Badr en Estelle: a True Lovestory deel 4
donderdag 10 januari 2013 om 18:16
donderdag 10 januari 2013 om 18:18
Beeldigbeeld van mij, gaat ònze ! trip naar New York nog door.
Of moeten wij wachten, op dat verzoek van die psyco volgende week bij de rechtbank.
Het is 3 volle dagen rijden, dus enige haast is nu toch wel geboden.
Of moeten wij wachten, op dat verzoek van die psyco volgende week bij de rechtbank.
Het is 3 volle dagen rijden, dus enige haast is nu toch wel geboden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 10 januari 2013 om 18:30
Ik heb het gewoon tijdens een consult aan mijn psych gevraagd of ik mocht, dat bedoel je toch? Nou, geen probleem, ik mag gewoon naar Nieuw York. Ik moet wel mijn pilletjes meenemen als ik langer dan een dag weg blijf, maar dat is geen probleem. Mijn hummer is groot genoeg. Of hebben jullie ook koffers? Dan moet er anders gewoon een vrachtwagentje meerijden.
donderdag 10 januari 2013 om 18:41
quote:Beeldig schreef op 10 januari 2013 @ 18:30:
Ik heb het gewoon tijdens een consult aan mijn psych gevraagd of ik mocht, dat bedoel je toch? Nou, geen probleem, ik mag gewoon naar Nieuw York. Ik moet wel mijn pilletjes meenemen als ik langer dan een dag weg blijf, maar dat is geen probleem. Mijn hummer is groot genoeg. Of hebben jullie ook koffers? Dan moet er anders gewoon een vrachtwagentje meerijden.Aanhangertje voldoet, Beeldigheid.
Ik heb het gewoon tijdens een consult aan mijn psych gevraagd of ik mocht, dat bedoel je toch? Nou, geen probleem, ik mag gewoon naar Nieuw York. Ik moet wel mijn pilletjes meenemen als ik langer dan een dag weg blijf, maar dat is geen probleem. Mijn hummer is groot genoeg. Of hebben jullie ook koffers? Dan moet er anders gewoon een vrachtwagentje meerijden.Aanhangertje voldoet, Beeldigheid.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 10 januari 2013 om 18:42
quote:Beeldig schreef op 10 januari 2013 @ 18:35:
Oh wat leuk! Na de pyjamabroek van Extelle presenteert Daphne nu Boulevard in haar pyjamajas!
Ze schijnt naakt te slapen, ja, en die pyama's moeten wel àf hè.
Zij bewaard geen afdankertjes voor haar dochter, zij niet!
Oh wat leuk! Na de pyjamabroek van Extelle presenteert Daphne nu Boulevard in haar pyjamajas!
Ze schijnt naakt te slapen, ja, en die pyama's moeten wel àf hè.
Zij bewaard geen afdankertjes voor haar dochter, zij niet!
donderdag 10 januari 2013 om 21:55
donderdag 10 januari 2013 om 22:00
donderdag 10 januari 2013 om 22:04