Negerzoenen?

18-09-2011 09:33 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een paar weken heb ik ongelooflijk veel trek in negerzoenen (choco gevuld met slagroom op een koekje). Maar bij de AH's zijn ze niet meer te koop. Nu woon ik in een grote stad met veel kleine AH's en het assortiment is dan vaak erg beperkt. Dus mijn vraag is: Zijn negerzoenen nog wel ergens te koop? Andere supermarkt? Of grote AH buiten de stad? Het begint zo langzamerhand een obsessie te worden
quote:Iwannalive schreef op 18 september 2011 @ 15:37:

[...]

Even denken wat was het ook weer... o ja... "kom ik te dichtbij?" Ja, bij gevoel en gedachte, niet bij kleur, dat zou onzinnig zijn.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2011 @ 14:41:

Kunnen jullie geen geschiedenis topic openen?Ik heb echt nooit problemen met een keer of paar keer offtopic gaan maar open er een ander topic over, zit ontelbare pagina's door te scrollen of er nog iets staat over (neger)zoenen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik ga ook chocola halen!
Nog een kwartier en de negerzoenen zijn binnen bereik!!
quote:banaanaap schreef op 18 september 2011 @ 15:45:

Nog een kwartier en de negerzoenen zijn binnen bereik!! Morgen lezen we in de krant... "run op negerzoenen chocokisses"

Fijne dag nog ladies!
haha ja

Jij ook een fijne dag!
zo heb er net één op Hmm ze heten nu van ah...negen zoete kussentjes
quote:milobiyu schreef op 18 september 2011 @ 16:09:

zo heb er net één op Hmm ze heten nu van ah...negen zoete kussentjesKlinkt ook lief lekker.

Ik ga voor de 3 slagroomtruffels van AH waar Yamuna mij "verslaafd" aan heeft gemaakt. En nog bedankt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Ontopic: Die dingen zijn écht niet te (vr)eten!
quote:Xander68 schreef op 18 september 2011 @ 16:27:

[afbeelding]

Ontopic: Die dingen zijn écht niet te (vr)eten!Heb je ze wel eens zelf gemaakt?
Bruine zoenen misschien een goed alternatief?

Oh, chocozoenen klinkt ook wel erg smakelijk, zelfs al ben ik niet erg dol op zoetigheid.
quote:Xander68 schreef op 18 september 2011 @ 16:27:

[afbeelding]

Ontopic: Die dingen zijn écht niet te (vr)eten!
Heb ook verschillende AH's bezocht. De grootste had ES' chocokisses. En dat terwijl ik vooral die vertrouwde gele doos op tafel had willen hebben.

Komende week maar eens kijken of de XL ze wel heeft.

Ze smaken best wel ok. Maar die van Buys' zijn volgens mij toch lekkerder.

En ik snapte de verpakking niet. De afscheurstrip losmaken werktenamelijk niet. Zat ik alsnog met een dichte doos. Uiteindelijk maar de zijkant opengemaakt. Zit het plasticje bovenop in plaats van onderop.. Heel verwarrend allemaal.

Maarrrr: ik heb ze!!!!!

(en nu avondeten maken)
Nou! Ik heb door dit topic heel erg zin in negerzoenen gekregen, maar hier zijn de winkels niet op zondag open, dus ik ben net bij de Turkse avond winkel geweest, maar die heeft ze dus niet. Turken willen blijkbaar geen neger(s)zoenen. Wat een discriminatie

Nou zit ik hier met gewone chocola op de bank
Ik zou nog op de materie terugkomen, maar dat mag niet meer hier kennelijk, dus als iemand nog iets wil weten, dan ben ik niet zo moeilijk te vinden over het algemeen op t forum
quote:princessetamtam schreef op 18 september 2011 @ 15:30:

het ligt gevoelig omdat je een karikatuur neerzet van mensen, snap niet dat dat zo moeilijk te begrijpen is.

cabaretiers doen niet anders dan karikaturen neerzetten van mensen, zelfs onze koningin of haar gevolg komt daarbij aan bod, dus waarom zou gewoon volk zoals jij en ik beledigd zijn als wat wij vertegenwoordigen als karikatuur wordt neergezet?

is dat beledigde lange tenen gedrag cultureel bepaald? ik mag graag 'n gezonde dosis zelfspot zien en vind het dus best kleinziellig als mensen allerlei dingen die zelfs totaal niet met hen te maken hebben, persoonlijk en als beledigend opvatten
ja na die ene die ik vanmiddag op heb ben ik ze alweer zat Haha dus heb nog acht zoete kussentjes over.

zoon vond m niet lekker en heeft m uitgesmeerd aan de prullenbak o dan heb ik er dus nog zeven!
quote:vosje78 schreef op 18 september 2011 @ 19:20:

Nou! Ik heb door dit topic heel erg zin in negerzoenen gekregen, maar hier zijn de winkels niet op zondag open, dus ik ben net bij de Turkse avond winkel geweest, maar die heeft ze dus niet. Turken willen blijkbaar geen neger(s)zoenen. Wat een discriminatie

Nou zit ik hier met gewone chocola op de bank Döner zoenen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven