Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
goed idee!
kan ik die ook zien dan? Zit net even te zoeken, maar zie niet harderwijk als zoekstad zeg maar. En wanneer gaan we nu eigenlijk? Vind het wel leuk om jullie op relatief korte termijn te zien. Een zaterdag in oktober? Lijkt me echt leuk!
Dan moet je even zoeken op Zwolle als plaats.
Lijkt mij ook erg leuk! heb alleen nog geen rooster van oktober......
Hee meiden. Hier alles goed maar kom wat minder aan reageren toe. Ik lees wel steeds bij.

Valentijn doet het hartstikke goed en is zo'n lief en tevreden jochie, echt een cadeautje.

Lichamelijk ben ik nog niet helemaal hersteld. Een wandelingetje naar de supermarkt om de hoek is op het moment wel een beetje de max. Bij Floor en Eva ging dat toch wat sneller maar misschien wil ik ook gewoon teveel.

Ik heb wel weer veel meer energie maar kan het niet altijd kwijt omdat mijn lichaam niet mee werkt. Gelukkig kan ik de energie ook goed kwijt in het regelen van dingen voor het huis want dat gaat nu echt hard.

@mmmoi: Het lijkt me heel leuk om naar jullie te komen (zeker als het weer een beetje mee werkt) maar ik weet niet of ik Valentijn dan al zo lang in de maxi-cosi wil laten zitten.

Heen en terug is het toch al snel 4 uur.
Heee wat leuk Pebbs is er weer eventjes. Fijn dat Valentijn het zo goed doet. Ik houd de datum gewoon gereserveerd en ik ga er vanuit dat we naar jullie toe komen, oké? Mocht je toch hierheen willen komen dan is dat ook goed.

Ik vind meeting in Harderwijk hartstikke leuk. Wij zijn dol op pannenkoeken Ik kan het alleen ook al niet vinden op groupon. Aanmelden met hotmail heb ik niet zoveel zin in, krijg je weer zoveel spam...

Ik heb vanmorgen lekker gewinkeld in een plaats hier in de buurt. Ik heb voor Jasmijn veel leuke dingen gescoord. Twee rokjes, een shirtje, hoge sokken en een vestje van Jilly. En een jumpsuit met shirtje en een jas bij de Hema. Ben nu bijna klaar voor de winter

Vanavond natuurlijk ook nog shoppen en uit eten dus ik heb een geluksdag vandaag, haha.
Ze hadden bij de Hema leuke jassen in de folder staan inderdaad. Ik baalde wel een beetje dat ik al jassen voor de meiden heb.

Groupon aanbiedingen zijn altijd maar 1 dag geldig dus die pannekoeken aanbiedingen was er waarschijnlijk alleen gisteren.

Kunnen we natuurlijk nog steeds wel naar een pannekoekenrestaurant gaan. Als we een leuke zoeken met veel speelgelegenheid dan kunnen wij lekker beppen en koffie drinken.

Ik heb vanavond de hele avond opgeruimd. In de 1,5 week sinds ik bevallen ben is het langzaam een flinke rommel geworden. Ik heb me er express ook niet druk om gemaakt en heb lekker genoten van een rustige kraamweek maar het begon me nu echt te irriteren. Tussen voedingen, luiers verschonen, kinderen terug leggen in bed etc. door heb ik de boel nu weer lekker aan kant.

Ondertussen is Valentijn alweer wakker aan het worden voor een nieuwe voeding dus ik ga me weer even nuttig maken.
Iemand nog met me meeten vandaag? Ik ga super last minute naar het Dolfinarium. Vrienden van ons gingen en vroegen of we mee wilden, maar ik vond het nog best duur. Ik keek voor de grap naar vakantieveilingen en nu heb ik 2 kaarten voor 30 euro. Dat is nog te doen! Maandag zijn we 8 jaar getrouwd dus 'vieren' we het ook zo een beetje.

Ik ga de kids aankleden en broodjes smeren e.d.... groetjes allemaal!

PS Pebbs, die jas uit het krantje heb ik, in het donkerblauw!
HOERAAAA ik ben jarig en Lief is tot vannacht 3 uur (!!!!!) bezig geweest met snert koken (de laiverd) Meiden waren natuurlijk alweer om 7.00 wakker dus ben maar met ze naar beneden gegaan zodat Lief nog even kan bijslapen. Het wordt druk genoeg vandaag.

Lekker ontbijtje voor ons gemaakt (minicroissants, maar ben blij dat die niet in bed hoeven want had net bed verschoond) en straks nog even wat taarten inelkaar fabrikeutelen....

*zucht* het leven kan gewoon soms zo fijn zijn.....
Gefeliciteerd Ringel!!!! Ik hoop dar je een leuke dag hebt.

Mmmoi, goede dag om naar het Dolfinarium te gaan, het is heerlijk droog gebleven.

Pebbs, heeft de kraamhulp niet alles aan kant kunnen krijgen? Of is die alweer allang weg?

Sverre is ziek, heeft koorts en is hangerig maar verder niets...even in de gaten houden. Hij had gistermiddag 39,9 graden.....zonder een duidelijke oorzaak.
Jaaa Ringel gefeliciteerd.

Leuk het Dolfinarium. Hoe was het Mmmoi, Thijmen alweer opgeknapt?

Pebbs heb je nog last van de bevalling? En hoe gaat de borstvoeding. Komt Valentijn vaak of goed te doen. Heb je nu het idee met een heel gezin, dat je snel weer bezig bent met het orde van de dag. Vergeleken met een eerste of tweede baby. Bij Aimee leek die kraamtijd/bijzondere tijd veel langer te duren.

Hier ook wat kleren gekocht voor Aimee. Zach is inmiddels ook alweer 7 kilo. Dus groeit en bloeit hier.

Aimee zit lekker in haar vel, spreekt nu regelmatig af met vriendinnetjes. Ben nog steeds zo blij met haar school. Vooral doordat de school in het midden van een aantal wijken staat. Mooie afspiegeling van de samenleving. Van bakfietsmoeder tot rokende brommermoeder op het schoolplein. Aantal weken geleden speelde ze bij een kindje die op het kamp woont en gisteren met de dochter van een kinderarts. Ben daar blij mee, zo maakt ze toch wel kennis met diverse leefstijlen.

Tsja verder weinig nieuwtjes, zijn gangetje hier.

Ik heb Hyves opgezegd. Deed er niet veel mee en geen zin om op 2 netwerksites te staan. Dus als er die paar keer per jaar iets spannends vermeld staat op Hyves, dan copy paste voor mij haha.

Iedereen hier zit toch ook op facebook?
Ringel, is je verjaardag leuk geweest? Hoeveel lentes tel je nu?

Annie, hoe gaat het nu met Sverre?

Mmmoi, is Thijmen eigenlijk weer gaan eten?

Ris, hoe gaat het met jou?? Ik mis je hier, klopt dat?

Pebbles, het is dus nog steeds genieten met/van Valentijn? Is je bekken een beetje hersteld of gaat dat nog maanden duren? Hoe gaat het met de huizen? Nieuwe huis bijna klaar nu zeker? En hoe gaat het met de verkoop van je huidige huis? Is er al wat meer belangstelling?

Babba, fijn dat je zo tevreden bent over Aimee's school. Op Hanna's huidige school zitten volgens mij iets meer kinderen uit "gewone" gezinnen, op haar vorige school (duurdere wijk) waren de ouders wat hogeropgeleid. Hanna heeft volgens mij niet zo de behoefte om veel bij klasgenootjes te gaan spelen. Ze is ook nog steeds behoorlijk verlegen en ze trekt best wel naar ons op het moment (misschien door de onrust van de verhuizing/verbouwing?). Van de week mocht ze bij een drogisterij (waarvan ik de eigenaar/drogist al ruim 12 jaar ken) een bruistablet hebben in de vorm van een hart. Maar dat durft ze dan echt niet aan te nemen (ze legde het snel weer terug toen hij zei dat ze dat wel mocht hebben). Ik ben benieuwd of ze altijd zo verlegen zal blijven.. Ik herken het wel een beetje van mezelf (al vinden mensen dat niet op het eerste gezicht maar mensen die me beter kennen, weten het wel).

Ik ga naar een kinderverjaardag nu, tot later!
Saaie dag vandaag en kom tot niets. En het is hier werkelijk een zooi.

Mirjam ik ben zo benieuwd hoe je huis wordt. Straks de after foto's. Wanneer gaan jullie over?

Kan best zijn dat Hanna nog wat teruggetrokken is. Best wat veranderingen zo'n overstap naar een nieuwe school, ander huis etc. En aard van het beestje misschien.

Aimee ontbreekt het momenteel aan bescheidenheid. Ze is zo vrijpostig soms. Staat in een winkel zo achter een toonbank zich er tegen aan te bemoeien waarom iets is etc. En weet precies waar de snoepjes staan. We zijn haar nu aan het leren dat vragen niet netjes is en ze moet afwachten of ze iets krijgt. E anders pech ook als ze ergens gaat spelen.

Ik was best verlegen als kind. Was wel graag op een ander, maar ik zei weinig .

Ga maar eens bedenken wat ik wil gaan doen!!!
roan is in winkels niet verlegen. Gaat ook rustig wat bestellen op de markt. Dan zet hij wel een gek stemmetje op (teken van verlegen bij hem), maar hij vraagt wel om een bakje aardbeien. Spelen bij vriendjes van school heeft hij nog neit gedaan. Hij zegt zelf dat hij geen vriendjes heeft in de klas. Dat ze niet met hem willen spelen. In hoeverre dat klopt weet ik niet. Ik weet wel dat hij door zijn gedrag wat opvalt. Hij stoeit graag, maar doet dat te hardhandig, waardoor hij andere kinderen pijn doet. Maar probeer hem dat maar eens duidelijk te maken. Het gebeurt ook echt in het spel. Maar het maakt wel dat hij vaak bonje heeft met andere kinderen.

Thuis speelt hij wel veel met andere kinderen. Hebben ook vaak kinderen over de vloer en dat gaat eigenlijk prima. Ik moet wel altijd een oogje in het zeil houden, maar ja, het zijn ook kinderen van 4 of 5.

Kereltje is nu wat van de leg omdat hij morgen weer naar school moet. Zal hem even troosten.
Ik ben er gewoon hoor Mir!

Heb het gewoon even druk gehad, met name met mezelf Suikers gingen helemaal niet goed, maar sinds ik ongesteld ben, gaat het weer beter. Wel naar, want ik heb er 3 weken last van gehad (van hoge suikers). Is geen fijne optie voor komende maand....

Studie is weer begonnen (woensdag) en dat loopt organisatorisch op de opleiding niet helemaal lekker, en dat vind ik irritant. Ik betaal heel veel geld en dan zijn dingen gewoon niet of heel slecht geregeld.

Mijn ouders kwakkelen met hun gezondheid en daar maak ik me wel een beetje zorgen over. Ze moeten allebei geopereerd worden en dat zou zomaar eens ongeveer tegelijk kunnen zijn. Moeten we weer vanalles gaan regelen met oppas, want ze zijn wel even uit de running als het zover is.

Vandaag was hier een geweldig festival. Bestaat al 25 jaar en is echt superleuk. Beetje uitgebreid straat-theater waar zo ongeveer alle verenigingen uit de omgeving aan meedoen. Ook veel poppenkasten (vanmiddag 2 gezien). Gijs en Ella waren de publiekstrekkers..... (onbedoeld hoor!) Ze zaten keurig op een bankje, in de regen. Ella muts op haar kop (te ver doorgetrokken dus bijna op haar bril; en dan kijkt ze er niet al te snugger bij) en Gijs had zijn vaders pet op... veel te groot. Het was nog niet eens begonnen, maar er piepte steeds een muisje door het gordijn en daar moest Ella zo om schaterlachen! En dan ging Gijs haar kei-hard nadoen. En daar moesten de volwassenen dan weer om lachen. Was grappig.

vanaf morgen heeft Ella 3 dagen vrij. Ze gaat morgen met mij mee naar mijn werk Vindt ze leuk! en het kan he... lekker erbij bij de kleuters.

Ella speelt het liefst elke dag met een vriendinnetje. Ze heeft wel een klein kringetje van 4 of 5 meisjes. Maar ze mag van mij niet zo vaak afspreken omdat het wel veel energie kost. Op donderdag heeft ze zwemles dus dan kan het niet en ook op dinsdagen kan ze niet afspreken ivm opa's en oma's die dan oppassen. Dat weet ze gelukkig heel goed.

Sommige meisjes wonen dicht bij, maar dan moet ze wel een drukke weg over. Dus zomaar even er naar toe lopen, doen we niet.

Gijs zit nu op de speelzaal en hij vindt het geweldig. Woensdag mag hij daar zijn verjaardag vieren. Ik ben benieuwd. Toen hij 2 weken geleden afscheid nam op het kinderdagverblijf, was hij voor zijn gevoel al jarig... Schatje!

Pfffff.... hij wordt alweer 3 jaar, wat gaat het toch hard!

In de herfstvakantie gaan de kids meedoen met de zwemvierdaagse. Ze hebben hier een speciaal programma voor kinderen zonder zwemdiploma vanaf 1,5 jaar. Kunnen ze mooi samen mee gaan doen en dan een medaille "winnen"

zo, zijn jullie weer op de hoogte!
Hoi hoi,

Pfff, Sverre is nog steeds goed ziek, heeft iedere dag vlagen koorts van boven de 39 graden. 's Ochtends lijkt het nog was en dan 's middags kakt ie helemaal in....morgen huisarts bellen, hij is donderdagavond begonnen en dit duurt me te lang.

Mats speelt het liefst iedere dag met vriendjes of vriendinnetjes, maar op maandag en dinsdag gaat hij naar de BSO. dat daar zijn halve klas is, telt blijkbaar niet, hij vindt het stom dat hij niet mag afspreken. Op woensdag is afspreken vaste prik, donderdag hou ik de boot af, hele dag naar school vind ik tot nu toe genoeg en vrijdag heeft hij zwemles....
Hoi meiden, daar was ik ook weer even. Net een berg staan strijken en nu ga ik lekker nog even relaxen.

Gisteren was het heel erg leuk in het Dolfinarium! Lekker droog gebleven en we hebben bijna alles gezien. Helaas was het wel heeeel erg druk en voelde ik me niet echt lekker. Beetje een staartje van die buikgriep van Thijmen denk ik. Ik was de hele dag misselijk en 's avonds toen we thuis kwamen, bek af. Ik lag er om 21 uur in en ben om 9 uur eruit gekomen. Mmman was beneden met de kids. Ben tussendoor wel een uurtje wakker geweest ofzo. Maar al met al behoorlijk veel geslapen! Super want vanmorgen was ik echt opgeknapt. En vanavond begon Jasmijn te klagen over keel- en buikpijn; ze wilde ook niet eten. Die lag er ook op tijd in met een spuugbak naast haar

Bedankt voor het informeren naar Thijmen, het gaat al steeds iets beter met hem. Hij eet elke dag een beetje meer erbij dus het komt allemaal goed, zoals ik al dacht. Heb nog leuk nieuws: Thijmen is helemaal zindelijk! Hij ging om te poepen altijd al naar de wc, want daar was hij vies van (tenminste, altijd...de laatste paar weken dan). En nu is het plassen erbij gekomen. Zelfs gisteren bij het dagje uit is hij helemaal droog gebleven. Heeft ons wel een stop bij de Shell gekost, maar dat heb ik ervoor over! Vandaag is hij precíes twee en een half jaar, dus ik vind het echt knap en ik heb er niets voor hoeven doen!!!

@Annie: Ik geef je groot gelijk dat je even naar de ha gaat. Laat je snel weten wat er gezegd is?

@Ris: Waarom heeft Gijs afscheid genomen op het kdv?

@Krokus: Vervelend dat Roan nog steeds zo'n 'last' heeft van de overgang van vrije dagen naar schooldagen. Maar ik denk dat je er heel goed mee omgaat; petje af!

@Babba: Is er nog wat van je plannen gekomen om wat te gaan doen? Bij ons was het ook een suffe uitrust dag vandaag, wel lekker hoor, af en toe zo'n lazy dagje!

@Mirjam: Wanneer gaan jullie nu definitief over naar jullie nieuwe huis? Ik neem aan dat je al dat gedoe vreselijk zat bent nu?

@Ringel: Nogmaals gefeli met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad? Ben je goed verwend?

@Pebbles: Ben ook heel benieuwd hoe het nu met jou en de kids is. Zag een leuke foto voorbij komen op FB geloof ik. Ziet er goed uit! Wat een gezin heb je al met drie kids zo...ben heel benieuwd naar Valentijn. Heb al heel veel zin om hem volgende week te knuffelen!!!
Klik!!!
Hier ook best druk, want heb gisteren mijn allereerste werkdag sinds 2 jaar weer gehad. (nou ja niet helemaal waar, maar eerste serieuze baan zeg maar)

Maar man o man wat komt er dan een hoop info op je af! en was ook best laat terug (tegen 14.30 pas, en was al om 6.45 begonnen) maar goed, dat mag de pret niet drukken.

Oudste wil ook graag en veel met vriendinnetjes afspreken. Als het aan haar ligt elke dag. maar ik probeer dat een beetje te doseren. Gisteren kon ik zelf het even niet erbij hebben om nog een stuiterbal in huis te vermaken. vandaag komt er een vriendinnetje mee (maar dat is ook omdat de ouders naar een intake moeten) woensdag wil ik graag even bij mijn broertje op visite. Die gaat bijna wer weg voor 8 weken en hij en zijn vriendin hebben net hun hele flat opgeknapt. Donderdag komt er ook een vriendinnetje mee naar huis en vrijdag weet ik het nog niet.......Maar zo alles bij elkaar wel lekker druk....(en dan zijn we nog uitgenodigd voor de plechtigheid van een collega van Lief en diens vriendin voor hun geregistreerd partnerschap (Lief moet in vol ornaat op komen draven) en daarvan vrijdag avond nog een feest.

Vrijdag 7 oktober is het helemaal bal, heb ik 2 verjaardagen en Lief heeft ook nog een uitje met zijn collega's......Ben blij dat we een familieplanner hebben gekocht waarop ALLES moet worden genoteerd.......(had ik al verteld dat ik het best wel fijn vind dat alles weer zo lekker druk is?)
Hoi hoi,

Leuk Ringel, dat het je zo goed bevallen is. Is toch wel erg van belang, eerste indruk enzo.

Wow, Thijmen nu al zindelijk. Ideaal zeg!

Sverre wil er niets van weten. Om uit te sluiten dat hij blaasontsteking had, wilde de HA graag urine checken. Maar ja, hij vertikt het om op de WC/ potje te plassen. Van de apotheek had ik 2 opvangzakjes gekregen, de vrouw die me hielp had daar zelf ervaring mee met haar zoon en die zei dat we echt moesten proberen dat te voorkomen. Dus ik met hem in de weer met het potje, van alles aangemoedigd, stickers beloofd maar nee....het is er niet van gekomen. Mats werd echter dezelfde nacht ook ziek, dus toen wisten we zeker dat het om een virus ging. Beiden mannen zijn best ziek. Hoesten, koorts (Sverre dus ook nog steeds), lamlendig. Maar gelukkig blijven ze wel vrolijk.
Beterschap voor de mannetjes....

Hier nog niks aan het handje, maar om ons 1 wordt de 1 na de ander geveld door een een of ander raar virusje. Wij hebben de februari maand als periode dat we allemaal ziek worden. Weerstand is dan ws op zijn laagst en dan komt alles in 1 keer binnen.

Oudste komt vandaag op de schoolfoto. jammer genoeg met broertjes en zusjes, dat doen ze volgend jaar weer. vandaag alleen de klasse foto. ben zo benieuwd hoe ze er op komt te staan. Vind het zelf ook altijd zo leuk om foto's van vroeger te kijken (en dan met name de kleding)
wat een ziekenboeg hier de laatste tijd. Even afkloppen hoor.

Ben benieuwd hoe Valentijn het doet Pebbs. Hoop voor je dat jullie snel gewend zijn!

Ringel, mooi dat het bevalt om weer in de drukte te zitten. Ik hou daar ook wel van hoor.

Heb Roan vandaag thuis gehouden van school. Gisteren hadden we informatieavond van school en dat vond hij zo spannend dat hij pas tegen 22 uur sliep. Hij was er niet eens bij!! Maar goed, hij was al moe van 2 volle dagen school, dus vond het wel even prima. Jesper sliep ook pas tegen 22 uur dus die ligt nu ook gevloerd op bed. Ik zal hem er zo wel uit halen, want hij ligt al 2 uur te slapen.

Heb net lasagne gemaakt met saucijsjes. Hm, benieuwd hoe het zal smaken!
weet uit ervaring dat, dat best lekker is! (net als met knakworstjes)

Vanmiddag bij mijn broertje op visite geweest.....wel grappig om "op visite"te zijn bij je eigen broer. maar het is wel een kloten eind rijden hoor....pffft. en zo straks in de file weer terug. De meiden hebben iig lekker liggen tukken in de auto. Moet toch nog altijd de kop erbij hebben hoor, vooral met die maffe vrachtwagen chauffeurs die menen te moeten inhalen!

ben blij dat we dit weer overleefd hebben in ieder geval.
Zo, mijn kinderen zitten weer op school en de peuterspeelzaal dus ik heb het rijk alleen. Ik ga zo lekker hard aan de slag met het verschonen van de bedden, stofzuigen e.d. en dan heb ik even me-time. Ik denk dat ik een vriendin bel voor een bakkie.

Ik had toch geloof ik al verteld dat we misschien naar Eurodisney zouden gaan? Dat gaat nu definitief door!!! We gaan in de voorjaarsvakantie, vier dagen, drie nachten in de Davy Crockett Ranch. Samen met vrienden maar wel allebei ons eigen huisje. Ik heb er heeeeeel veel zin in!!! Het is nu 40% korting en kinderen gratis dus het is nu goed betaalbaar, te vergelijken met de prijzen van Efteling Bosrijk, wat we eigenlijk weer wilden doen. Maar Disney vind ik nog veel leuker!
Oja, @Pebbs: Hoe laat spreken we zondag af? Het wordt heel erg mooi weer heb ik al gezien, lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven