The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Dat wisselt vaak liggen die boven en ben ik te lui om die te halen

Heb jij vandaag rekeningen betaald?
nee stond niet genoeg geld op de rek.

ga je liever voor winter of zon vakantie?
Hou niet van extremen... Dus zou 't liefst naar een plek willen waar 't overdag zo'n 20 graden is, vind ik helemaal prima!

Waar kun jij echt niet zonder?
Slaap! Ik merk dan ook dat ik erg chagrijnig ben na 2 slechte nachten.

Wat vind jij leuk aan je baan?
Mijn collega's!

Wat ga jij vanavond doen?
Beetje tv kijken/bankhangen, ik ben ziek en heb niet zoveel puf.

Wat is een topic van dit forum dat je is bijgebleven, en waarom?
mijn eigen topic mijn man heeft leukemie. Omdat het een hele belangrijke periode in mijn leven gereflecteerd en ik er enorm veel steun aan ervaren heb.

Leuke vraag laat hem staan
Ik weet de naam van het topic niet meer, is dat erg?

Maar het zal me altijd bijblijven omdat ik toen geconfronteerd werd met het niet zo open staan voor het spirituele door een aantal mensen. Ik werd toen uitgemaakt voor zweefteef. (of katjelam zijn) En dat heeft me behoorlijk geraakt. Mede omdat mijn intenties goed waren.

Het heeft me wel geleerd nóg voorzichter te zijn met iets te schrijven. Nog een dimensie erbij zeg maar.

Dus het heeft zo moeten zijn.

Waar heb jij spijt van?
Dat ik ooit eens een jas heb gestolen vroeger Ook opgepakt. Maar wel van geleerd en het noooit meer gedaan.

Beschrijf jouw leukst beleven avondje uit (geen vraag, een bevel )
(@Suus: dat kan ik me herinneren. Tijdens het lezen van dereacties op jouw post zei ik hardop tegen mezelf: En dat is precies waarom ik me niet uitlaat in dergelijke topics

Tegenwoordig is een leuk avondje uit ergens borrelen en eten. Maar de meest legendarische nachten waren toch wel met mijn beste vriend in de IT jaren '90 op de zaterdagavond (gay night) *zucht memories*

Wat is je leeftijd?
34.

Draag jij soms gympen (all stars bv.) naar je werk?
49

Wat voor soort sieraad zou jij nooit kopen?
Ik draag een uniform, dus gympen zijn uitgesloten.

Goudkleurige sieraden en in het bijzonder Indiaas-achtige armbanden.

Sinds wanneer (ongeveer) ben je actief op dit forum?
sinds een maand of 2 weer (en jaren geleden en paar jaar)

wat is voor jou de belangrijkste maaltijd vd dag? (en als je er verplicht 1 over zou moeten slaan, welke zou je dan 'skippen'?)
Geniet het meest van het diner omdat ik dan met vriend en dochter aan tafel zit en we de dag een beetje doorpraten. Zou het ontbijt skippen (hoewel ik het wel zou missen en in de loop van de ochtend echt iets zou moeten eten).

Wat ga je vandaag doen?
Hier in huis een beetje opruimen, was doen, koken, en naar de fysio

En jij?
Thuis werken aan een freelance opdracht, cadeau voor binnenkort jarige vriend kopen en ergens een koffie op een terras in de stad, denk ik.

Welke kleding draag je vandaag?
Gemakkelijk 'huis-pak', dat ik naar de fysio vanmiddag aan kan houden en alle oefeningen kan doen zonder uit m'n broek te scheuren

ben jij wel eens in therapie geweest, en zo ja, waarvoor? (in notedop)
Ja, fysiotherapie voor een verkeerd aangehechte schouderspier, na het scheuren ervan.

En "ik ben zo boos op alles en iedereen en daar wil ik vanaf" therapie.

En nu voor een eetstoornis te bezweren.

Wat is jou guilty pleasure?
Chocola. Ik koop 1 reep per week en als man dan ook wil, zit ik inwendig echt te vloeken Hadden jullie vast niet verwacht he..

Wat voor tuinstoelenset heb jij? En waarom?
Geen tuinstoelenset. Want: geen tuin Ik heb wel een hele mooie houten strandstoel, die staat op het balkon.

Let jij wel eens op wat mensen voor je op de band leggen bij de supermarkt, en vind je daar ook iets van?
Ik zie het eigenlijk niet, dus ik vind er ook weinig van

Vind jij die dames hiernaast ---> ook vaak zo truttig?
Ik let daar ook op. En ja ik vind daar iets van. En dat varieeert van getsie hoe krijg je het je keel af tot oooh, dat lijkt me lekker. Of, nou als jij geen alcoholist bent, vreet ik een bezem, of oké, schijf van 5 is ver zoek...

Doe ook wel eens een idee op voor een maaltijd.

Bikini of badpak, en waarom?
Hier geen bikini/badpak stress (tenminste hoor dat weleens om heen)...heb gewoon geen bikini/badpak.

Wat is je allerlaatste aankoop??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven