Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 7 november 2019 om 10:39
Ik ben een beetje dwars vandaag.

donderdag 7 november 2019 om 10:42
Ik vind het nu echt te ingewikkeld worden

donderdag 7 november 2019 om 10:43
Nee, niet 'niet uitgezonden afleveringen', lopende ( = nu) afleveringen.doornroosje9 schreef: ↑07-11-2019 10:17Deze snap ik niet, want dat zijn dan toch ook spoilers? Als het over niet uitgezonden afleveringen gaat?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 7 november 2019 om 10:57
Dat mag.

Life is short. Eat dessert first.
donderdag 7 november 2019 om 11:02
Maar je schreef 'wel informatie zet die je nog niet kunt weten als je alleen maar naar de lopende afleveringen kijkt'simbalabimba schreef: ↑07-11-2019 10:43Nee, niet 'niet uitgezonden afleveringen', lopende ( = nu) afleveringen.
Dus informatie over latere afleveringen. Want het is informatie die je niet weet als je alleen naar lopende afleveringen kijkt? Yep, ik besef dat ik nu blijf doorzeuren, maar zo lees ik het.

donderdag 7 november 2019 om 11:07
Vind ik ook niet.

donderdag 7 november 2019 om 11:08

donderdag 7 november 2019 om 11:08
Ik ook niet.
donderdag 7 november 2019 om 11:14
Het gaat niet om de regels, het gaat om de betekenis van het woord spoiler.Lucifer2018 schreef: ↑07-11-2019 11:08Gewoon je klep houden. Er mag niet gespoilerd worden.
Behalve als er in het topictitel/ OP zelf wat anders staat. Blijkbaar mag dat van de Mods dan wel.
Dan hou je je aan die regels. Dan weet iedereen wat hij of zij kan verwachten.
Echt wat een vervelend gezeur op niets af.
Die blijkt nogal opgerekt de laatste jaren en niet iedereen geeft er dezelfde betekenis aan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 7 november 2019 om 11:21
donderdag 7 november 2019 om 11:26
Ik vind het alles behalve zeuren! Het gaat over lezen en begrijpen, interpreteren. En gaandeweg het heen en weer schrijven en aanvullen met voorbeelden, de draad kwijtraken.doornroosje9 schreef: ↑07-11-2019 11:02Maar je schreef 'wel informatie zet die je nog niet kunt weten als je alleen maar naar de lopende afleveringen kijkt'
Dus informatie over latere afleveringen. Want het is informatie die je niet weet als je alleen naar lopende afleveringen kijkt? Yep, ik besef dat ik nu blijf doorzeuren, maar zo lees ik het.![]()

Ik weet ( nu pas, voorheen nooit zo over gedacht) hoe Viva omgaat ( en misschien ook niet altijd 100%?) met het woord en begrip spoileren. En ja, als dat in de huis- en of pijlerregels zo staat, moet je je daaraan houden.
Blijft evengoed dat diverse forummers een ander idee hebben over hoe over de betekenis van het woord spoiler gedacht moet worden.
Geen halszaak voor mij, maar leuk discussieonderwerp.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

donderdag 7 november 2019 om 11:38
simbalabimba schreef: ↑07-11-2019 10:02Sorry maar nee. Dan zou ik ( met de betekenis vh woord spoiler) denken dat er bijv. iemand mee schrijft die meedoet/werkt aan/ in de serie. En dan gaat schrijven dat in de laatste aflevering blijkt dat mevrouw Stelwagen een dochter van Hendrik Groen blijkt te zijn ofzo
Als je de boeken gelezen hebt, kun je als het goed is de hele serie spoileren, hoef je er niet aan mee te werken

Later is nu
donderdag 7 november 2019 om 12:12
entertainment/expeditie-robinson-2019-g ... ges/446720
Ik snap deze niet dan?
In de titel 'geen spoilers svp' maar in de OP staan de namen vd afgevallen deelnemers doorgestreept?
@ Dreamer, verhip ja, dr zijn ook boeken van!

Op een druilerige dag 2 st gezien! Mooi.
Ik snap deze niet dan?
In de titel 'geen spoilers svp' maar in de OP staan de namen vd afgevallen deelnemers doorgestreept?

donderdag 7 november 2019 om 12:15
Heel leuk! Hier zie ik weer af en toe een roodborstje of een koolmeesje. Helaas teveel katten om ze veilig in de tuin te lokken.Coconuts12 schreef: ↑07-11-2019 11:28Schattig.
Ik heb vaak pimpelmeesjes in de tuin. Leuk om naar te kijken.
donderdag 7 november 2019 om 12:16
Wow, dat lijkt me indrukwekkend.simbalabimba schreef: ↑07-11-2019 12:12entertainment/expeditie-robinson-2019-g ... ges/446720
Ik snap deze niet dan?

donderdag 7 november 2019 om 12:18
Precies wat ik zei over HNTM.simbalabimba schreef: ↑07-11-2019 12:12entertainment/expeditie-robinson-2019-g ... ges/446720
Ik snap deze niet dan?
Verder is het me wel duidelijk. Maar het klopt niet.

donderdag 7 november 2019 om 12:20
donderdag 7 november 2019 om 12:21
Geduld.
Het onderwerp komt om de zoveel tijd terug.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning