Topic parodie deel twee.
zondag 16 december 2012 om 20:42
zondag 16 december 2012 om 20:58
maandag 17 december 2012 om 09:34
quote:LadyDarbanville schreef op 16 december 2012 @ 20:37:
Is waar natuurlijk, leeftvoohaarfora, maar toch.
Ik wil niet een topic moeten openen over die genitale wratten, de forummers hier zijn zo hard.Je moet het ook wel op de juiste pijler zetten, kijk, het kan op gezondheid, maar daar zul je niet de fijnste reacties krijgen. Beter dat je het op digi zet. Even een tip van mij hoor.
Is waar natuurlijk, leeftvoohaarfora, maar toch.
Ik wil niet een topic moeten openen over die genitale wratten, de forummers hier zijn zo hard.Je moet het ook wel op de juiste pijler zetten, kijk, het kan op gezondheid, maar daar zul je niet de fijnste reacties krijgen. Beter dat je het op digi zet. Even een tip van mij hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 17 december 2012 om 09:38
quote:Starshine schreef op 17 december 2012 @ 09:32:
ik weet trouwens een leuk spelletje. Je post een jaartal een weeknummer en een cijfer en de anderen moeten dan raden welke top 40 hit je bedoelt.
Voorbeeld:
1998, 50, 10 = Volumia - Hou me vast
Nou die was makkelijk, nu een moeilijker:
1977, 18, 6
Duhuh, KC & the Sunshine Band natuurlijk.
Nou ik: 2015, 14, 23
ik weet trouwens een leuk spelletje. Je post een jaartal een weeknummer en een cijfer en de anderen moeten dan raden welke top 40 hit je bedoelt.
Voorbeeld:
1998, 50, 10 = Volumia - Hou me vast
Nou die was makkelijk, nu een moeilijker:
1977, 18, 6
maandag 17 december 2012 om 09:40
quote:Maleficent schreef op 17 december 2012 @ 09:34:
[...]
Je moet het ook wel op de juiste pijler zetten, kijk, het kan op gezondheid, maar daar zul je niet de fijnste reacties krijgen. Beter dat je het op digi zet. Even een tip van mij hoor.Das waar. Op Gezondheid zitten sowieso rotwijven. Op Digi zijn ze veel aardiger. Daarom plaats ik eigenlijk alles op Digi.
[...]
Je moet het ook wel op de juiste pijler zetten, kijk, het kan op gezondheid, maar daar zul je niet de fijnste reacties krijgen. Beter dat je het op digi zet. Even een tip van mij hoor.Das waar. Op Gezondheid zitten sowieso rotwijven. Op Digi zijn ze veel aardiger. Daarom plaats ik eigenlijk alles op Digi.
maandag 17 december 2012 om 09:41
quote:Maleficent schreef op 17 december 2012 @ 09:34:
[...]
Je moet het ook wel op de juiste pijler zetten, kijk, het kan op gezondheid, maar daar zul je niet de fijnste reacties krijgen. Beter dat je het op digi zet. Even een tip van mij hoor.
Ik ga NU een topic openen daar!
Online wratten: HELP!
[...]
Je moet het ook wel op de juiste pijler zetten, kijk, het kan op gezondheid, maar daar zul je niet de fijnste reacties krijgen. Beter dat je het op digi zet. Even een tip van mij hoor.
Ik ga NU een topic openen daar!
Online wratten: HELP!
Your luck's about to change, cher.
maandag 17 december 2012 om 09:42
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2012 @ 09:40:
Das waar. Op Gezondheid zitten sowieso rotwijven. Op Digi zijn ze veel aardiger. Daarom plaats ik eigenlijk alles op Digi.
LadyZwaarbesnord, ik raad je de Actueelpijler aan!
Zulke fijne mensen, echt een warm bad hoor. Niemand zal je daar veroordelen, probeer het eens!
Das waar. Op Gezondheid zitten sowieso rotwijven. Op Digi zijn ze veel aardiger. Daarom plaats ik eigenlijk alles op Digi.
Zulke fijne mensen, echt een warm bad hoor. Niemand zal je daar veroordelen, probeer het eens!
Your luck's about to change, cher.
maandag 17 december 2012 om 09:43
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2012 @ 09:38:
[...]
hmm, een moeilijke want in de toekomst......
.....
.....
ik gok op: The Voice of Holland-all starband met Do you remember my name
of
Al Mualim - Allah AKbar (want de Islam wordt de heersende godsdienst in Nederland hoorde ik op de radio)
of
helemaal niks want de wereld vergaat komende week.
[...]
.....
.....
of
Al Mualim - Allah AKbar (want de Islam wordt de heersende godsdienst in Nederland hoorde ik op de radio)
of
helemaal niks want de wereld vergaat komende week.
maandag 17 december 2012 om 09:46
quote:Starshine schreef op 17 december 2012 @ 09:43:
[...]
.....
.....
of
of
helemaal niks want de wereld vergaat komende week.Alle drie fout, helaas. Hint: vraag het eens op de Zwangerpijler. Daar hebben ze een glazen bol.
[...]
.....
.....
of
of
helemaal niks want de wereld vergaat komende week.Alle drie fout, helaas. Hint: vraag het eens op de Zwangerpijler. Daar hebben ze een glazen bol.
maandag 17 december 2012 om 09:47
quote:LadyDarbanville schreef op 17 december 2012 @ 09:42:
[...]
Zulke fijne mensen, echt een warm bad hoor. Niemand zal je daar veroordelen, probeer het eens!Dat is waar LadyUrbanlegend, ik wilde juist eens daar voorstellen om een leuke aktueelmiet te doen. Gewoon ergens gezellig onder het genot van een kopje koffie, hapje/drankje, samen discussiëren over de rol van de PVV in ons land, en over de Palestijnen en hoe dat verder moet.
[...]
Zulke fijne mensen, echt een warm bad hoor. Niemand zal je daar veroordelen, probeer het eens!Dat is waar LadyUrbanlegend, ik wilde juist eens daar voorstellen om een leuke aktueelmiet te doen. Gewoon ergens gezellig onder het genot van een kopje koffie, hapje/drankje, samen discussiëren over de rol van de PVV in ons land, en over de Palestijnen en hoe dat verder moet.
Stressed is just desserts spelled backwards