Alle TTTOT-ers verzamelen, part2
woensdag 11 april 2012 om 12:34
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
zondag 15 april 2012 om 12:57
zondag 15 april 2012 om 12:59
quote:molly74 schreef op 15 april 2012 @ 12:55:
[...]
Ben je zo klaar mee hoor, heb maar flut-haar. Heel dun en weinig en slap en futloos enzo.
Leef met je mee. Melkboerenhondenhaar hier
Volgens kapster wel heel veel, maar dun übersteil haar. Moet er behoorlijk wat insmeren en spuiten wil het nog ergens op lijken
[...]
Ben je zo klaar mee hoor, heb maar flut-haar. Heel dun en weinig en slap en futloos enzo.
Volgens kapster wel heel veel, maar dun übersteil haar. Moet er behoorlijk wat insmeren en spuiten wil het nog ergens op lijken
zondag 15 april 2012 om 13:00
Zooo, badkamer is weer frisch ende fruitig (en ruikt naar chloor, heb maar eens de heftige hulptroepen aangerukt). Nu met peuk op bank en daarna door met de slaapkamer.....
Eigenlijk wil ik ook in de jacuzi... pfffffff...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 15 april 2012 om 13:01
quote:Hasse88 schreef op 15 april 2012 @ 13:00:
Zooo, badkamer is weer frisch ende fruitig (en ruikt naar chloor, heb maar eens de heftige hulptroepen aangerukt). Nu met peuk op bank en daarna door met de slaapkamer.....
We houden een plekkie voor je vrij hoor!
*shit, slaapkamer, moest ik daar ook niet iets mee....?*
We houden een plekkie voor je vrij hoor!
*shit, slaapkamer, moest ik daar ook niet iets mee....?*
zondag 15 april 2012 om 13:04
quote:Hasse88 schreef op 15 april 2012 @ 13:00:
Even keihard doorwerken.
Ik ga zo m'n kamer verbouwen, als het lukt dan
Dan kun je erbij komen zitten
Even keihard doorwerken.
Ik ga zo m'n kamer verbouwen, als het lukt dan
Dan kun je erbij komen zitten
zondag 15 april 2012 om 13:05
quote:grobbekuiken schreef op 15 april 2012 @ 12:59:
[...]
Haha, inderdaad, melkboerhondenhaar. Wilde het niet typen, bang om uitgelachen te worden om dat woord. Bij mij is het ook weinig zelfs. Verbrand op mijn hoofd in de zomer, zeker als het in een scheiding valt. Heb het al twintig jaar hetzelfde zitten (in een klem achterover). Ooit 's een kapsel gehad, maar dat is allemaal föhnwerk e.d. en dat kan ik niet met mijn schouders/armen/nek.
En zonder leuk kapsel staan kleren ook al niet zo leuk. *klaagt en zeurt nog even verder*
[...]
Haha, inderdaad, melkboerhondenhaar. Wilde het niet typen, bang om uitgelachen te worden om dat woord. Bij mij is het ook weinig zelfs. Verbrand op mijn hoofd in de zomer, zeker als het in een scheiding valt. Heb het al twintig jaar hetzelfde zitten (in een klem achterover). Ooit 's een kapsel gehad, maar dat is allemaal föhnwerk e.d. en dat kan ik niet met mijn schouders/armen/nek.
En zonder leuk kapsel staan kleren ook al niet zo leuk. *klaagt en zeurt nog even verder*