Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Het is verstandig als ik het huis niet verlaat dames. Ik heb geen evenwicht he

Ben maar Desperate Housewifes aan het kijken. Geweldige serie

Ondertussen erg misselijk maar toch honger. How evil can life be.. X
*gaapt* Goeiemorgen.. *rekt zich uit*

Als ik nog meer schoonheidsslaapjes doe durf ik de deur niet meer uit omdat ik dan té sexy ben

Oh oh oh.. Lol heb ik nog wel
Zo daar ben ik weer.

Hoe is het met iedereenhier?

Hoop dat jullie allemaal ok zijn

Heb wel wat bijgelezen, maar op alles reageren is een beetje teveel, ik hoop dat iedereen dat begrijpt
Hee yellow, goed van je te horen!
Ja ik ben er klaar voor hoor, om weer mee te schrijven
quote:_yellowlove_ schreef op donderdag 15 september 2011 20:15 Ja ik ben er klaar voor hoor, om weer mee te schrijven

Wat fijn!

Hier een redelijk dagje, van 2 tot 4.40 les bedrijfakunde wat wel een leuke les is en redelijk makkelijk

En morgen logistiek waar ik biks van snap en het niet volg maar ga morgen ff aan de docent vragen of hij evt. Extra opgaven ofzo heeft om me te helpen erdoorheen te loodsen, want mede door mijn autisme is het zo lasti ondat het mega abstract uitgelegd word en ik het niet volg en daardoor soms mega in paniek schiet
Niet panieken hoor aardbeitje Hoop dat de leraar je kan helpen, je kunt het, vertoruwen in jezelf hebben hoor!!
Trouwens gisteren heb ik van de psycholoog behoorlijke oppers gehad zijzei ng van hbo kan je best aan alleen kost het me iets meer tijd en moeite dan anderen door mijn beperking en ik kreeg nog complimenten ondat van de 7 vakken ik tot nu toe met 1 echt moeite heb en 1 uit mijn duim kan zuigen omdat ik het op het mbo en in het buitebland al eerder heb gehad dus voor 2 studiepunten (ong. 38 uur) heel weinig moeite zal moeten doen
Yellow goed je weer te zien

Dames, morgen fris en fruitig. Get set..

GO!
Nee. Met een evenwichtsstoornis moet je echt niet teveel bewegen..

Morning ladies..
Goedemorgen allemaal..

Al wat opgeknapt chooc?

Fijne dag iedereen!
Wat een heerlijke dag, was al vroeg op en heb de was lekker buiten gehangen. Ben nu een stapel (zeg maar gerust een berg) was aan het opvouwen die de laatste tijd is blijven liggen.

Ik hoop dat iedereen net zo van dit (misschien laatste) zomerweer geniet als ik.
Ja wel wat beter Chat

Blijf rustig aan doen. Tis nog niet helemaal weg..

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Ik voel me zo ziek, ben er echt weer depri van geworden.

Mika! Je klinkt positief. Fijn!

Ach wat rot Sabrina. Probeer te accepteren dat dit er bij hoort. Ik snap dat het dat het deprimeert meid.

Ik ga vandaag de tuin in. Eerst ff naar Intratuin. Paar struikjes/boompjes kopen.
Yellow!

Mika je klinkr inderdaad goed!

Chat, jij ook!

Sabrina, wat rot dat je je zo voelt..

Heb nu mn eerste week erop zitten! Was heftig! Ben nu helemaal kapot en barst van de koppijn.

Maar heb nu eerst nog een vergadering..

En daarna ga ik knock-out, denk ik
@ sabrina, beterschap..hopelijk voel je je snel iets beter!

@mika, klinkt als een productieve dag.

@ chatterly, succes met de tuin!

Hier ben ik tevreden de week is afgerond, moet van 1 vak voor volgende week even extra hard blokken, 3 hoofdstukken doorlezen.

En voor de andere vakken iets rustiger aan doen.

Hier heb ik een weekend van 3,5 dagen

En mijn weekend begint met richting centrum gaan om en boek te halen voor school wat ik wel moet kopen ivm. inlogcode die je erbij krijgt en een boek naar de bieb brengen. En morgenmiddag/avond een feestje en zondat moeders verjaardag(neit echt uitgebreid ) met zijn 2tjes vieren en maandag naar de decaan op school en bankzaken regelen.
Chat dank je, dat had ik even nodig :-)
hectische dagen achter de rug. Gisteravond naar knutselclub gegaan en heb ik per ongeluk mijn sleutelbos in een tas gedaan die mijn tante heeft meegenomen. Uiteindelijk heb ik mijn schoonmoeder gebeld en zijn we de sleutels gaan halen maar ja lag wel pas om 1.00 in mijn bed terwijl de wekker weer om 7.00 ging. Zat me toch al niet mee want ik was in iets gereden met mijn fiets en 2 tellen later had ik een lekke band.

Op mijn werk vandaag zat ik ter vergeefs te wachten op de leidingevende van mijn leidinggevende waar ik ivm. een client een afspraak mee had. Ze nam ook haar telefoon niet op. Uiteindelijk heb ik haar te pakken gekregen via de receptie en ze was de hele afspraak vergeten.

Toen ik klaar was met werken ben ik met mijn fiets naar de fietsenwinkel gegaan want ik zag wel dat gewoon plakken geen zin had. Uiteindelijk zijn bij beide wielen de binnen- en buitenband vernieuwd. Kon gelukkig een leenfiets krijgen dus kon in de tussentijd even naar huis.

Ik snap niet hoe het zo snel een rommel kan worden in huis aangezien ik maar alleen ben. Vanavond dus maar even aan de slag geweest in huis.

Ben vanavond ook even naar de winkels geweest. Ik heb kaarsen gekocht voor bij Patrick en mijn moeder. Het "leuke" eraan is dat het van materiaal gemaakt is waar ikzelf het nog kan beplakken. Ik kan er dus bv. een eftelingkaars van maken.

Vandaag voor mijn verjaardag van mijn werk een VVV bon gekregen dus kan lekker gratis gaan shoppen.

Ik heb meegelezen maar zit even te vol in mijn hoofd om echt te reageren op jullie dus dat komt later weer.

Morgen ga ik naar mijn zus waar mijn andere zus en gezin ook is we gaan dan een koud bufet maken. Wil vanavond al wat voorbereiden.
Ik vraag me nu af wat is er met de fietsen aan de hand eerst yellow dan ik eb nu jij

Hier zou ik nog gaan lezen maar er was bezoek en dus iets gedronken en nu geen concentratie meer. Dus ga ff serie kijken en daarna slapen...morgen neem ik rust en heb een feest, en zondag ga ik maar ff lezen en maandag ook.

Nu na 2 weken goed bezig zijn ff rust
Welterusten dames!
Echt een rotdag..Heb geen zin om het allemaal op te schrijven, maar 2 rotdagen achter elkaar is wel deprimerend.

Maar weltrusten
Welterusten gaitje. Hoop dat je goed kan slapen
Straw dat vroeg ik mij direkt ook af toen ik het las van Ibi. Zal wel iets in de lucht hangen wat niet goed is voor fietsen

Yellow heb jij de andere fiets al? Ik had begrepen dat je een fiets kreeg van een forummer?

Straw je kunt niet altijd bezig zijn af en toe ff relax, fijn weekend heb je voor de boeg!

Sabrina hoe is het nu met je, gaat het al iets beter? Een dikke voor jou

Nou Ibi dat was voor jou idd een hectische dag, veel plezier met je zussen

Chat heb je nog leuke planten gekocht? Was ook een heerlijke dag voor de tuin

Green is je hoofdpijn afgezakt?

En chooc hoe is het nu ben je al wat beter?

Als ik iemand ben vergeten sorry dan en knuffels voor allemaal.

Mijn zoon is vanavond gekomen, is altijd leuk en morgen moet ik dan voor een heel stel koken. WIllem blijft ook eten, ja Yellow Willem . Willem is een vriend van mijn dochter voor de dames die niet begrijpen waar ik het over heb
quote:gaitje schreef op 16 september 2011 @ 23:45:

Echt een rotdag..Heb geen zin om het allemaal op te schrijven, maar 2 rotdagen achter elkaar is wel deprimerend.

Maar weltrustenNou poehee gait 2 rotdagen nog wel! Ja das echt deprimerend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven