The Never Ending Question deel 85
dinsdag 20 maart 2012 om 21:51
Ik weet de naam van het topic niet meer, is dat erg?
Maar het zal me altijd bijblijven omdat ik toen geconfronteerd werd met het niet zo open staan voor het spirituele door een aantal mensen. Ik werd toen uitgemaakt voor zweefteef. (of katjelam zijn) En dat heeft me behoorlijk geraakt. Mede omdat mijn intenties goed waren.
Het heeft me wel geleerd nóg voorzichter te zijn met iets te schrijven. Nog een dimensie erbij zeg maar.
Dus het heeft zo moeten zijn.
Waar heb jij spijt van?
Maar het zal me altijd bijblijven omdat ik toen geconfronteerd werd met het niet zo open staan voor het spirituele door een aantal mensen. Ik werd toen uitgemaakt voor zweefteef. (of katjelam zijn) En dat heeft me behoorlijk geraakt. Mede omdat mijn intenties goed waren.
Het heeft me wel geleerd nóg voorzichter te zijn met iets te schrijven. Nog een dimensie erbij zeg maar.
Dus het heeft zo moeten zijn.
Waar heb jij spijt van?
woensdag 21 maart 2012 om 03:06
(@Suus: dat kan ik me herinneren. Tijdens het lezen van dereacties op jouw post zei ik hardop tegen mezelf: En dat is precies waarom ik me niet uitlaat in dergelijke topics
Tegenwoordig is een leuk avondje uit ergens borrelen en eten. Maar de meest legendarische nachten waren toch wel met mijn beste vriend in de IT jaren '90 op de zaterdagavond (gay night) *zucht memories*
Wat is je leeftijd?
Tegenwoordig is een leuk avondje uit ergens borrelen en eten. Maar de meest legendarische nachten waren toch wel met mijn beste vriend in de IT jaren '90 op de zaterdagavond (gay night) *zucht memories*
Wat is je leeftijd?
woensdag 21 maart 2012 om 08:48
woensdag 21 maart 2012 om 09:58
Ik let daar ook op. En ja ik vind daar iets van. En dat varieeert van getsie hoe krijg je het je keel af tot oooh, dat lijkt me lekker. Of, nou als jij geen alcoholist bent, vreet ik een bezem, of oké, schijf van 5 is ver zoek...
Doe ook wel eens een idee op voor een maaltijd.
Bikini of badpak, en waarom?
Doe ook wel eens een idee op voor een maaltijd.
Bikini of badpak, en waarom?