Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 5 februari 2012 om 13:03
quote:ModeratorViva schreef op 05 februari 2012 @ 12:25:
Beste forummers,
Wij begrijpen jullie reacties mbt de geplaatste foto's van gisteravond. En nogmaals; dit had absoluut niet zo lang online mogen blijven staan, punt. Hier zijn we het mee eens, helaas kunnen we een en ander niet terugdraaien. We zullen het zeker meenemen in de toekomst en ons uiterste best doen om dit te voorkomen. Tijd om vooruit te kijken! Hier zullen we morgen meer over communiceren. We zouden jullie willen vragen om vanaf nu het Moderator topic weer te gebruiken waar het voor bedoeld is. Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit vind ik nou eens een hele fijne reactie
Beste forummers,
Wij begrijpen jullie reacties mbt de geplaatste foto's van gisteravond. En nogmaals; dit had absoluut niet zo lang online mogen blijven staan, punt. Hier zijn we het mee eens, helaas kunnen we een en ander niet terugdraaien. We zullen het zeker meenemen in de toekomst en ons uiterste best doen om dit te voorkomen. Tijd om vooruit te kijken! Hier zullen we morgen meer over communiceren. We zouden jullie willen vragen om vanaf nu het Moderator topic weer te gebruiken waar het voor bedoeld is. Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit vind ik nou eens een hele fijne reactie
zondag 5 februari 2012 om 13:13
Moderator, is het een idee om enkele zorgvuldig geselecteerde forummers de bevoegdheid te geven om berichten tijdelijk op onzichtbaar te kunnen zetten? Dat zou een hoop gedoe zoals gisteren kunnen voorkomen.
En dan kunnen jullie later kijken of het terecht is dat die berichten op onzichtbaar zijn gezet. Zo ja, dan alsnog helemaal verwijderen en zo niet, de berichten terug zetten en de forummer met bevoegdheid hierop aanspreken.
Als het goed is zit tussen die 2 acties maar hoogstens een paar uurtjes, en ik denk dat die paar forummers-met-bevoegdheid hun bevoegdheid niet zullen misbruiken.
En dan kunnen jullie later kijken of het terecht is dat die berichten op onzichtbaar zijn gezet. Zo ja, dan alsnog helemaal verwijderen en zo niet, de berichten terug zetten en de forummer met bevoegdheid hierop aanspreken.
Als het goed is zit tussen die 2 acties maar hoogstens een paar uurtjes, en ik denk dat die paar forummers-met-bevoegdheid hun bevoegdheid niet zullen misbruiken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 5 februari 2012 om 13:20
Gedacht wel, het is door een aantal mensen geopperd na de vorige 'plaatjesperiode'.
Maar ik vrees dat deze figuur in staat is netjes zijn proeftijd te doorlopen en dan alsnog toe te slaan.
Ik vind het ook een goede idee om enkele forummers bepaalde bevoegdheden te geven. Die ze dan alleen kunnen gebruiken als er geen mod is.
Maar ik vrees dat deze figuur in staat is netjes zijn proeftijd te doorlopen en dan alsnog toe te slaan.
Ik vind het ook een goede idee om enkele forummers bepaalde bevoegdheden te geven. Die ze dan alleen kunnen gebruiken als er geen mod is.
zondag 5 februari 2012 om 13:35
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDank voor deze sportieve reactie Ik zal het topic verder gebruiken waarvoor het bedoeld is. Ik ben benieuwd waar jullie morgen mee komen, we hebben immers allemaal hetzelfde doel. Een fijn forum waar we oprecht met elkaar omgaan en waarbij het mogelijk is storende elementen te herkennen, aan te pakken en zonodig definitief te weren.
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDank voor deze sportieve reactie Ik zal het topic verder gebruiken waarvoor het bedoeld is. Ik ben benieuwd waar jullie morgen mee komen, we hebben immers allemaal hetzelfde doel. Een fijn forum waar we oprecht met elkaar omgaan en waarbij het mogelijk is storende elementen te herkennen, aan te pakken en zonodig definitief te weren.
zondag 5 februari 2012 om 13:54
quote:musicath schreef op 05 februari 2012 @ 13:24:
Een soort Angels dus
Ach, als het beestje maar een naampje heeft.
De angels waren volgens mij actief aan het modereren, wat ik bedoel is meer een soort achtervang, voor excessen zoals gisteren.
Als er snel ingegrepen wordt, wordt er minder gegild, krijgt de plaatser minder aandacht en is alles veel sneller voorbij.
Een soort Angels dus
Ach, als het beestje maar een naampje heeft.
De angels waren volgens mij actief aan het modereren, wat ik bedoel is meer een soort achtervang, voor excessen zoals gisteren.
Als er snel ingegrepen wordt, wordt er minder gegild, krijgt de plaatser minder aandacht en is alles veel sneller voorbij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 5 februari 2012 om 15:00
zondag 5 februari 2012 om 16:54
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
God, het komt vooral erg amateuristisch over.
Dit bericht heeft een hoog "foutje... bedankt" niveau.
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
God, het komt vooral erg amateuristisch over.
Dit bericht heeft een hoog "foutje... bedankt" niveau.
zondag 5 februari 2012 om 17:43
quote:yvonjaspers schreef op 05 februari 2012 @ 14:16:
[...]
Daar horen we morgen meer over volgens mij.
Ja ik lees inderdaad net dat ze/hij schrijft dat er morgen meer over gecommuniceerd wordt.
Ik was alleen een beetje in de war, aangezien het niet duidelijk maakt of ze er intern over gaan communiceren of dat er meer over naar buiten wordt gebracht. Schrijf dan gewoon duidelijk wat je bedoelt
[...]
Daar horen we morgen meer over volgens mij.
Ja ik lees inderdaad net dat ze/hij schrijft dat er morgen meer over gecommuniceerd wordt.
Ik was alleen een beetje in de war, aangezien het niet duidelijk maakt of ze er intern over gaan communiceren of dat er meer over naar buiten wordt gebracht. Schrijf dan gewoon duidelijk wat je bedoelt
zondag 5 februari 2012 om 21:37
quote:Jonari schreef op 05 februari 2012 @ 19:52:
Beste Mod,
Eerste ingeving (spelletje) deel 2 deze dus kan dicht.
Er is een nieuwe geopend.
Gesloten!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Beste Mod,
Eerste ingeving (spelletje) deel 2 deze dus kan dicht.
Er is een nieuwe geopend.
Gesloten!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 5 februari 2012 om 21:38
quote:winterfeestjurk schreef op 05 februari 2012 @ 21:20:
Beste Mod,
zou het topic de Pfaffs gesloten mogen worden? er was al een bestaand topic.
alvast bedankt!
Gesloten!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Beste Mod,
zou het topic de Pfaffs gesloten mogen worden? er was al een bestaand topic.
alvast bedankt!
Gesloten!
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.