Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Deze is echt heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Mee eens.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
AllyMcBeal schreef:
18-08-2019 21:50
Doe dan ook ff bij ' Vriend wil mij niet beffen'
check
Meds, heb je dit topic toevallig ook geopend: overig/ben-ik-nu-daadwerkelijk-de-schul ... ges/447844?

Zo ja, dan gaat het nu gewoon echt te ver.
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 22:01
Meds, heb je dit topic toevallig ook geopend: overig/ben-ik-nu-daadwerkelijk-de-schul ... ges/447844?

Zo ja, dan gaat het nu gewoon echt te ver.
:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nou Meds, kijken of je hier de OP kunt overtreffen:

overig/ben-ik-nu-daadwerkelijk-de-schul ... ges/447844#
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 22:01
Meds, heb je dit topic toevallig ook geopend: overig/ben-ik-nu-daadwerkelijk-de-schul ... ges/447844?

Zo ja, dan gaat het nu gewoon echt te ver.
Dat zeg ik.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 22:01
Meds, heb je dit topic toevallig ook geopend: overig/ben-ik-nu-daadwerkelijk-de-schul ... ges/447844?

Zo ja, dan gaat het nu gewoon echt te ver.
nee, want ik weet zeker dat dit niet van de happinez komt maar uit de tina problemenrubriek en daar heb ik een ban
Solomio schreef:
18-08-2019 22:03
Dat zeg ik.
0ke, ik ga mijn best doen
Alle reacties Link kopieren
Wilde het ook net komen melden.
Briljant topic voor een beetje happinez.

Ze moemden haar vroeger Florence night a kale :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
18-08-2019 22:05
Wilde het ook net komen melden.
Briljant topic voor een beetje happinez.

Ze moemden haar vroeger Florence night a kale :rofl:
:rofl:

Toen was ik al gestopt met lezen.

Ze vond 4 jaar jonger eigenlijk te jong, maar kwam toch maar uit haar comfortzone.....

Toen was ik er al wel klaar mee.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat een echte mevrouw is.
S-Meds schreef:
18-08-2019 22:04
0ke, ik ga mijn best doen
Je bent zeker ook al begonnen in het vriend wil niet beffen topic? :rofl:
Ik lees nu alleen het midden van die openingspost en daar gaat het over "het touwtje van de wasmachine uittrekken." Nu ben ik geen beste huisvrouw, maar ik heb nog nooit een touwtje gevonden in mijn wasmachine.
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 22:12
Ik lees nu alleen het midden van die openingspost en daar gaat het over "het touwtje van de wasmachine uittrekken." Nu ben ik geen beste huisvrouw, maar ik heb nog nooit een touwtje gevonden in mijn wasmachine.
De stekker? Of misschien een verdwaalde veter in de wasmachine?
PhiIae schreef:
18-08-2019 22:11
Je bent zeker ook al begonnen in het vriend wil niet beffen topic? :rofl:
ja, sneed dat een beetje hout?
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 22:12
Ik lees nu alleen het midden van die openingspost en daar gaat het over "het touwtje van de wasmachine uittrekken." Nu ben ik geen beste huisvrouw, maar ik heb nog nooit een touwtje gevonden in mijn wasmachine.
Die van jou staat zeker niet in je badkamer maar bij je toilet.

En Meds, ik vind jou als barste botte kortaffe vrouw minder eng dan nu.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
18-08-2019 22:13
ja, sneed dat een beetje hout?
Ik dacht eerst dat het Italiaanse pumps was :facepalm:
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 22:10
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat een echte mevrouw is.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-08-2019 22:13
ja, sneed dat een beetje hout?
Was dat de bedoeling?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
feow schreef:
18-08-2019 22:14
Die van jou staat zeker niet in je badkamer maar bij je toilet.

En Meds, ik vind jou als barste botte kortaffe vrouw minder eng dan nu.
Maar je kunt ook, en dat bevalt mij veel beter, bedenken dat je zelf ook wel eens een foutje maakt in het verkeer. Overweeg de mogelijkheid dat de ander een slechte dag heeft en kijk hem of haar vriendelijk aan. Tien tegen een dat er alsnog een verontschuldiging volgt, waarna jij kunt zeggen ‘geen punt’ en je beide met een beter humeur dan daarvoor je weg vervolgt. In deze tijd waarin het bewaken van je grenzen, weten wie je bent en kenbaar maken van je wensen zo hoog wordt gewaardeerd, wordt de deugd van het je kunnen verplaatsen in anderen en empathisch zijn bijna met wantrouwen bekeken. Alsof je daarmee het risico loopt jezelf kwijt te raken. Terwijl je kunnen inleven in de ander niet betekent dat je onmiddellijk andermans wensen moet inwilligen of diens mening moet adopteren. Empathisch zijn betekent dat je even niet bezig bent je eigen punt te maken, maar je je inspant om de mededeling van de ander te begrijpen zoals die bedoeld is. Het voorkomt dat je je eigen gevoelens en ideeën in de ander veronderstelt. Of er juist van uit gaat dat de ander een tegenstander is en alles als een aanval beschouwt. Er zijn al veel te veel boze mensen in dit land, nietwaar?
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 22:12
Ik lees nu alleen het midden van die openingspost en daar gaat het over "het touwtje van de wasmachine uittrekken." Nu ben ik geen beste huisvrouw, maar ik heb nog nooit een touwtje gevonden in mijn wasmachine.
Deze moest ik ook twee keer lezen .

Bij mij brak na al die onzin me licht in me ogen
Solomio schreef:
18-08-2019 22:15
Was dat de bedoeling?
ja het is een experiment, ik wil graag bewijzen dat de happinez Het Antwoord is Op Alles
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-08-2019 22:17
ja het is een experiment, ik wil graag bewijzen dat de happinez Het Antwoord is Op Alles
Nou, even wachten tot iemand daadwerkelijk die teksten gaat lezen. :hihi:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-08-2019 22:17
Maar je kunt ook, en dat bevalt mij veel beter, bedenken dat je zelf ook wel eens een foutje maakt in het verkeer. Overweeg de mogelijkheid dat de ander een slechte dag heeft en kijk hem of haar vriendelijk aan. Tien tegen een dat er alsnog een verontschuldiging volgt, waarna jij kunt zeggen ‘geen punt’ en je beide met een beter humeur dan daarvoor je weg vervolgt. In deze tijd waarin het bewaken van je grenzen, weten wie je bent en kenbaar maken van je wensen zo hoog wordt gewaardeerd, wordt de deugd van het je kunnen verplaatsen in anderen en empathisch zijn bijna met wantrouwen bekeken. Alsof je daarmee het risico loopt jezelf kwijt te raken. Terwijl je kunnen inleven in de ander niet betekent dat je onmiddellijk andermans wensen moet inwilligen of diens mening moet adopteren. Empathisch zijn betekent dat je even niet bezig bent je eigen punt te maken, maar je je inspant om de mededeling van de ander te begrijpen zoals die bedoeld is. Het voorkomt dat je je eigen gevoelens en ideeën in de ander veronderstelt. Of er juist van uit gaat dat de ander een tegenstander is en alles als een aanval beschouwt. Er zijn al veel te veel boze mensen in dit land, nietwaar?
Happiness Is a Warm Gun

Yess!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven