Muziek van R.Kelly en/of Michael Jackson
dinsdag 26 februari 2019 om 18:08
In de media wordt het steeds weer genoemd. Die vervelende Ronald Molendijk was er van de week enorm stellig in, muziek van R. Kelly mag niet meer gedraaid worden.
Beide heren in de titel worden wederom verdacht van misbruik van minderjarigen. MJ is nooit veroordeeld, RKelly is nu op borgtocht vrij. Hij schijnt naar verluid tientallen minderjarige meisjes te hebben misbruikt. Hij is nog niet veroordeeld maar zoals het nu gebracht wordt, is veroordeling alleen een kwestie van tijd.
Volgens de media moet de media nu stoppen met het draaien van deze muziek.
Wat vind jij? Ik kan me niet voorstellen dat ik nooit meer naar MJ zou luisteren. Ook R Kelly vind ik echt qua muziek geweldig. Ik kan me echter totaal niet vinden in hetgeen ze vermoedelijk gedaan hebben.
Interessant onderwerp vind ik, en ik ben benieuwd naar hoe jullie erin staan!
Beide heren in de titel worden wederom verdacht van misbruik van minderjarigen. MJ is nooit veroordeeld, RKelly is nu op borgtocht vrij. Hij schijnt naar verluid tientallen minderjarige meisjes te hebben misbruikt. Hij is nog niet veroordeeld maar zoals het nu gebracht wordt, is veroordeling alleen een kwestie van tijd.
Volgens de media moet de media nu stoppen met het draaien van deze muziek.
Wat vind jij? Ik kan me niet voorstellen dat ik nooit meer naar MJ zou luisteren. Ook R Kelly vind ik echt qua muziek geweldig. Ik kan me echter totaal niet vinden in hetgeen ze vermoedelijk gedaan hebben.
Interessant onderwerp vind ik, en ik ben benieuwd naar hoe jullie erin staan!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 1 maart 2019 om 13:50
Dit inderdaad. En los van zijn vrouwen en kinderen was de manier waarop hij performde ook niet echt kinderlijk of aseksueel te noemen...fashionvictim schreef: ↑01-03-2019 13:39Dat heb ik ook nooit begrepen. Net zoals ik ook dat "groot kind" en "aseksueel" imago nooit begrepen heb. Dat leeft dan weer meer onder een bepaald soort fans, die in hem een soort aseksueel jongetje met engeltjes-trekken willen zien. Duh, de man is meermaals getrouwd geweest en had 3 kinderen, denk je nu werkelijk dat Diana Ross bijvoorbeeld niet gewoon keihard van bil is gegaan met toentertijd de allerhotste toyboy op aarde? Hij schreeuwde het nota bene zelf van de daken dat hij smoorverliefd op haar was en hij woonde bij haar in huis, wat denk je dan dat ze samen deden?
vrijdag 1 maart 2019 om 13:54
Nou, niet echt, nee. Ik had toevallig in de auto vanochtend Give into me opstaan en toen moest ik daar ook al aan denken, dat dat niet bepaald het gekreun van een aseksueel jongetje is.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 1 maart 2019 om 13:57
En zijn bewegingen op het podium, zijn gezichtsuitdrukkingen... Ik zou me serieus zorgen maken als een van mijn zonen (nog kinderen) zo'n gedrag zou vertonen, op een podium of niet.fashionvictim schreef: ↑01-03-2019 13:54Nou, niet echt, nee. Ik had toevallig in de auto vanochtend Give into me opstaan en toen moest ik daar ook al aan denken, dat dat niet bepaald het gekreun van een aseksueel jongetje is.
anoniem_104469 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 14:00
Reden: foutje
Reden: foutje
0.34% gewijzigd
vrijdag 1 maart 2019 om 13:59
vrijdag 1 maart 2019 om 22:25
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... =mv-google
Een kort maar bondig filmpje met alles wat er niet klopt aan het verhaal...
Een kort maar bondig filmpje met alles wat er niet klopt aan het verhaal...
Live long and prosper
zaterdag 2 maart 2019 om 21:36
Wat heb je gestuurd dan?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 3 maart 2019 om 15:49
Oprah is al heel lang negatief over MJ, ook toen hij nog leefde. Zij gelooft volgens mij al heel lang dat hij een pedofiel is. Dat denk ik in ieder geval.
Am Yisrael Chai!
maandag 4 maart 2019 om 13:05
Ik heb vanmorgen antwoord gekregen op mijn mail. Zoals verwacht gaan ze Leaving Neverland gewoon uitzenden zoals gepland, en dit zijn hun argumenten:
- verschillende collega's (fans en critici) hebben de documentaire gezien en ze waren allemaal onder de indruk.
- de documentaire brengt een debat op gang en doet ons heel wat vragen stellen. Daarin zit de meerwaarde om ze toch te vertonen.
- er is begrip dat veel mensen terughoudend en wantrouwend zijn ten opzichte van de film. Het advies is om zelf te kijken en een oordeel te vormen.
Ik heb al teruggemaild en hun argumenten onderuit gehaald, maar verwacht er uiteraard niet te veel van.
Dit is zo frustrerend... Ik denk dat ik maar eens een topic open over Leaving Neverland.
- verschillende collega's (fans en critici) hebben de documentaire gezien en ze waren allemaal onder de indruk.
- de documentaire brengt een debat op gang en doet ons heel wat vragen stellen. Daarin zit de meerwaarde om ze toch te vertonen.
- er is begrip dat veel mensen terughoudend en wantrouwend zijn ten opzichte van de film. Het advies is om zelf te kijken en een oordeel te vormen.
Ik heb al teruggemaild en hun argumenten onderuit gehaald, maar verwacht er uiteraard niet te veel van.
Dit is zo frustrerend... Ik denk dat ik maar eens een topic open over Leaving Neverland.
maandag 4 maart 2019 om 17:50
https://www.nytimes.com/2019/03/04/arts ... -fans.html
En fans volgens Dan reed: “They’re the Islamic State of fandom’'..
En fans volgens Dan reed: “They’re the Islamic State of fandom’'..
Live long and prosper
zondag 10 maart 2019 om 19:52