Bali in oktober
vrijdag 16 september 2011 om 22:39
Hallo allen, ik lees graag mee op het reis-forum omdat er vaak heel leuke tips voorbij komen! Nu heb ik ook een vraag: in oktober willen mijn vriend en ik naar Bali gaan, m.n. om te surfen. We gaan 2 weken en het liefst zitten we op een lokatie waarbij je ook nog wat uitstapjes kunt doen om wat meer van het eiland te zien. Wie is er wel eens geweest? Alle adviezen zijn welkom! Het weer in oktober schijnt volgens veel websites best goed te zijn, maar wat zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt!! Sterre
Alvast bedankt!! Sterre
vrijdag 16 september 2011 om 22:42
zaterdag 17 september 2011 om 00:07
quote:lisettev schreef op 16 september 2011 @ 22:42:
Ik ben een keer in mei geweest en ga aankomende februari weer. Kuta is het uitgaans mekka en alles wat daarbij hoort. Sanur is een wat rustiger badplaats. Ik vind persoonlijk ubud fantastisch. Huur een prive chauuffeur voor een dag 40 euro, en laat je rond rijden.
Ik vind het een fantastisch eilandTis alleen een beetje lastig surfen in Ubud.....
Ik ben een keer in mei geweest en ga aankomende februari weer. Kuta is het uitgaans mekka en alles wat daarbij hoort. Sanur is een wat rustiger badplaats. Ik vind persoonlijk ubud fantastisch. Huur een prive chauuffeur voor een dag 40 euro, en laat je rond rijden.
Ik vind het een fantastisch eilandTis alleen een beetje lastig surfen in Ubud.....
zaterdag 17 september 2011 om 10:10