Grote twijfels
zaterdag 17 september 2011 om 11:56
Beste Viva Forum,
mijn vriendin stuurt dit naar mij :
Het is echt heel raar hoe ik me voel! ik weet het gewoon echt niet meer! mijn hard zegt dat ik nog echt veel van je hou! en mijn hoofd zegt dat het niet meer gaat! zo voelt het en dat is echt kut. net of er de heldentijd iemand bij je is die schreeuwt niet doen. en daar krijg je echt hoofdpijn van. terwijl het was gisteren echt leuk met jou. maar toch blijf ik nog een raar gevoel houden bij het kussen etc. hoe dat komt weet ik ook niet. Maar toch vond ik het gisteren echt leuk om bij je te zijn, we hebben gelachen en jij bent zo lief.
Wat denken jullie hiervan,
hoe gaat dit uit haar hoofd, veel over praten of juist een tijdje laten rusten.
Graag jullie mening.
mijn vriendin stuurt dit naar mij :
Het is echt heel raar hoe ik me voel! ik weet het gewoon echt niet meer! mijn hard zegt dat ik nog echt veel van je hou! en mijn hoofd zegt dat het niet meer gaat! zo voelt het en dat is echt kut. net of er de heldentijd iemand bij je is die schreeuwt niet doen. en daar krijg je echt hoofdpijn van. terwijl het was gisteren echt leuk met jou. maar toch blijf ik nog een raar gevoel houden bij het kussen etc. hoe dat komt weet ik ook niet. Maar toch vond ik het gisteren echt leuk om bij je te zijn, we hebben gelachen en jij bent zo lief.
Wat denken jullie hiervan,
hoe gaat dit uit haar hoofd, veel over praten of juist een tijdje laten rusten.
Graag jullie mening.
zaterdag 17 september 2011 om 12:09
Ja klopt, Maar ze zegt ook als ze bij me is vind ze het leuk en voelt ze zich helemaal thuis, maar als ze dan eenmaal thuis is beginnen er allemaal weer dingen in haar hoofd te draaien maar het zijn geen specifieke dingen. Maar ze heeft zo weinig vrije tijd de laatste tijd en de vrije tijd die ze dan besteed doet ze aan mij besteden maar ze mist haar vriendinne zo, heeft het er misschien mee te maken dat ze liever bij haar vriendinne is momenteel.
zaterdag 17 september 2011 om 12:13
Zou best kunnen, we kunnen hier natuurlijk niet in haar hoofd kijken.
Jullie lijken mij best erg jong en dan kan het nogal eens voorkomen dat de ene partij nog niet toe is aan een jarenlange relatie, maar dat zul je echt aan haar moeten vragen. Ik wil je geen gedachten in je hoofd pompen die misschien helemaal niet waar zijn.
Jullie lijken mij best erg jong en dan kan het nogal eens voorkomen dat de ene partij nog niet toe is aan een jarenlange relatie, maar dat zul je echt aan haar moeten vragen. Ik wil je geen gedachten in je hoofd pompen die misschien helemaal niet waar zijn.
zaterdag 17 september 2011 om 12:15
quote:Koolwijk schreef op 17 september 2011 @ 12:12:
Geef haar de ruimte en tijd om over alles na te denken. Gaat ze je missen, neemt ze wel weer contact met je op. Mist ze je niet, dan weet je het ook en is het voor jullie allebei beter dat het dan dus over is....
Ja daar dacht ik ook aan, maar ze neemt elke keer vanuit zich zelf contact op, maar ze verlangt ook naar me zegt ze.
Maar het gebeuren wat in haar hoofd afspeelt krijgt ze er niet uit, en ja ze heeft de laatste tijd nog al super druk (stress) met school dus ik heb het gevoel dat ze misschien zich zelf gek loopt te maken.
Geef haar de ruimte en tijd om over alles na te denken. Gaat ze je missen, neemt ze wel weer contact met je op. Mist ze je niet, dan weet je het ook en is het voor jullie allebei beter dat het dan dus over is....
Ja daar dacht ik ook aan, maar ze neemt elke keer vanuit zich zelf contact op, maar ze verlangt ook naar me zegt ze.
Maar het gebeuren wat in haar hoofd afspeelt krijgt ze er niet uit, en ja ze heeft de laatste tijd nog al super druk (stress) met school dus ik heb het gevoel dat ze misschien zich zelf gek loopt te maken.
zaterdag 17 september 2011 om 12:17
quote:Cateautje schreef op 17 september 2011 @ 12:13:
Jullie lijken mij best erg jong en dan kan het nogal eens voorkomen dat de ene partij nog niet toe is aan een jarenlange relatie, maar dat zul je echt aan haar moeten vragen. Ik wil je geen gedachten in je hoofd pompen die misschien helemaal niet waar zijn.We zijn ~ 18, en hebben 2-3 jaar iets samen
Jullie lijken mij best erg jong en dan kan het nogal eens voorkomen dat de ene partij nog niet toe is aan een jarenlange relatie, maar dat zul je echt aan haar moeten vragen. Ik wil je geen gedachten in je hoofd pompen die misschien helemaal niet waar zijn.We zijn ~ 18, en hebben 2-3 jaar iets samen
zaterdag 17 september 2011 om 12:20
zaterdag 17 september 2011 om 12:21
quote:boris1992 schreef op 17 september 2011 @ 12:17:
[...]
We zijn ~ 18, en hebben 2-3 jaar iets samenDan zou ik absoluut zeggen: kappen. Dit gaat `em niet worden. En jullie zijn allebei veel te jong voor dit soort moeilijkheden. Ga leuke dingen doen, mensen leren kennen, jezelf leren kennen en dan volgt de liefde vanzelf wel weer.
[...]
We zijn ~ 18, en hebben 2-3 jaar iets samenDan zou ik absoluut zeggen: kappen. Dit gaat `em niet worden. En jullie zijn allebei veel te jong voor dit soort moeilijkheden. Ga leuke dingen doen, mensen leren kennen, jezelf leren kennen en dan volgt de liefde vanzelf wel weer.
zaterdag 17 september 2011 om 12:22
quote:boris1992 schreef op 17 september 2011 @ 12:20:
Voor mij blijft het raarste gewoon, dat ze eigenlijk bij me wil zijn en blijven, maar wanneer ze alleen is gaat er toch iets door haar hoofd dat zegt dat het niet werk, maar ze kan het ook niet omschrijven wat het nu precies is wat er rond draait en ze wordt er zelf ook gek van.Dit is nou typisch het begin van het einde. Laat haar gaan.
Voor mij blijft het raarste gewoon, dat ze eigenlijk bij me wil zijn en blijven, maar wanneer ze alleen is gaat er toch iets door haar hoofd dat zegt dat het niet werk, maar ze kan het ook niet omschrijven wat het nu precies is wat er rond draait en ze wordt er zelf ook gek van.Dit is nou typisch het begin van het einde. Laat haar gaan.
zaterdag 17 september 2011 om 12:22
quote:boris1992 schreef op 17 september 2011 @ 12:17:
[...]
We zijn ~ 18, en hebben 2-3 jaar iets samen
Dat is inderdaad erg jong en de relatie is best wel lang voor tieners.
Praat met haar. Vraag haar waar de twijfels liggen en vraag haar er niet te lang over te doen om je duidelijkheid te geven.
Ik zeg nu niets meer.
Ik wens je heel veel liefde toe.
[...]
We zijn ~ 18, en hebben 2-3 jaar iets samen
Praat met haar. Vraag haar waar de twijfels liggen en vraag haar er niet te lang over te doen om je duidelijkheid te geven.
Ik zeg nu niets meer.
zaterdag 17 september 2011 om 12:24
quote:Cateautje schreef op 17 september 2011 @ 12:22:
[...]
Ik zeg nu niets meer.
Hartstikke bedankt,
Ik ga het er zo snel mogelijk over hebben.
[...]
Ik zeg nu niets meer.
Hartstikke bedankt,
Ik ga het er zo snel mogelijk over hebben.
zaterdag 17 september 2011 om 12:29
quote:Koolwijk schreef op zaterdag 17 september 2011 12:12 Geef haar de ruimte en tijd om over alles na te denken. Gaat ze je missen, neemt ze wel weer contact met je op. Mist ze je niet, dan weet je het ook en is het voor jullie allebei beter dat het dan dus over is....Hier was ik het dus helemaal mee eens ! Net verkeerde knopje gedrukt
zaterdag 17 september 2011 om 13:05
Het is ook gewoon klote, elke keer als we elkaar zien is het super leuk en zegt ze dat ze echt weer helemaal van me houd en het liefst met me verder wil etc. maar als ze dan thuis alleen is begint de drame 
enja ik ga me niet te lang aan het lijntje houden, maar ik wil wel gerust een aantal weekjes proberen om te kijken of het niet weg/minder wordt
enja ik ga me niet te lang aan het lijntje houden, maar ik wil wel gerust een aantal weekjes proberen om te kijken of het niet weg/minder wordt
zaterdag 17 september 2011 om 13:10
Hmm, ik heb natuurlijk veel te weinig informatie om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar mijn gevoel zegt: ze vindt je niet meer leuk genoeg maar ze vindt 't zo zielig voor je en ze vindt 't bovendien eng om alleen te zijn.
Mijn advies: ga bij d'r weg. Zet d'r uit je hoofd. Dit gaat niks meer worden.
En tegelijkertijd is dat mogelijk ook nog de enige manier om haar terug te winnen. -> Daar moet je 't natuurlijk niet voor doen, maar ik gok dat dat toch wel in je hoofd zit :S
Mijn advies: ga bij d'r weg. Zet d'r uit je hoofd. Dit gaat niks meer worden.
En tegelijkertijd is dat mogelijk ook nog de enige manier om haar terug te winnen. -> Daar moet je 't natuurlijk niet voor doen, maar ik gok dat dat toch wel in je hoofd zit :S
zaterdag 17 september 2011 om 13:29
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens maar ik kan begrijpen dat je zoiets denk, ik heb het er al meerdere keren over gehad en ze laat merken dat ze niet bang is om alleen te zijn of zo, maar gewoon de 2 gevoelens , haar hart zeg ja en haar hoofd zegt nee ( als ze niet bij me is ), terwijl dit niet een reden heeft in vorm van een ruzie of zo.
ze laat alleen wel laatste tijd merken dat ze het super druk heeft en dat ze haar vriendinne heel erg mist omdat als ze tijd heeft ze aan mij besteed.
dus mij leek het ook nog een optie om is wat te gaan regelen met haar vriendinnen (zonder mij natuurlijk) en misschien dat ze dat het gemis van haar vriendinne kwijt raakt en ze zich goed in haar vel voelt.
en natuurlijk dat ze met haar vriendinne praat erover, ik denk dat het ook altijd wel oplucht zoiets.
ze laat alleen wel laatste tijd merken dat ze het super druk heeft en dat ze haar vriendinne heel erg mist omdat als ze tijd heeft ze aan mij besteed.
dus mij leek het ook nog een optie om is wat te gaan regelen met haar vriendinnen (zonder mij natuurlijk) en misschien dat ze dat het gemis van haar vriendinne kwijt raakt en ze zich goed in haar vel voelt.
en natuurlijk dat ze met haar vriendinne praat erover, ik denk dat het ook altijd wel oplucht zoiets.
zaterdag 17 september 2011 om 13:45
Dus omdat ze haar vriendinnen mist, twijfelt ze aan jullie?
Slaat toch echt in mijn optiek nergens op.
Bekend verschijnsel is dat wanneer er geen vriendinnen meer zijn, mensen zich vastklampen aan de partner.
Hoe dan ook:
Haar getwijfel komt door jullie relatie, wat jullie hebben. Niet omdat ze haar vriendinnen mist
Slaat toch echt in mijn optiek nergens op.
Bekend verschijnsel is dat wanneer er geen vriendinnen meer zijn, mensen zich vastklampen aan de partner.
Hoe dan ook:
Haar getwijfel komt door jullie relatie, wat jullie hebben. Niet omdat ze haar vriendinnen mist