush, een boekje, een puzzelboekje, een lief kaartje, snoep en een soy wax melt (voor als ze weer thuis is ). Voor mijn tante(borstkanker gehad dit jaar, operatie, bestralingen e.d.) een stuk Snowcake-zeep van Lush, marsepeinen aardappeltjes (ze houdt nogal van marsepein) en daar komt nog een klein leesboekje bij. Die dozen beplak ik met een leuke tekst met van die glitter-letters van de Hema, en ik pak ze mooi in.
Verder borduur ik nog wel eens een slabbetje als er een kindje ergens op komst is. Er bestaan gelukkig speciale slabbetjes inclusief rand waar je op kunt borduren, dat scheelt . Beide dingen vindt ik vooral heel leuk om te doen.
Pakketjes samenstellen doe ik overigens wel vaker, ik merk dat mensen dat heel erg leuk vinden. Dan koop ik wat losse kleine cadeautjes (vaak wel met een thema of dingen waar diegene van houdt) en geef dat in een cadeautasje (die koop ik bij de Xenos/Wibra/Big Bazar, net waar ze een keer in de aanbieding zijn).
Verder borduur ik nog wel eens een slabbetje als er een kindje ergens op komst is. Er bestaan gelukkig speciale slabbetjes inclusief rand waar je op kunt borduren, dat scheelt . Beide dingen vindt ik vooral heel leuk om te doen.
Pakketjes samenstellen doe ik overigens wel vaker, ik merk dat mensen dat heel erg leuk vinden. Dan koop ik wat losse kleine cadeautjes (vaak wel met een thema of dingen waar diegene van houdt) en geef dat in een cadeautasje (die koop ik bij de Xenos/Wibra/Big Bazar, net waar ze een keer in de aanbieding zijn).