Entertainment alle pijlers

Topchef 2012

28-02-2011 19:07 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer begonnen, Topchef!

Wie kijkt en praat mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Die appelcruble met macarons trekt mij sowieso niet. Bleg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat is er aan de hand met de stem van Mark?

Ik vond die producten van NB niet lekker. Het trok mij niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mark heeft inderdaad een ietwat vreemde stem.

Ik vind hem wel leuk! Lekker een beetje gek, hou ik van.
quote:Lotte35 schreef op 12 september 2011 @ 22:18:

Mark heeft inderdaad een ietwat vreemde stem.

Ik vind hem wel leuk! Lekker een beetje gek, hou ik van.Ik was niet onder de indruk van zijn gerechten.
Ik ook niet hoor.

Maar ik vind 'm grappig.
Hahaha, die Mark joh. Gewoon dagwinnaar!

Die stem is natuurlijk te bizar voor woorden, maar ik vind 'm echt zó vermakelijk.
Mark vind ik geweldig!

Eindelijk weer eens lol voor de buis!

Echt een leuke vent.
Helemaal mee eens, ik ben ook fan!

Gisteren met die rookoven: 'Leuk, zo'n ding, wil ik thuis ook hebben. Maar wat ik ermee moet doen...?'

En dan gewoon al die professionals eruit koken, en het hoogste cijfer halen
Leuk he Lotte zo'n rookoven. Er is een keer een topic over geweest. Ja je kan er kip, zalm, paling enz in maken. Er werd volgens mij op dat topic gezegd dat ze niet zo duur zijn bij Ikea. Ik zal eens kijken of ik het topic kan vinden.

mylenevalerie in "Roken"
Heb je niet een oud blik of iets dergelijks? Zo maakte vriend er ook zelf eentje. Wel met cederhout erin van AH.

Ik ben zelf altijd bang voor rooksmaak (ongezond).

Leuk idd dat Mark won, na die opmerkingen van dat blonde wijsneusje "je mag dit en je mag dat roeren/toevoegen" pfff...

Maar hij bleef aardig.

Ik geloof dat de chefs ook een beetje verbaasd waren over z'n gerecht.
quote:Lotte35 schreef op 14 september 2011 @ 11:07:

Gisteren met die rookoven: 'Leuk, zo'n ding, wil ik thuis ook hebben. Maar wat ik ermee moet doen...?'

Haha, jullie begrijpen me verkeerd. Dit zei Mark gisteren, over die rookoven. Geen idee wat ie ermee moest doen, maar wel mooi de opdracht winnen.

Nee, ik zie mezelf nog niet met zo'n oven in de weer gaan, hoewel ik wel van gerookte dingen houd. Gerookte forel, mmmm! Maar dan haal ik het wel bij de visboer, heb ik ook die lucht niet in huis.
Ik vind dit een nare uitzending. Een Mark die niet kan koken en alleen voor iedereen pannetjes neerzet end die gaat door en een Dalida die echt op de eerste keer keer na de hoogste cijfers had die moet eruit.

Bah om te zien. Stom dat ze die eerste dag niet iets op het bord had gedaan. Zelfs het bord met bloed wat ze niet wilde proeven kreeg nog een 5.

En ik weet dat jullie hem wel leuk vinden maar ik vind het een naar mannetje met zijn tactiek om mee te surfen op andere hun kwaliteiten en dan moet hij ook niet raar lopen te piepen dat ze hem als chef niet serieus nemen.
Wat een waardeloze einde, die Mark kan duidelijk niet koken en lift met andere mee. RTL neemt hem ook wel erg vaak in beeld, bah

Dalida die was goed en begrijp niet dat ze eruit is, ongelooflijk en ben bang dat dit het einde voor me is om te kijken. Elke avond heb ik gekeken, maar dit valt bij mij niet in goede aarde en de aardigheid is er helemaal af.

BAH!
quote:iceforce schreef op 14 september 2011 @ 20:13:

Wat een waardeloze einde, die Mark kan duidelijk niet koken en lift met andere mee.

Daar ben ik het niet mee eens. Juist in de opdrachten die hij alleen moet doen, haalt hij goede cijfers. In de groepsopdracht viel er voor hem niks mee te liften, want de anderen wisten het allemaal beter, en haalden daarmee een vijf.

Dat Dalila eruit is, vind ik ook zonde hoor. Echt jammer van die nul van maandag.

Maarten vond ik een misselijke vent, na die groepsopdracht. Mark was de chef, dus Mark was verantwoordelijk voor het lage cijfer. En als ze een hoog cijfer hadden gehad? Had Mark dan ook de eer gekregen? Waarschijnlijk niet, simpelweg omdat ze hem niets lieten doen.
quote:Lotte35 schreef op 14 september 2011 @ 22:42:

[...]

Maarten vond ik een misselijke vent, na die groepsopdracht. Mark was de chef, dus Mark was verantwoordelijk voor het lage cijfer. En als ze een hoog cijfer hadden gehad? Had Mark dan ook de eer gekregen? Waarschijnlijk niet, simpelweg omdat ze hem niets lieten doen.Ja, maar daar ging het nou net om. Dat had hij als chef niet mogen laten gebeuren, hij had met z'n poot op tafel moeten slaan en z'n brigade tot de orde moeten roepen. En dan hij daarover later gaat lopen miepen vind ik nogal irritant. Maar eens: Maarten is irritanter
quote:sri schreef op 15 september 2011 @ 05:06:

Ja, maar daar ging het nou net om. Dat had hij als chef niet mogen laten gebeuren, hij had met z'n poot op tafel moeten slaan en z'n brigade tot de orde moeten roepen. En dan hij daarover later gaat lopen miepen vind ik nogal irritant.

Ja, dat ben ik ook weer met je eens.

Maar joh, hij kán dat gewoon niet, zo'n brigade aansturen, dat durft hij niet (als ik hem een beetje goed inschat).

Kijk, en als die brigade nu een acht had gehaald, terwijl hij als chef niets uitvoerde, dan had je kunnen zeggen dat hij meeliftte op het succes van anderen. Maar ze bakten er niks van, dus ook 'de chef' kwam er bekaaid vanaf.
Helemaal gelijk Lotte, als chef is hij geen pronkstuk, maar de rest presteerde zeker onder de maat. Maar Mark gelooft zelf niet eens dat hij kan koken, als je die verbaasde blik van hem ziet als er iets gelukt is. Maar misschien kan hij er straks wel heel mooi over schrijven...
Huh ik kijk nu de afleveringen terug van de Nederlandse MA, en daar zie ik Mark ook voorbij komen. Ben benieuwd!
Oh dat was kort, hij ligt er nu al uit bij masterchef
Zo, mijn tenen staan weer enigszins recht. Wat een kwal zeg die Maarten.
Helemaal met je eens Pauline, wat een galbak.

Misschien was hij niet eens doorgeweest, als hij niet zo geholpen was bij zijn voorgerecht. En vervolgens zelf geen vinger uitsteken om de anderen te helpen. Ja, een paar schaaltjes klaarzetten, geweldig hoor!

Ik hoop op gerechtigheid vanavond, en dat hij er dus als eerste uitvliegt.
Dat hoop ik ook; maar ik vrees van niet. Het lijkt wel of dat soort types altijd wegkomen met hun (wan)gedrag.

En dan die zelfvoldane rotkop .....

Maar goed, ik vind het ook niet slim van de anderen zoveel tijd te steken in het helpen van hem om vervolgens met hun eigen voorbereiding in de knel te komen. Het is en blijft een wedstrijd; het is geen team dat samen tot een goede prestatie moet komen.
Wat een naarling die Maarten. En nog door ook daardoor. Jammer dat dat soort types er altijd mee wegkomt. Hoop dat hij en Mark er zo snel mogelijk uitgekeild worden. Wat een ergenis factor zijn ze. Andere voor hun laten werken en zo door gaan. En voor een ander niets doen. Kan mij voorstellen dat Mariska laaiend is.
Wat heb ik deze week genoten van Mark zeg, wat een wereldgast!

Ik was wel even in verwarring, want bij de laatste opdracht zeiden de chefs dat ze afgingen op de garing van het vlees, omdat de rest van het bord bij iedereen ongeveer hetzelfde was.

En ik dacht toch echt dat de garing bij Mark beter was dan bij die glibber van een Maarten. Ik dacht dus serieus dat Mark zou doorgaan, en niet Maarten.

Maargoed, 't is jammer. Ik had graag nog meer van Mark willen zien, maar hij verliet zeer terecht met opgeheven hoofd het programma.
Het is het systeem, maar er zijn nu betere koks naar huis gestuurd, dan er vorige week door gingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven