zelf gemaakte cadeautjes

29-11-2013 05:29 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie maakt er voor de feestdagen zelf cadeautjes?

Ik ben van plan om te proberen deze kandelaar te gaan maken.

Als ik de beschrijving lees, dan lijkt het me wel te doen. Een bakvorm heb ik nog wel liggen (driedubbel uit een erfenis). Iemand toevallig ervaring met het zelf maken van zoiets?

Iemand nog leuke andere zelf maak tips?

Oh, in geval van niet op een willekeurige link willen klikken. Als je zoekt op betonnen kandelaar 101 woonideeën dan kom je er ook.
Leuk. Bij de euroland lagen in het hobbyschap ook leuke vilten tasjes (meer voor kinderen).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat duur zeg, 28,10 euro. Ik denk bij zelfgemaakte kadootjes toch aan een lager bedrag, dit zou ik qua geld dus al niet maken.

Wil ook nog wat voor een paar mensen iets maken dus hoop op nog meer goedkope tips . (ja ik weet het, ik moet even googlen maar nog geen tijd voor gehad)

Verder vind ik het kado wel erg leuk hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het wordt zo duur door de lettertang. Die ga ik ook niet kopen. Zie de meerwaarde daar ook niet van. Kan ook met verf of krijt een kleine tekst of afbeelding er op maken.

En de bakvorm kun je volgens mij ook wel goedkoper vinden (ik heb hem al in huis).
quote:kaneelkoekje schreef op 29 november 2013 @ 06:32:

Het wordt zo duur door de lettertang. Die ga ik ook niet kopen. Zie de meerwaarde daar ook niet van. Kan ook met verf of krijt een kleine tekst of afbeelding er op maken.

En de bakvorm kun je volgens mij ook wel goedkoper vinden (ik heb hem al in huis).

Nee het is echt leuk hoor, maar ik keek zo en ik heb die dingen niet in huis ervoor en dan is het al snel prijzig.

Verf kan je misschien in een uitverkoopbak vinden bij de Gamma end. Wel leuk een topic over zelfgemaakte kadootjes. Ik kijk mee
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind een zelfmaak-topic wel leuk, maar kan het niet wat algemener dan alleen kadootjes? Ik ben van plan om een lamp te maken... voor mijzelf. Ik vind het hartstikke leuk om hierover te kletsen
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Ik wil een lamp maken ongeveer als deze.

Ze zijn in de winkel erg duur en volgens mij moet dat goed te doen zijn... mits er een bos in de buurt is
Volgens mij kan je zulke takken ook wel bij winkels als action en xenos vinden. Of het tuincentrum.

Leuke lamp, maar erg stofnesterig volgens mij
Leuk zeg! Ik ga straks zelf pepernoten maken, telt dat ook .

Wel helemaal zelf en niet zo'n kant en klaar pak meel, hoor.

Ik maak regelmatig dingen zelf. Vind het leuk als het een persoonlijke touch heeft. Voor kerst heb ik plannen voor kaarten en dingen voor in de kerstboom. Meestal doe ik zoiets samen met dochter.
Ik ben een mobile aan het maken van kerstdingen van vilt. We hebben er nu 1 hangen met sint en piet, en zoon vond dit zo leuk en vroeg of er ook 1 met een kerstboom kwam. Dus mama zit s'avonds lekker te knutselen.

Ik moet zeggen dat ik het ook een soort van therapeutisch en rustgevend vind. NIet dat ik nu zo'n stress kip ben, maar het haalt mij even uit de dingen van de dag en dat vind ik erg prettig.
Nurse, die takken heb ik gezien, alleen niet lang genoeg. Maar wel een idee om bij verschillende winkels te zoeken

Stofnesten... ach... met een plumo is het zo weg.
Ik vier geen sinterklaas en geen kerst, dus geen kadootjes dit jaar.

Maar ik geef wel regelmatig zelfgemaakte kadootjes, het laatste was een etui voor haaknaalden.
Ik ben een sneeuwpop aan het breien. Het lijfje is af, ik moet nog de sjaal, het mutsje en de neus breien. Verder knoopjes als ogen en twee knoopjes op de buik. Ben er heel trots op, het is mijn tweede breipoging dat geen sjaal wordt, haha. Mijn eerste was een muis, maar dat leek net een gebreide tampon
Some flies are too awesome for the wall
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 november 2013 @ 06:29:

Wil ook nog wat voor een paar mensen iets maken dus hoop op nog meer goedkope tips . (ja ik weet het, ik moet even googlen maar nog geen tijd voor gehad)

.

Op Pinterest staan hele leuke dingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een leuke kandelaar kaneelkoekje! Ik heb hem gelijk opgeslagen als leuk knutsel idee voor de winter!

http://www.julieannart.co ... ose-ring-tutorial-by.html
Wat een leuke gebreide mokkenwarmers (heten ze zo?) blijfgewoonbianca.
Some flies are too awesome for the wall
quote:femselien schreef op 29 november 2013 @ 10:10:

Wat een leuke gebreide mokkenwarmers (heten ze zo?) blijfgewoonbianca.

Leuk, he.

Hier ook van die lollige dingen tussen : http://www.welke.nl/lookb ... erk/Leuk-om-zelf-te-maken
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 november 2013 @ 10:01:

[...]

Op Pinterest staan hele leuke dingen.

Ik heb mij net even aangemeld. Vanavond ga ik verder zoeken. Bedankt.

Breien kan ik niet helaas, en ik zou willen dat ik kon haken.

Ik heb misschien wel een ander idee wat ik wel kan , even vanavond kijken of het met iets te combineren valt van Pinterest.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 november 2013 @ 10:06:

[afbeelding]

[afbeelding]

http://www.julieannart.co ... ose-ring-tutorial-by.htmlOh die is ook leuk. Ja dat kan je toch niet zelf zo maken denk ik.
Ik heb een elandjes guirlande gemaakt voor in de kerstboom.

En op dezelfde manier sterren met tekst erin die ik gebruik in plaats van kerstkaarten.

potjes insmeren met lijm en door het zout rollen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 november 2013 @ 10:16:

[afbeelding]

potjes insmeren met lijm en door het zout rollen

Of met dat kunstsneeuw. Leuk voor de kerstperiode.

Kan ook met een lege wijnfles en een kaars erin.

Leuk Bianca.
http://www.welke.nl/lookbook/Jooo/Leuk-om-zelf-te-maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven