Zoektocht wandmoois.

30-05-2020 15:13 79 berichten
Hallo allen,

Een aantal maanden geleden heb ik een 'schilderij' gekocht dat ik op zich wel erg mooi vind, maar ik vind ook dat het niet echt past in mijn stee, want te dof, dor en saai.
Nu ben ik op zoek naar iets anders moois aan de muur en het is de bedoeling dat het 120x60 is, liggend.
Ik zoek fleurig en vrolijk en warm en gezellig. Romantisch het liefst.

Wie helpt zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik reageerde op Wiezel.
Nou, na mijn grote enthousiasme het blommekesschilderij besteld, krijg ik het thuis, blijkt het geschilderd door een knurft die zich te goed voelt voor fabrieksarbeid en heeft verveeld een stuk of 20 bloemetjes erop gegooid, er zat nog een veeg op ook, alles bij elkaar zag het er niet uit, dus ik heb dat wanstaltige ding geretourneerd.
Heel jammer, want ik vind het origineel nog steeds geweldig, maar helaas had ik het laatste exemplaar, dus niet meer te bestellen.
Cateautje schreef:
18-06-2020 00:04
Nou, na mijn grote enthousiasme het blommekesschilderij besteld, krijg ik het thuis, blijkt het geschilderd door een knurft die zich te goed voelt voor fabrieksarbeid en heeft verveeld een stuk of 20 bloemetjes erop gegooid, er zat nog een veeg op ook, alles bij elkaar zag het er niet uit, dus ik heb dat wanstaltige ding geretourneerd.
Heel jammer, want ik vind het origineel nog steeds geweldig, maar helaas had ik het laatste exemplaar, dus niet meer te bestellen.
:(
Emma95 schreef:
31-05-2020 08:25
Ik reageerde op Wiezel.
Soms kan dat, bij anderen niet. Ik heb deze niet bekeken. :-)
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven