Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
donderdag 15 september 2011 om 07:39
Moggu...
Zorgen dat Oudste naar school gaat en dan een afspraak maken bij huisarts.Kan bijna niet slikken en heb,ondanks paracetamol,nog steeds rond de 39,5.
Voel me belabberd dus.
Rare koortsdromen,eerst stond Rainz voor de deur,die kwam hier in de straat wonen en daarna middelste die van kamp was weggelopen
Zorgen dat Oudste naar school gaat en dan een afspraak maken bij huisarts.Kan bijna niet slikken en heb,ondanks paracetamol,nog steeds rond de 39,5.
Voel me belabberd dus.
Rare koortsdromen,eerst stond Rainz voor de deur,die kwam hier in de straat wonen en daarna middelste die van kamp was weggelopen
donderdag 15 september 2011 om 08:30
Heb om 10u een afspraak,ik denk ook keelontsteking,kan bijna niet praten,piep een beetje (wel lekker rustig)
En mijn oren doen weer pijn,klieren opgezet en ik wankel steeds als ik opsta.
Zometeen douchen want dat gezweet van vannacht is echt vies.
Vriend is het bed aan het verschonen zodat ik straks weer in een droog en fris bed lig.
En mijn oren doen weer pijn,klieren opgezet en ik wankel steeds als ik opsta.
Zometeen douchen want dat gezweet van vannacht is echt vies.
Vriend is het bed aan het verschonen zodat ik straks weer in een droog en fris bed lig.
vrijdag 16 september 2011 om 14:05
zaterdag 17 september 2011 om 07:51
Moggu...
Ik ben nog steeds niet veel waard,heb nog koorts en ab lijkt niet echt aan te slaan.Ik lig al 2 dagen op bed,wat echt niks voor mij is.Uitzieken is het enige wat helpt denk ik...
Voor mij dus vandaag geen botenparade
(ben al blij dat de meet pas volgende week is)
Ik zal straks even op de BH kijken voor de laatste ontwikkelingen.Nu duik ik mijn bed weer in.
Ik ben nog steeds niet veel waard,heb nog koorts en ab lijkt niet echt aan te slaan.Ik lig al 2 dagen op bed,wat echt niks voor mij is.Uitzieken is het enige wat helpt denk ik...
Voor mij dus vandaag geen botenparade
Ik zal straks even op de BH kijken voor de laatste ontwikkelingen.Nu duik ik mijn bed weer in.
zaterdag 17 september 2011 om 13:34
zaterdag 17 september 2011 om 18:05
Fijn Mamzie dat je nu al rustiger bent. Je wordt ook wel geleefd lijkt mij. Het zijn altijd zulke rare dagen. En voor ons duren die maar maximaal een week en bij jou al anderhalf en dan maandag bijna twee. Lijkt me erg moeilijk, met de kinderen. Het is toch raar dat ze nu geen vader meer hebben.
MissM ben je nog voor schoenen geweest? Lijkt me wel een moeilijke kleur om schoenen bij te zoeken. Verder zeg ik niets hoor.
Coe nog aan het uitzieken?
Gelf heb je nu wel eens een rustig weekend?
Gold Zit je lekker op de kermis? Het is er best goed weer voor.
MissM ben je nog voor schoenen geweest? Lijkt me wel een moeilijke kleur om schoenen bij te zoeken. Verder zeg ik niets hoor.
Coe nog aan het uitzieken?
Gelf heb je nu wel eens een rustig weekend?
Gold Zit je lekker op de kermis? Het is er best goed weer voor.