Entertainment alle pijlers

Muziek van R.Kelly en/of Michael Jackson

26-02-2019 18:08 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de media wordt het steeds weer genoemd. Die vervelende Ronald Molendijk was er van de week enorm stellig in, muziek van R. Kelly mag niet meer gedraaid worden.

Beide heren in de titel worden wederom verdacht van misbruik van minderjarigen. MJ is nooit veroordeeld, RKelly is nu op borgtocht vrij. Hij schijnt naar verluid tientallen minderjarige meisjes te hebben misbruikt. Hij is nog niet veroordeeld maar zoals het nu gebracht wordt, is veroordeling alleen een kwestie van tijd.

Volgens de media moet de media nu stoppen met het draaien van deze muziek.

Wat vind jij? Ik kan me niet voorstellen dat ik nooit meer naar MJ zou luisteren. Ook R Kelly vind ik echt qua muziek geweldig. Ik kan me echter totaal niet vinden in hetgeen ze vermoedelijk gedaan hebben.

Interessant onderwerp vind ik, en ik ben benieuwd naar hoe jullie erin staan!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik kan me niet voorstellen dat ik nooit meer naar MJ zou luisteren.

Helemaal mee eens.
Ik wil niet naar MJ luisteren want ik vind het bagger muziek.
Genoeg andere leuke muziek. Ik kan me niet voorstellen dat ik het echt bewust zou missen als het niet meer gedraaid wordt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de muziek van R.Kelly om te kotsen dus draai het toch niet. Ik vind het ook terecht dat zijn concerten gecanceld worden.
MJ zal ik niet wegzappen maar die kan zich ook niet meer verdedigen. Blijft een lastige kwestie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit vooralsnog in kamp MJ, dus ik hou nog gewoon van z'n muziek. (R Kelly vond ik ook altijd al om te kotsen)
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MJ was de King of Pop en is gewoon niet uit de muziek weg te denken.

MJ heeft overigens uitgebreid terecht gestaan en is vrijgesproken. De twee mannen die hem nu in de laatste docu aanklagen, zijn onderdeel geweest van dat proces, en niet in het gelijk gesteld. Ze zaten erin voor flinke schadevergoedingen, en nu verdienen ze aan de docu. Just saying...

R Kelly vind ik vreselijke muziek, dus dat draaide ik toch al nooit. Ik vind het gepast als de man voorlopig geen platform krijgt voor zijn muziek, totdat dit tot de bodem is uitgezocht, omdat de man verdient aan elke keer dat zijn muziek gedraaid wordt.
Ik zal de muziek niet uitzetten, maar er wel gedachten bij hebben.
Nummer*Zoveel schreef:
26-02-2019 18:16
MJ was de King of Pop en is gewoon niet uit de muziek weg te denken.

MJ heeft overigens uitgebreid terecht gestaan en is vrijgesproken. De twee mannen die hem nu in de laatste docu aanklagen, zijn onderdeel geweest van dat proces, en niet in het gelijk gesteld. Ze zaten erin voor flinke schadevergoedingen, en nu verdienen ze aan de docu. Just saying...


R Kelly vind ik vreselijke muziek, dus dat draaide ik toch al nooit. Ik vind het gepast als de man voorlopig geen platform krijgt voor zijn muziek, totdat dit tot de bodem is uitgezocht, omdat de man verdient aan elke keer dat zijn muziek gedraaid wordt.

Eens, met als voetnoot, dat ik de docu niet gezien heb. Jij wel? Ik heb her en der van mensen die eerder groot fan waren, begrepen dat de docu een eye opener voor ze is geweest.
Alle reacties Link kopieren
Baggermuziek van baggermensen.
Dymphnatam schreef:
26-02-2019 18:17
Ik zal de muziek niet uitzetten, maar er wel gedachten bij hebben.
+1
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
26-02-2019 18:18
Eens, met als voetnoot, dat ik de docu niet gezien heb. Jij wel? Ik heb her en der van mensen die eerder groot fan waren, begrepen dat de docu een eye opener voor ze is geweest.

Ik heb hem nog niet gezien, maar wat is dat waard dan? Ik kan me er zo weinig van voorstellen, aangezien er geen wederhoor is. En die dudes volgens de rechter eerder al een ongeloofwaardig verhaal hadden.
Such fun!1
MJ blijf ik gewoon draaien. Hij is vrijgesproken destijds en los daarvan een van de beste artiesten van de vorige eeuw. (naast Prince, Freddie Mercury, Prince, Madonna en David Bowie)

R. Kelly heb ik altijd bagger gevonden en ik heb echt helemaal niets met zijn muziek. Ik heb niets met ronkende house, maar daar luister ik nog liever naar dan naar R. Kelly.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
26-02-2019 18:16
MJ was de King of Pop en is gewoon niet uit de muziek weg te denken.

MJ heeft overigens uitgebreid terecht gestaan en is vrijgesproken. De twee mannen die hem nu in de laatste docu aanklagen, zijn onderdeel geweest van dat proces, en niet in het gelijk gesteld. Ze zaten erin voor flinke schadevergoedingen, en nu verdienen ze aan de docu. Just saying...

Nee, het zit nog anders: Wade Robson was tijdens het proces een getuige VOOR MJ. Hij heeft meermaals onder ede verklaard nooit door MJ te zijn misbruikt. Ook direct na de dood van MJ heeft hij meermaals in diverse tv programma's hartstochtelijk VOOR MJ gepleit. Pas toen hij niet als choreograaf voor de Michael Jackson show One werd aangenomen "herinnerde" hij zich het jarenlange misbruik dat hij al vele malen zelf had ontkend.

Ergo: kamp MJ hier.
Am Yisrael Chai!
R. Kelly heeft toch niet zo heel veel hits gehad toch? Ik ken maar 2 of 3 nummers van hem.
MJ heeft gewoon mensen afgekocht. RK heeft dat ook gedaan. Keer op keer.

Van beiden is al jaren en jaren bekend dat het viespeukjes waren/zijn.

Ik vind de muziek van RK al vanaf dag1 niet om aan te horen, vreselijk muziek, lelijke vent en nare aura. Yak.

MJ was ik wel fan van toen ik klein was maar vanaf de puberteit, die rare film met zijn standbeeld, en al die nieuwsberichten over hem, plackbacken en altijd de zelfde 4 danspasjes en de gouden body's bij optreden was ik al toen wel afgekickt.

En ik zal het op de radio niet afzetten maar ik ga het zelf niet opzetten. Zo fantastich is die muziek ook weer niet. En een naar smaakje zit er wel aan. Voor mij.
Moet ik weten welke muziek R. Kelly zingt?
Geen idee, dus zo bijzonder zal 't niet zijn.


En ben ik de enige Benelux'er die geen CD van Michael heeft?
Ik kan hem dus niet draaien, want ik heb niets van hem.
R Kelly verdient geld als ik op Spotify naar zijn muziek luister, dus ik zal het wel bewust vermijden denk ik. Michael Jackson verdient geen geld meer aan zijn eigen liedjes dus die zal ik niet boycotten.

Maar dat hij als een held word gezien, terwijl hij vermoedelijk een pedofiel was en kinderen misbruikte vind ik wel irritant. Maar goed onschuldig tot het tegendeel bewezen he...
MarindaH schreef:
26-02-2019 18:22
Ik heb hem nog niet gezien, maar wat is dat waard dan? Ik kan me er zo weinig van voorstellen, aangezien er geen wederhoor is. En die dudes volgens de rechter eerder al een ongeloofwaardig verhaal hadden.

Ik ben dan ook niet van plan te kijken.
FV, ik verwachtte je al hier. :)

Dat van Wade Robson wist ik niet en dat vind ik vrij schokkend. Lekker makkelijk om eerst onder ede voor MJ te pleiten, maar nadat je een klus niet hebt gekregen je 'ineens' van alles te 'herinneren'.

Die docu over MJ hoef ik niet te zien. Hij is al jaren aan het hemelen en kan zich dan ook niet verweren. 't Voelt zo goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
En nee, ik heb de docu ook niet gezien. Maar in wat ik erover gelezen heb, heb ik al behoorlijk wat dingen gelezen waarvan ik weet dat ze onjuist zijn. En ik heb ook begrepen dat er geen greintje bewijs in die docu getoond wordt, maar dat het slechts het verhaal van die twee gasten is. Tja, ik geloof liever het verhaal van MJ zelf. Die heeft tenminste nog wat betekend voor de wereld en de mensheid, wie zijn deze twee gasten nu helemaal?
Am Yisrael Chai!
Owlette schreef:
26-02-2019 18:25
R Kelly verdient geld als ik op Spotify naar zijn muziek luister, dus ik zal het wel bewust vermijden denk ik. Michael Jackson verdient geen geld meer aan zijn eigen liedjes dus die zal ik niet boycotten.

Maar dat hij als een held word gezien, terwijl hij vermoedelijk een pedofiel was en kinderen misbruikte vind ik wel irritant. Maar goed onschuldig tot het tegendeel bewezen he...
Je vindt het irritant? Hij is niet schuldig bewezen he. Dat tegendeel hoeft dus niet meer bewezen te worden.
fashionvictim schreef:
26-02-2019 18:27
En nee, ik heb de docu ook niet gezien. Maar in wat ik erover gelezen heb, heb ik al behoorlijk wat dingen gelezen waarvan ik weet dat ze onjuist zijn. En ik heb ook begrepen dat er geen greintje bewijs in die docu getoond wordt, maar dat het slechts het verhaal van die twee gasten is. Tja, ik geloof liever het verhaal van MJ zelf. Die heeft tenminste nog wat betekend voor de wereld en de mensheid, wie zijn deze twee gasten nu helemaal?

Gefrustreerde konijnen en cour d'argent?
vivapimpelmees schreef:
26-02-2019 18:14
Ik vind de muziek van R.Kelly om te kotsen dus draai het toch niet. Ik vind het ook terecht dat zijn concerten gecanceld worden.
MJ zal ik niet wegzappen maar die kan zich ook niet meer verdedigen. Blijft een lastige kwestie.
Helemaal mee eens!
fashionvictim schreef:
26-02-2019 18:27
En nee, ik heb de docu ook niet gezien. Maar in wat ik erover gelezen heb, heb ik al behoorlijk wat dingen gelezen waarvan ik weet dat ze onjuist zijn. En ik heb ook begrepen dat er geen greintje bewijs in die docu getoond wordt, maar dat het slechts het verhaal van die twee gasten is. Tja, ik geloof liever het verhaal van MJ zelf. Die heeft tenminste nog wat betekend voor de wereld en de mensheid, wie zijn deze twee gasten nu helemaal?
Nou. Vertel.

En ja wat zijn 2 misbruikte kinderen nu helemaal. Als je maar wat voor de wereld hebt betekend. Ofzo.
Kijk ik denk er het mijne van. Maar dit is natuurlijk wel heel kort door de bocht.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 18:31
14.72% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven