** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
Rits, dat is schrikken! Kan me voorstellen dat je je nu ongerust maakt! Sterkte en ik zal voor jullie duimen.

Sarah, dat verwacht je toch ook niet dat er bijna brand is in je huis! Best geschrokken zeker?

A.s. maandag 12 weken echo. Hoop dat zo langzamerhand de vermoeidheid wat over zal gaan. Ben bij vlagen ook nog behoorlijk misselijk. Heb wel zin in de echo.. vind het ook wel spannend. Het lijkt me erg leuk om het niet meer stil te houden!
Hi meiden,

Ben er weer! Ben nu bijna 2 weken getrouwd en het was echt een super dag. Zal zo proberen een foto te plakken. Heb er nog maar 1 en die vind ik zelf niet zo heel mooi maar beter iets als niets.

Met de zwangerschap gaat het prima. Zit nu in de 15e week en ik krijg nu een heel klein buikje. (als je het niet weet zie je het niet maar heb vandaag iets straks aangedaan omdat Johan zo trots is als je het wel ziet).

Ben 2x op controle geweest bij de huisarts. Binnen 5 minuten sta je dan weer buiten. Wat dat betreft is de begeleiding bij een verloskundige toch altijd wat uitgebreider. Ik denk dat mijn HA ook zoiets heeft van:"Ze heeft er al 2 gehad dus ze weet het wel". Ben nu krap 3 kilo aangekomen maar mijn maagband is een stuk leger gehaald dus ik eet ook veel meer.

Moet over 3 weken weer op controle en dan krijg ik gelijk de verwijzing voor de echo. Dat wordt dan de eerste. Raar hoor...ze kunnen dan al zien wat het wordt en ik wil het eigenlijk niet weten maar Johan wel. Praktisch gezien misschien wel makkelijk. De kamer van mijn dochter wordt de kinderkamer en die is heel heel erg roze. Als het een meisje wordt scheelt dat wel wat verfwerk.

http://img.photobucket.co...y%20fotos/JohanenAnja.jpg
@supermuts: als je een link naar een foto wil plakken moet je even op het "schilderij" icoontje boven je bericht klikken (naast dat tabelletje). Als je de link naar de foto daar in plakt dan moet het lukken.

Mooie foto! ik heb hem even aangeklikt.

Je ziet er trouwens niet uit alsof je een maagband nodig hebt, mooi lijntje hoor.
goeiemorgen meiden!

Supermuts, nog gefeliciteerd met je huwelijk!

Heb je een mooie dag gehad?

Rits, jeetje wat een schrik....

Veel sterkte en suc6, ik hoop dat het toch allemaal mee zal gaan vallen....

Zaza, heb je nog geen echo gehad?

Hoever ben je dan? (ik zie het schema niet op dit moment)

Spannend zeg, ik hoop voor jou ook een kloppend hartje natuurlijk.

Zoiets is en blijft altijd spannend!

Sarah, jee zeg, brand bij de buren.

Ooh dat lijkt me vreselijk, wat zul je geschrokken zijn.

Wat een geluk dat het op tijd ontdekt is, je moet er toch niet aan denken wat er anders gebeurt kon zijn?

Heb je zelf wel brandmelder in huis?

(ik niet, wel brandblussers, maar ik zal ze binnenkort absoluut aangaan schaffen!!)

Tori, nou idd burn the books!

Ik voelde mijn zoon rond de 15 weken, en de HA geloofde dat dus ècht niet...

Tsja, ik ben er echt zeker van dat dat mijn kindje was toen.

Nu voel ik ook wel wat, maar geen plopjes als bij mijn zoon.

Het is meer 'gekriebel'.

Ergens denk ik wel dat het de baby is, maar ik vind het nog zò vroeg, dus ik ga er niet van uit dat het ook echt zo is.

Het lijkt me zo onwaarschijnlijk....

Misschien zijn het ook wel gewoon mijn darmen.

Als ik straks die bekende 'plopjes' voel, dan weet ik wel genoeg, maar nu nog niet...

Hier gaat verder alles zo zijn gangetje.

De misselijkheid is zo goed als weg, en met de moeheid gaat het ook vele malen beter, gelukkig.

Verder groeit mijn buik als een tierelier, mooi!

Ik voel me super, en erg zwanger, hihi

Ik krijg her en der ook wat kadootjes voor de kleine (altijd leuk!) en veel kaartjes.

Gaat het met de rest ook allemaal goed?

Liefs marEsol
Supermuts, wat een mooie foto zeg!
@ supermuts, je ziet er super uit! Ik denk niet dat ik jouw jurk pas hoor!

@ rits, veel sterkte in deze dagen waarop je moet afwachten

@zaza, nee je verwacht nooit brand in de buurt, dat zie je altijd alleen op het journaal. Ik vond het toen ik buiten stond allemaal wel heel sneu maar voelde mij goed maar toen wij eenmaal weer in bed lagen lag ik ineens te huilen. (hormonen??). Iemand vroeg wat ik dan in de auto gegooid had, nou niet echt veel, wij hebben een brandkluis in huis waar alle diploma's, foto albums etc in liggen. Dus ik heb mijn laptop, handtas, paspoort en de echo's in de auto gegooid. Gelukkig hebben wij wel brandmelders in huis dus mocht de politie het niet al eerste gezien hebben waren wij wel gewaarschuwd. Gelukkig dat de politie meer controle houdt met de carnaval.

Hier gaat verder alles goed, wel nog steeds pukkels in mijn gezicht (had ik zelfs in de puberteit niet) en heb mij zojuist gewogen (een hele overwinning) en ben vrijwel nog niets aangekomen al is de vorm van mijn buik al wel iets anders. Niet meer zo misselijk, geen gevoelige borsten meer enkel nog wel moe.
Allemaal !

Eindelijk weer even een berichtje vanuit het Westen des Lands ! Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat ik me niet zeker voelde en zeer twijfelde aan de zwangerschap. Niet dat het niet gewenst was, nee juist zo gewenst dat ik bang ben het te verliezen.

Maar nu gisteren de termijnecho gehad en ik ben vandaag dan 10 weken en 3 dagen....de tijd kruipt voorbij. Maar het zat ernog en het hartje klopte nog ! dus weer even opgelucht.

Vandaag even de kraamzorg geregeld, tenminste aangemeld en de papieren voor de opvang aangevraagd, want het is behoorlijk druk hier bij de kinderopvang.

We hebben het nog niet verteld aan ouders enzo, dus ook dat gaan we binnenkort doen. Nu zitten we met het dilemma of we prenataal testen willen........ik kan de combitest doen, maar wat te doen met een uitslag die minder goed is ? wat willen we dan ? of ik dacht aan een vlokkentest/punctie maar daar heb je weer kans op MK ? Wat doen jullie ? wie test wel en wie niet en hoe na de test ? Ik vind dit heel moeilijk........

Nu ik ga weer wat doen hier, heb net met jongste dochter een appeltaart gebakken, ik ben morgen jarig en ga die even uit de oven halen........Ook leuk is dat we nu de zolder gaan verbouwen, eindelijK ! want anders hebben we niet genoeg kamers ! hahaha....

hebben jullie al plannen voor het kamertje ? namen ? thuisbevallen ? borstvoeding ? etc etc.

Oh en weet iemand of je garnalen mag ?!

Meiden tot later, ik heb de verhalen geprint dus ga even lezen en kom later uitgebreid terug.

doei,

Beertje Boem Boem

PS zal de echo proberen te scannen.....je ziet er helaas nog niet echt veel op......
Supermuts: Weer even bijgelezen en zie dat je weer schrijft na 2 wittebroodsweken .....Fijn te horen dat het leuke dag was....En ook prettig dat je je goed voelt ....

lees overigens dat je een maagband hebt? Veel afgevallen daarna of ben je nog steeds aan wat zwaardere kant...3 kilo na 15 weken is toch super mooi?

Wilde nog even berichtje achter laten omdat ik vanmorgen in ziekenhuis ben geweest en alles "schoon " is....Eierstokken zagen er goed uit...eitjes waren al weer zichtbaar en cyclus op gang. Dus hoef niet meer terug...Eindelijk punt zetten.

Fijne dag weer dames....

x
Snok, dat is nu nog eens geweldig nieuws zeg, ik ben blij voor je! Dikke punt erachter!

En Rits wat spannend! Jeetje nu hopen dat het allemaal meevalt, dat kan natuurlijk best.

Ik mag morgen middag voor de 12wk.. ook spannend! nog geen echte buik hier hoor. Trouwens nog bedankt voor de tip voor de mum2be site (sorry wet niet meer van wie die kwam) ze hebben er leuke dingen en via links op die site kwam ik erook achter dat er hier in de buurt nog n zwangerschapswinkel zit die ik niet kende!

Ohhh nog even wat anders, buggy's... zijn jullie er al uit of is het nog ver van je bed show?
Hoi Dames,

Herstellende van de griep (kuch-kuch)

snok: supergoed! Maar, je bent er wel lang "zoet" mee geweest met het hele gebeuren. Ik vind het knap dat je zo positief bent

nouk: ik ga ook maar even naar die site, heb in mijn vorige zwangerschap wel al veel te veel gekocht (normaal ben ik echt niet zo...) Ik heb een knalgroene bugaboo gecko. Man en ik zijn allebei klein van stuk en dat is een fijne wagen voor kleine mensen. bovendien woonden we toen nog 3 hoog en hij is licht. Nou ja en groen is mijn lievelingskleur. verder hebben we ook een draagdoek, en babybjorn gehad en heb ik nu ook een klein buggy-tje voor achterop de fiets. Mobiel zijn is voor mij superbelangrijk, dus ik heb alles in huis gehaald (ook veel marktplaats, dus duur was t niet echt)

Beertje: ik herken wel veel in je gevoel dat het zo welkom is, dat je bang bent dat het alsnog misgaat. dus ondanks goede echo. Garnalen mag, maar volgens mij liever geen vacuum verpakte vis.

supermuts: je ziet eruit als een super-babe! idd goed figuur!!Erg fraai die foto. In mijn hoofd was je blond, maar dat komt misschien door je nick.....

Verder: de pampers zijn 3 halen 2 betalen tm zaterdag bij het Kruitvat, dus inslaan die handel, haha. Ik ben echt zoooo'n koopjes jager, niet meer normaal.

Voor het schema:

14/02: echo, 06/03 VLK, 03/04 20-weken echo

Nu nog even snel boodschappen doen en koken, ik ben helemaal in mijn nopjes dat ik weer wat kan doen na 3 dagen in bed.....
Hoi.

Rits, wat een domper zeg ! Weet je al wanneer je de combinatietest hebt ?

Ieta, balen dat je je vandaag niet zo lekker voelt ! Ik heb dat helaas ook nog met vlagen. Heb deze week erg last van mijn rug gekregen ! En om je gerust te stellen, laatst vroeg iemand mij hoelang ik nog moest !! Heb dus ook een buik van minstens 20 weken..

Sarah.. dat is schrikken ! Gelukkig is het voor jullie goed afgelopen !

Wij gaan in ons nieuwe huis ook overal rookmelders ophangen en dan het liefst die melders die op elkaar afgestemt zijn. Als er dan bijv. beneden brand is, gaat hij boven ook af. Wel zo'n veilig gevoel. Ik snap alleen niet waarom goede brandmelders zo enorm duur zijn..

Ik had me afgelopen weekend ook gewogen en ik ben 2 kilo aangekomen ! Bij de eerste zwangerschap ben ik 15 kilo aangekomen en de 2e 12 kilo.. blijf dus netjes binnen het gemiddelde..

Supermuts, gefeliciteerd met je huwelijk en wat een mooie foto zeg !

Voelt het nu anders? Ik bedoel getrouwd zijn ! Wij gaan ook volgend jaar trouwen, dus ben wel benieuwd.

Beertjebb, alvast gefeliciteerd. En lekker een appeltaart, stuur je een stukje op ??

Wij gaan ook (in het nieuwe huis) de zolder verbouwen ! Onze oudste wil op zolder slapen. De baby krijgt de kamer van onze dochter en zij krijgt de peuterkamer. Verder wil ik graag een mooie muurstikker bestellen via internet met "naar bed naar bed zei duimelot" erop.. Dat zing ik iedere avond als het bedtijd is !

Snok.. super dat alles nu "schoon" is en je cyclus weer op gang ! Gaan jullie meteen voor een nieuwe ronde proberen ? Of wachten jullie nog even? (als het te persoonlijk is, dan hoef je natuurlijk niet te antwoorden)

noukd, buggy's.. grr.. had bij onze dochter een nieuwe bugaboo cameleon gekocht ! maar vorig jaar verkocht, omdat we dachten "klaar" te zijn !! Kan dus ook een nieuwe kopen, heb me er nog niet in verdiept ! Tijd zat !
No problem Kimmutje...daar gaat het tenslotte over hier he?

We zijn er nog niet helemaal uit...denk dat we het op beloop gaan dus ja dan kan je zeggen we gaan er gelijk weer voor? Aan de andere kant gaan we half maart naar NY paar dagen om te shoppen dus wel lekker om dan fit te zijn....en lichaam ff rust te geven....Eigenlijk soort van geen beslissing genomen.....;-)
Buggy's/kinderwagens: dat vond ik vorige zwangerschap echt het allerleukste om te kopen. We hebben de Urban Jungle gekocht waar ik nog steeds heel blij mee ben. Ik heb nog wel getwijfeld om een goedkopere te nemen want hij is erg duur maar ik ben heel blij dat we dat niet gedaan hebben. Hij is trouwens als beste getest door de consumentenbond hoorde ik vorige week, echt een aanrader dus!

Omdat onze dochter een maand of 20 is als deze baby komt moet er wel een oplossing komen voor het vervoeren van 2 kleine kinderen. Misschien dat we de urban jungle duo op marktplaats kopen en na een jaar ofzo weer verkopen.

Ik weet niet of de tip van Mom2be van mij kwam maar ik had het maar zo kunnen zijn. De "echte" winkel van ze zit niet zover bij mij vandaan en daar hebben ze zelfs nog meer. Op de benedenverdieping hebben ze heel veel leuke baby en kinderkleren dus mochten jullie een keer in de buurt van Zutphen zijn; Mom2be is zeker de moeite waard.

@BeertjeBB: Super dat de echo helemaal goed was.Wij hebben geen combitest laten doen omdat ik geen idee heb wat ik met de uitslag moet. Als de kans bijvoorbeeld 1 op 400 is dan zie ik het nog niet zitten om het risico op een miskraam te nemen door verdere testen.

@snok: harstikke fijn dat alles helemaal schoon is, kan je het eindelijk afronden en verder kijken.

@NoukD: succes met de echo morgen. Met 12 weken schijn je alles al heel goed te kunnen zien.

@belly: ik ben helemaal fan van de eco luiers van de etos dus als die in de aanbieding zijn sla ik ook een lading pakken in. Echt een aanrader trouwens en ze zijn practisch net zo duur als andere luiers maar veel beter voor het milieu (let maar niet op mij, ik ben nogal van de Max Havelaar bananen en de biologische melk).

@kimmutje: dat zijn mooie gewichten hoor, die je vorige zwangerschappen bent aangekomen. Ik ben vorige zwangerschap 20 kilo aangekomen dus ik hoop het nu toch wat meer te beperken. Tot nu toe 2 kilo afgevallen door een buikgriepje.

@maresol: fijn dat je al wat minder moe bent, dan kan je er toch wat meer van genieten.
Ik heb mijn maagband sinds okt 2004. Ik woog toen minimaal 100 kilo. In april 2005 heb ik een buikcorrectie gehad en nog steeds errug trots op mijn 'Barbiebuik' zoals Johan die altijd noemt. Kijk nog wel eens naar de foto's van voor de operatie en tsjonge jonge wat een verschil. Ik heb tot buikcorrectie besloten omdat ik minstends een paar keer per maand werd gefeliciteerd met mijn zwangerschap terwijl ik helemaal niet zwanger was. Zo erg.

Ik ben met de maagband afgevallen tot 65,5 kilo. Op mijn trouwdag woog ik rond de 67 en nu dus ongeveer 68,5. De maagband is blijvend alleen de inhoud kun je van buitenaf laten reguleren (met een injectie wordt in een reservoir dat onderhuids op mijn borstbeen zit gehecht dan wat vloeistof ingespoten maar pas heb ik er dus wat uit laten halen omdat ik wat meer wilde kunnen eten voor de kleine.

Ik ben al met al van maat 48 naar 38/40 gegaan.
Wauw supermuts, petje af hoor. Mooie foto ook, erg mooie jurk!
Zo wat goed Supermuts, zoveel kilo, met of zonder maagband ik vind het knap. Kan zelf niet zo goed lijnen, mn zelfdsicipline met snoepjes is niet zo heel groot!

Nouk, veel plezier morgen bij de echo!

De buggy is nog ietwat ver van mn bedshow, maar zodra vriend en ik samen een dag vrij zijn gaan we op zoek!

Snok, fijn dat je weer schoon bent, klinkt dat raar he. Hopelijk kun je het snel een plekje geven, Maar NY is supergaaf, veel shoppen nu met de lage dollar!

BeertjeBB, gefeliciteerd met je verjaardag! en met je mooie echo.

Wat je schrijft is zo herkenbaar. Hier ook het liefst een eigen echoapparaat thuis gehad en iedere avond kijken, maar ja gelukkig hebben we de foto's.

De combitest hebben wij niet gedaan, zou ook niet weten wat ik met de uitslag moet, we zijn beide gezond, en niet boven de 35. Heb al een miskraam achter de rug dus het risico van doortesten had ik wss toch niet genomen. Succes met de beslissing, moet ook zo snel genomen worden he.

Morgen ga ik maar het kinderdagverblijf en de kraamzorg bellen, heb al nachtmerrie verhalen gehoord van meiden die pas in maart 2009 aan de beurt waren!

Voor het schema, ik mag op 25 feb weer bij vk komen en ben 28 jaar
Goedemorgen allemaal,

Wat is er weer veel geschreven!

@Sarah, wat vreselijk zo'n collega van je vriend. Hoe kan je nu in vredesnaam je kind vergeten? Lijkt wel een beetje op dat verhaal van die moeder vorig die haar kindje in de auto achter liet en die toen om kwam door de warmte. Mensen zijn zo druk tegenwoordig, lopen zichzelf helemaal voorbij.

Sarah, super dat ze zo leuk reageren (je familie). Is toch weer een opsteker! En wat een nare ervaring die brand... bah. Is de lucht al een beetje weg?

@Kimmutje, dank je wel voor het compliment.

@Dametje, dit nare reacties van mijn "vriendinnen" speelt al 1,5 jaar. Je vertelt ze in vertrouwen waar je mee bezig bent en ondertussen knallen ze je af. Ik zie het inmiddels niet meer als echte vriendinnen, maar ze zijn geplaatst in de categorie kennissen. Ik ga ook heel weinig met ze om, heb geen zin in die discussies en om dit maar steeds aan te horen. Misschien is het mijn hoofd in het zand steken, maar ik investeer liever in mijn vriendinnen die het me wel gunnen en met me meeleven en meedenken.

@Tori, gefeliciteerd met de goede echo.

@Rits, dat is schrikken, een verdikte nekplooi. Ik hoop dat je het nu allemaal een beetje trekt? Maar hoe dik is die nekplooi dan? Is hij dikker dan 3 mm? Safe is tussen 0,7 en 3 mm. Wanneer staat de combinatietest gepland? Ik ga heel hard voor je duimen. Sterkte in ieder geval!!

@Ietta, ik ben dan iets verder als jij, maar heb ook al een buik die lijkt op dik 20 weken zwangerschap. Een vriendin van mij is ook zwanger en 8 weken verder, maar mijn buik is dikker. Ik ben er wel trots op dat iedereen het kan zien. Ervaar jij het als vervelend? Ik heb sinds 1 week nu die "plopjes", maar weet niet zeker of het mijn darmen zijn of de kleine... voor mij is het de eerste. Hoe is het nu met je misselijkheid?

@Supermuts, wat een ontzettend mooie trouwjurk. En jouw lijn is ook om van te dromen... en dat terwijl je er zomaar 1 maand bij hebt gekregen. Ik heb echt bewondering voor je, dat je zoveel bent afgevallen. Top hoor!!Je ziet bijna niet dat je zwanger bent. Hihi, gek om nu een foto te zien, ik had ook verwacht dat je blond zou zijn. Zo heb je bij iedereen wel een voorstelling.

@Beertjebb, het is heel persoonlijk om die test te doen of niet. Bij mij was het puur de afweging ivm mijn leeftijd. Ik heb uiteindelijk een hele goede uitslag gehad, maar zou niet weten wat te doen als die slechter was geweest.

Ik zou er veel over praten, met je partner en met de verloskundige, maar uiteindelijk zullen jullie zelf de beslissing moeten nemen.

Gefeliciteerd met je verjaardag in ieder geval!!! Hele fijne dag toegewenst.

Ik ga in het ziekenhuis bevallen, moet, want ik heb sinds kort medische indicatie ivm met mijn schildklier. En ik heb alleen nog maar een meisjesnaam, kan echt geen leuke jongensnaam bedenken... gewoon hopen dat het een meisje wordt :-)

@Nouk, veel plezier bij de echo vandaag. Laat je even weten hoe het gegaan is? Ik heb ook al een buggy/kinderwagen, maar heb alles van een vriendin overgenomen. Het ziet er super uit.Heb eigenlijk alles al, kinderkamer, badje, wagen, maxi cosy, kleertjes, box, je kan het zo gek niet bedenken. Ook heel veel gehad hoor

@Snok, eindelijk... nieuwe ronden, nieuwe kansen.. hihi, misschien krijg je wel een Amerikaanse baby?? Is toch ook heel speciaal. Ben blij voor je dat alles weg is en dat alles ook weer op gang is gekomen.

@Belly, hihi, als je die luiers dan haalt bij het kruidvat, zal je waarschijnlijk meer uitgeven dan 12,50 euro, krijg je een gratis avondkaart voor de 9-maanden/huishoudbeurs in de Rai volgende week donderdag en vrijdag. Ook een leuk koopje toch?

@Nut, KDV heb ik al geregeld, en bij mij in het ziekenhuis hebben ze gegarandeerde kraamzorg, regel ik morgen ook maar meteen. Dat is wel heel prettig.

Nou meiden, ik ga weer aan het werk. Ben normaal altijd op donderdag vrij, maar omdat ik morgen naar de gyn moet, vrij dag verschoven naar morgen. Mijn magnetron heeft het ook begeven, dus meteen ook maar een nieuwe kopen. Ff een shopdagje van maken.. Heeerlijk, maar eerst die afspraak met gyn, vind het erg spannend. Mijn vader gaat mee, die is arts, dus als er paniek is, dan heb ik een ervaren iemand mee, die weet wat ik mankeer en er goed over kan discussieren, want ik ben al jaren onder behandeling bij mijn vader voor mijn schildklier.

gaan jullie trouwens naar die 9-maanden beurs in de Rai? Zit er zelf wel aan te denken.
Ericaatje: Dat zou wel heel bijzonder zijn...kindje wat daar verwekt is omdat ik ook daar ten huwlijk ben gevraagd In Central park...daar maar eens stil plekje opzoeken hahahahah

Veel plezier op beurs, als je gaat..Niet mijn ding

Nut; ja super...lage dollar en wat een fantastische winkels. Echt shopheaven wat mij betreft daar..

Supermuts: wat goed zeg....doe mij er ook eentje zou ik bijna zeggen Hmm bij mij is het niet zo dat mensen vragen of ik zwanger ben of iets...zit ook wel goed verdeeld...heb taille etc.Maar kilo of 10 dumpen voor zwngerschap zou best fijn zijn...ja soms is het gewoon niet anders...ben nu iig wel weer even aan het opletten om toch iig paar kilo te verliezen ...zo lang ik kan lijnen nu ga ik het zeker doen
Oeps vergat nog wat...ik wil ook de jurk van supermuts zien????? Waar???
@Snok, er zit in het bericht van supermuts een link waar je op kan drukken...

Stil plekje op central park????? hahah, keep on dreaming!!

Ooh ja, vergeet wat, ik heb een echofoto van mij onder mijn nickname geplaatst. Je ziet het koppie en de duim richting de mond... leuk he?
ericaatje: even een vraagje: hoe krijg je zo'n leuk fotootje onder je naam? Ik ben niet zo handig met computers, ik kwam er niet uit.

Dat kaartje voor de 9-maanden beurs heb ik dus mooi laten lopen....Maar ik weet ook niet of het wat voor mij is, lijkt me heel erg druk en veel. Ik heb als student een keer op de huishoudbeurs gewerkt, dat was een belevenis! Op dit moment ben ik nog niet op mijn energiekst, dus ik laat hem even zitten.

pebbles: ik hoor heel vaak over die eco-luiers, aantal vriendinnen van mij gebruiken ze ook voor hun kinderen. Het idee begint me steeds meer aan te staan. Wanneer is jou dochter geboren? De mijne in november 2006, volgens mij zijn ze ongeveer even oud. Ik zit eraan te denken om op mijn wagen zo'n extra stoeltje te laten monteren. Dat schijnt te kunnen op de bugaboo. Het kind zit dan op de wieg met een constructie.

nouk: hoop dat je leuke/goede echo hebt gehad!

supermuts: echt, ik heb heel veel bewondering voor je! ik ben zelf van de categorie "altijd 5 kg te zwaar, maar verder prima" dus als je zoveel bent afgevallen en op gewicht kunt blijven vind ik dat heel knap. Het lijkt me zo moeilijk! Hoe ging het bij je vorige zwangerschappen met die buikwandcorrectie? MIsschien een persoonlijke vraag, maar ik ben nieuwsgierig of het dan mooi blijft. Of is dit je eerste zwangerschap na de operatie?

Algemene vraag: wie wil het geslacht weten van de baby??? Ik twijfel, bij de vorige niet gedaan.
@Belly, bovenaan staat "mijn viva" als je daar op drukt, kan je vervolgens naar fotobeheer en daar kan je bovenaan dan weer een foto downloaden die je onder je nickname te zien krijgt. Daar staat deze foto. Succes!

Ik twijfel nog of ik ga, ben eigenlijk best wel druk, maar ik zie volgende week wel hoe ik me voel. Heb eigenlijk wel zin om te gaan.

Ik wil heel graag weten wat het wordt, ben alleen en moet alles alleen aanschaffen. Nu is het allemaal nog zo algemeen, heb ook eens zin om meer "gericht" te gaan kijken. Hoop dat de kleine met zijn benen wijd gaat liggen op 13 maart of in ieder geval even naar voren... hihi. Ik hou het dan wel voor mezelf, misschien dat ik het hier wel vertel.. jullie kennen me toch niet, kan ik het in ieder geval delen... ben toch al zo'n flapuit. Hebben jullie dat niet, dat jullie benieuwd zijn hoe een ieder eruit ziet?
whahaha...blond! Heb nog nooit blond gehad. Hihi maar ben stiekem wel behoorlijk grijs maar zolang er potjes met verf bestaan verf ik het altijd in mijn eigen kleur en dat is heeel donker.

Langzaam aan druppelt er hier links en rechts wat binnen van de babyspullen die ik ooit heb uitgeleend maar sommige zijn al 10 jaar oud en echt aan vervanging toe. Omdat we nog moeten verbouwen ben ik totaal nog niet bezig met de kinderkamer.
Ladies, even snel, heb nog niet bijgelezen. Alles was goed gister! Zag er prima uit en de baby zwaaide naar ons (geweldig!). De testen worden nu opgestuurd naar t lab en dan krijgen we het percentage maar volgens de doc hoeven we ons nergens zorgen over te maken. op 13 maart heb ik 16 wk echo. Had dat niet verwacht maar dat is normaal. Dan prikken ze weer bloed en gewoon controle of alles het nog doet. Omdat je het nog niet kan voelen. Fijn weekend, ik lees straks nog even bij maar moet echt ff werken! Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven