Negerzoenen?
zondag 18 september 2011 om 09:33
Al een paar weken heb ik ongelooflijk veel trek in negerzoenen (choco gevuld met slagroom op een koekje). Maar bij de AH's zijn ze niet meer te koop. Nu woon ik in een grote stad met veel kleine AH's en het assortiment is dan vaak erg beperkt. Dus mijn vraag is: Zijn negerzoenen nog wel ergens te koop? Andere supermarkt? Of grote AH buiten de stad? Het begint zo langzamerhand een obsessie te worden
zondag 18 september 2011 om 09:37
zondag 18 september 2011 om 09:43
Het is alleen geen slagroom wat erin zit maar een soort room. Ik heb ze nog nooit gegeten met echte slagroom. Maar lekker zijn ze wel. Ik heb ze voor het laatst gegeten toen ik heul jong was. Geen idee waarom ik ze nooit meer heb gekocht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 18 september 2011 om 09:44
quote:Pepermint_Patty schreef op 18 september 2011 @ 09:39:
Aldi, Lidl hebben kleine negerzoenen. Melk, puur en wit in een doosje.
Zijn er geen andere supermarkten in de buurt?Nee, ik woon dus echt in een stad waarin AH het monopolie heeft in het centrum. Maar ik overweeg idd om naar een andere supermarkt over te stappen, omdat het assortiment zo beperkt is. Nadeel is wel dat ik dan de auto moet pakken, en nu kan ik alles lopend af.
Aldi, Lidl hebben kleine negerzoenen. Melk, puur en wit in een doosje.
Zijn er geen andere supermarkten in de buurt?Nee, ik woon dus echt in een stad waarin AH het monopolie heeft in het centrum. Maar ik overweeg idd om naar een andere supermarkt over te stappen, omdat het assortiment zo beperkt is. Nadeel is wel dat ik dan de auto moet pakken, en nu kan ik alles lopend af.
zondag 18 september 2011 om 09:57
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2011 @ 09:43:
Het is alleen geen slagroom wat erin zit maar een soort room. Ik heb ze nog nooit gegeten met echte slagroom. Maar lekker zijn ze wel. Ik heb ze voor het laatst gegeten toen ik heul jong was. Geen idee waarom ik ze nooit meer heb gekocht.Waarschijnlijk omdat je 2 kilo aankomt per zoen.
Het is alleen geen slagroom wat erin zit maar een soort room. Ik heb ze nog nooit gegeten met echte slagroom. Maar lekker zijn ze wel. Ik heb ze voor het laatst gegeten toen ik heul jong was. Geen idee waarom ik ze nooit meer heb gekocht.Waarschijnlijk omdat je 2 kilo aankomt per zoen.
zondag 18 september 2011 om 09:57
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 18 september 2011 @ 09:53:
Bedankt hè. Heb nu ook onwijs zin in negerzoenen. Geloof me, naarmate je er meer aan denkt, wordt het alleen maar erger! Ik ben dus nu in staat om in de auto te stappen om waar dan ook een doosje te halen, als ik maar wist waar ze ze hadden...
Bedankt hè. Heb nu ook onwijs zin in negerzoenen. Geloof me, naarmate je er meer aan denkt, wordt het alleen maar erger! Ik ben dus nu in staat om in de auto te stappen om waar dan ook een doosje te halen, als ik maar wist waar ze ze hadden...
zondag 18 september 2011 om 09:58
zondag 18 september 2011 om 10:01
quote:hoedje schreef op 18 september 2011 @ 09:57:
[...]
Geloof me, naarmate je er meer aan denkt, wordt het alleen maar erger! Ik ben dus nu in staat om in de auto te stappen om waar dan ook een doosje te halen, als ik maar wist waar ze ze hadden...Als ik ze vind dan koop ik ze voor je, even op zitten en dan past hij prima met de post door je brievenbus .
[...]
Geloof me, naarmate je er meer aan denkt, wordt het alleen maar erger! Ik ben dus nu in staat om in de auto te stappen om waar dan ook een doosje te halen, als ik maar wist waar ze ze hadden...Als ik ze vind dan koop ik ze voor je, even op zitten en dan past hij prima met de post door je brievenbus .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 18 september 2011 om 10:03
Hahahah, ik kijk even op google en zie op vele forums de vraag hoe je ze moet maken;
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 33&bih=665
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 33&bih=665