Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mogguh
Ik ben naar de trein richtung Maastricht.

Toedeloe.
Succes Zoebie!Ik hoop dat de pijn meevalt

Ik ben werken,tot vanmiddag.
Mogguh!

Mamz, ik geef je gewoon nog weer een want het blijft een heleboel wat er op je afkomt en afronden is geloof ik nog niet echt in zicht he?

MissM, niet stom die App. Da's gewoon handig!! Zou voor mij ook wel wat zijn maar ik heb geen Smart Phone dus gaat niet. Ik probeer gewoon wat vaker iets meteen te doen als ik denk 'eigenlijk zou ik....' Dat lukt op het moment redelijk maar nu de druk met studie weer toeneemt zie ik het alweer langzaamaan minder worden....

Gold, hoewel het nog steeds heel kl*te is, is het wel fijn dat je collega's zo meeleven. Dat scheelt toch nog wel een beetje denk ik.. Maar ja, jammer blijft het..

Coe, niet echt een heel rustig avondje gisteren maar wel redelijk. Sporten en daarna 'vrij'. Vanavond weer hard aan de studie..

De katjes zorgen er trouwens ook wel voor dat we niet teveel rust krijgen. Aargghhh wat zijn ze ondeugend zeg Eentje hangt letterlijk in de gordijnen, ze proberen aan planten te knagen (is weer gevaarlijk want veel planten zijn gifig) en ga zo maar door. En sommige dingen zijn ook niet zo makkelijk op te lossen. Een paar planten heb ik nu buiten bereik gezet maar ik heb 2 heel grote, heel mooie planten en die kan ik nergens anders kwijt. Rustig even TV kijken is er dus niet bij want ik moet steeds alert zijn of er niet een aan de blaadjes zit te knabbelen. En helaas, helaas... ze zijn niet bang voor water dus de plantenspuit-truc werkt niet

Maarrrr... buiten al die minder prettige dingen zijn ze ook super-lief, het zijn allebei kroelkonten en ze lopen ons de hele dag achterna.

Zo en nu weer aan te werk!!

Zoeb, succes/sterkte in Maastricht vandaag!
Die katjes lijken net kinderen, Gelfje.

Ik kan me nergens op concentreren. Heb wel de was netjes opgevouwen en de schoonmaakster heeft de rest van het huis (behalve de kinderkamer) behoorlijk aan kant gekregen. Al moet ik nog wel alle hoopjes papier/t-shirts/andere meuk netjes opruimen.

Eerst de kinderen thuis en dan maar eens een eind fietsen of zo.
Mogguh...

Ja, die poezen zijn net kinderen Gelf.

Je bent er maar druk mee.

Toch fijn Mamz, dat je goed van de afgepraat hebt?

Ook fijn dat er daarnaast nog even plaats was voor 'ander' gebabbel.

Je klinkt weer druk Coetje, dus de griep weer helemaal te boven?

Tja, het afscheid voelt dubbel.

Het is zo'n zonde van alle energie en tijd die ik er heb ingestoken. En dat geldt ook voor mijn collega's die me alles geleerd hebben.

Aan de andere kant vind ik het idee er nu weer meer te kunnen zijn voor mijn gezin ook wel weer fijn.

Ik ga op mijn gemakje bedenken wat ik nu verder wil.

Of ik ooit terug wil op dezelfde plek als er weer plaats mocht zijn, weet ik eigenlijk nog niet. Het doet me wel goed dat de collega's dat nu al vragen.
Oke, mijn to-do lijstje is zowat klaar.

Was wassen.

was opvouwen 2X.

Koffieleuten met tennisvriendinnen.

Hoognodige boodschappen.

Even met een bloem naar het graf van mijn moeder (Waarom weet ik eigenlijk niet, ik voelde alleen heel sterk dat ik er even heen moest )

Bij de garage langs voor schade.

Schaderapport bij de meneer van de verzekering afgeven.

Straks naar de kermis.

En als ik daar toch ben, ook even groot inslaan bij Action.

Dag lieverrrds!
Allemaal een dikke vette !
Ben nu trouwens aan het speuren voor paarse pumps, lijkt mij ook mooier dan zilver.
Lijkt me moeilijk om de goeie kleur paars te vinden MissM.

Succes. er is gelukkig wel genoeg paars. Het is best mode op het ogenblik. Lijkt mij ook mooier dan zilver.

Gold dat heb je soms. Raar is dat hé, dat je dat zo af en toe opeens voelt. Door de lelies van Coetje die in het boeket zitten, ruikt de hele kamer naar Nienke. Nooit geweten dat het een leliegeur is trouwens. Ik had het in het begin niet eens door. Ik rook Nien en ik was er dan ook veel mee bezig. Bovendien hebben we toevallig vorige week ook haar grafje opgeknapt. Nieuw en mooi blinkend marmer rondom de strook. Ook hoger zodat er niet steeds zand op witte steentjes ligt.

Het ziet er nu wel mooier uit. Terwijl ik het eigenlijk altijd wel mooi heb gevonden. Ik vind het wel fijn dat het zo lekker ruikt in de kamer. Net of Nienke weer even heel dicht bij me is. Ik ga dan ook weer lelies kopen als deze zijn uitgebloeid.

Mamz nog even een dikke

We moeten zowiezo nog afspreken hoe laat we elkaar treffen aan het station.
Hoe was het in M Zoebie?

Zijn de bloemen nog steeds mooi?Goh dat verbaast me...of ik heb gewoon geen groene vingers
hmmm help me onthouden: een wijntje VOOR het koken en eten = geen goed idee!!

Nu heb ik namelijk geen zin meer
Maar ik ben wel melig en er is niemand thuis om melig tegen te doen...
Dusss... ga ik mezelf maar 'achter het aanrecht' schoppen.. en toch koken..
Maar ik heb nog steeds geen zin......
Gelf! Ondertussen al aan het koken

Wij hadden aardappels,snijbonen,gemarineerd filetlapje en zelfgemaakte appelmoes.

Morgen chili con carne met rijst.

Donderdag gebakken aardappels,sla,zelfgepaneerde schnitzel,zoetzure komkommer.

Vrijdag soep met stokbrood.

Zaterdag..Meet!!!!! en vriend kijkt maar wat ie eet (Mc met Uk.

Zondag naar de Griek.

En ik heb weer zo'n 5 kilo peren gekregen.

Is ook zo wat om jullie toe te sturen he?
Je hebt wat met peren Coe.

Maastricht was teleurstellend. Ze ging nog even door met mijn linkerarm omdat ik na de krachtmeting vorige week geen greintje spierpijn heb gehad. Dus is het vandaag nog een tikkie zwaarder geworden. Mocht ik dan nog geen spierpijn krijgen is het donderdag nog wat zwaarder en dan gaan ze volgende week naar mijn rechtse kant. Dat ze maar met rechts gaan beginnen. Links interesseert me geen barst. Die is volgens de fysio al meer dan sterk genoeg nu ik daar zware wasmanden en boodschappentassen mee draag. Ik snap niet dat ze er dan verder mee wil. Maar ze leren me allebei de kanten te gaan gebruiken en dan moet links goed zijn. Ik snap het wel, maar het is zo rot dat ze rechts nog niks doen en de pijn zit nu eenmaal rechts.

Je zult zeggen dat het een opluchting moet zijn dat ze mijn pijnlijke pols nog ontzien, maar niets is minder waar. Ik wil gewoon die rechtse weer voor de volle 100% gebruiken en niet met links als alternatief. Weten zij misschien al meer dan ik? Dit weekend had ik wel heel veel last van een koude hand en dat is geen goed teken als het van warme naar koude dystrofie overgaat. Donderdag om half elf fysio en om vier uur een afspraak bij de arts op de pijnpoli. Vanmorgen ben ik daar geweest en ik kon pas eind oktober terecht, maar toen ik het zei van de krampen en de koude hand, kon het ineens wel donderdag. Mmm. of ik daar dan zo blij mee kan zijn?

Ja Coetje de bloemen staan nog. Al beginnen de lelies nu wel uit te vallen. Maar ze ruiken nog zo lekker, dus ik laat ze nog staan tot er geen blaadje meer op zit. Nog een dikke hoor. Ik vond en vind het nog steeds zooooo lief.

Ik heb vreselijk last van krampen in mijn hand. Brr. Het schiet niet op zo.
Toch nog netjes gekookt (chili con carne) en na een kop koffie zelfs nog geleerd, ik ben trots op mezelf

Zoeb, wat klote dat Maastricht niet de kant opgaat die je zou willen. Begrijp je zorg 'weten zij meer dan jij'... zeker nu je die koude hand hebt maak je je natuurlijk extra zorgen. Maarr probeer moed te houden hoor!! Maastricht is net begonnen dus wie weet hoe het er over een poosje uitziet (hoewel je natuurlijk al enorm lang bezig bent).

Ik gooi er voor jou gewoon een in!!
Dat klinkt inderdaad niet alsof het beter gaat met je pols.En logisch dat je je zorgen maakt als afspraken ineens wel sneller kunnen.

Ze zijn je driedubbeldwars gegund!

Ja die peren....eerlijk gezegd...ik heb al best veel in de vriezer en al die baksels is wel heel lekker maar ook niet echt goed voor me

Dus,ik vind het heel lief maar weet niet goed wat ik ermee moet.(ondankbaar nest)
Kun je geen handeltje beginnen met je peren-baksels Coe? Jammer dat ik niet dichterbij woon, heb best trek in een peren-flap

Ik ga nog even op de bank hangen, beestjes verzorgen, een wasje ophangen en dan lekker naar bed!!

Trusten allemaal!
Moggu lieverds
Mogguh...

Coe, jij ondankbaar nest .

Al geslaagd voor schoenen MissM?

Zoeb, ik denk dus dat dat altijd wel zal blijven, dat je als je die bloemen ruikt aan Nienke denkt.

Geeft ook niks. Want waarom niet he?

Mijn moeder is gecremeerd en zit in zo'n muurtje, dus heeft alleen maar zo'n 'frietzakje' waar een paar bloemetjes in kunnen. Er is dus geen onderhoud, maar het staat heel lullig als dat frietzakje leeg is.

Mijn Troela is vandaag jarig. Ze wordt 13.

Ze had haar cadeau (een mobieltje) al gehad, maar ik heb gisteren van de kermis een emmer popcorn meegebracht en de mevrouw van de suikerspin-kraam gaf me ook nog een megazak suikerspin mee. Jullie hadden Troela's hoofd moeten zien toen ze het vanmorgen zag . (mijn glazuur springt al van mijn tanden als ik er alleen maar aan dénk!)
Paul van Vliet met 'Meisjes van 13'
13!!Van harte gefeliciteerd met Troela,Goldie! Veel plezier vandaag!

Dat liedje krijg ik altijd tranen van.

En wat lief van de mevrouw van de suikerspinkraam.

Ja het voelt best lullig,een etenkrijgoverschot

Vandaag start Middelste zijn nieuwe schoolcarriere.

Gister nog even snel wat nieuwe kleren gekocht en voor vanavond heeft ie al een kapsel uitgezocht.De ijdeltuit!

Ik heb weer een hoofd vol snot en een zere keel,hoop niet dat ik weer ziek word.Zometeen even naar de apotheek voor een paardenmiddel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven