Zilvervisje?

15-08-2012 17:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht vandaag een bakje bessen bij Appie en het bakje zit behoorlijk vol met beestjes!!

Ik heb gekeken of ik de beestjes herken,ze lijken wel op zilvervisjes, maar zien er toch iets anders uit (een beetje als kakkerlakken).

Kunnen jullie mij misschien helpen wat voor beestje dit is:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KE6YMIKF-D.jpg

Bedankt!!
quote:ellemiekje schreef op 15 augustus 2012 @ 20:18:

[...]

Alle 30 (?) ?

Ik ga ook niet voor alles naar de winkel, ik heb al wel eens dode vliegen meegemaakt in een zeeuwse bolus, of geplet tussen papadums. Maar dat is 1 beestje, als de hele bak krioelt met die dingen zou ik wel even gaan ja.

Het is ook geen kunst om altijd overal om te katten hier op het forum he!Ja, je houdt met verse groente en fruit nu altijd het risico dat er zich een insect (of wat) bij bevindt. Wees blij dat het geen meegereisde vogelspin bij je bananen was. Terug naar de winkel voor dit kan echt niet. Dit betreft namelijk geen productiefout oid.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ga je ook terug met rupsen tussen de bloemkool?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben er niet mee teruggegaan
Het waren meer dan 10 dode oorwurmen in een plat doosje, verscholen op de bodem. Ik heb het weggegooid uiteindelijk.
Waarom zou je er niet mee teruggaan? Als is het maar om te voorkomen dat de rest van de partij met beestjes ook wordt verkocht. Heb je het fruti niet eerst gewassen? Dan zou je het toch moeten zien?
Ik heb eerst ongeveer de helft gegeten, precies de bovenkant van het bakje. Die heb ik idd gewassen. De oorwurmen zaten onder de rest. Misschien had ik het eerder moeten zien maar had mijn bril even niet op en ik let soms gewoon niet goed op. Door sommige reacties ging ik twijfelen of ik het nou wel of niet terug moest brengen.. Heb eigenlijk nog nooit eerder iets teruggebracht bij de supermarkt. Denk dat ik het anders nog wel even meld als ik er weer boodschappen ga doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven