Negerzoenen?

18-09-2011 09:33 268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een paar weken heb ik ongelooflijk veel trek in negerzoenen (choco gevuld met slagroom op een koekje). Maar bij de AH's zijn ze niet meer te koop. Nu woon ik in een grote stad met veel kleine AH's en het assortiment is dan vaak erg beperkt. Dus mijn vraag is: Zijn negerzoenen nog wel ergens te koop? Andere supermarkt? Of grote AH buiten de stad? Het begint zo langzamerhand een obsessie te worden
Naamsverandering was een marketingstunt. Ik dacht: ik zeg het even
quote:sri schreef op 18 september 2011 @ 10:59:

Wikipedia:

De Jodenkoek heeft echter niets met het Joodse volk of geloof te maken, maar slaat op de achternaam van de familie die deze koek maakte.

Jaja, daar trap ik niet in, zeker weten dat die achternaam ooit is gekozen door iemand die Jood is.

Ik vind het echt gezeur. Dit is politiek-correcte bonuspunten willen scoren op zaken die er niet toe doen. En bovendien heeft iedereen het nog steeds over negerzoenen, dus die urgentie van het wijzigen is blijkbaar toch niet afkomstig van 'het volk'.
@hoedje: ja ik was namelijk ook boos dat de ah ze niet meer had.. En dacht dat ze nergens meer verkocht werden. En toen kwam de jumbo hier en die had ze!

Overigens kunnen we alle namen van producten wel aan passen. "blanke vla" heb je ook..

ik denk er geen seconde over na hoor over de naam van een product
Oh, waarom worden de moorkoppen er nu weer bijgehaald. Dat trekt mijn weegschaal echt niet. Als ik morgenochtend ga wegen, vliegt dat pijltje de schaal af...
quote:chrissiy schreef op 18 september 2011 @ 11:02:

Naamsverandering was een marketingstunt. Ik dacht: ik zeg het even Dat kunstje kunnen ze toch nog een keer herhalen? Bovendien, negerinnentetten, dat is toch geweldig?!?
quote:hoedje schreef op 18 september 2011 @ 11:07:

[...]

Dat kunstje kunnen ze toch nog een keer herhalen? Bovendien, negerinnentetten, dat is toch geweldig?!?

Als mensen nu nog praten over iets wat 5 jaar geleden is gebeurd, dan hoeft een nieuwe marketingscampagne niet, denk ik

Eens trouwens met de tetjes.
quote:TheEmpress schreef op 18 september 2011 @ 10:54:

[...]

Ja, laten we het daar eens over hebben... Misschien beter dan dat topic weer uit een grot te halen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@ Chrissiy: Daar heb je ook wel weer gelijk in....
Nou ik ga zo even weg. Geniet van jullie negerzoenen. Ik haal zo mijn laatste 3 echte slagroomtruffels even uit de vriezer voor straks als ik weer thuis ben .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2011 @ 11:13:

Nou ik ga zo even weg. Geniet van jullie negerzoenen. Ik haal zo mijn laatste 3 echte slagroomtruffels even uit de vriezer voor straks als ik weer thuis ben .Tjonge en dan ook nog slagroom truffels. Ik heb me virtueel al misselijk gesnoept.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2011 @ 11:10:

[...]

Misschien beter dan dat topic weer uit een grot te halen .Samen met een doos echte negerzoenen! Deze:

ik heb nog n nieuwe doos liggen hier in de kast wie biedt?
Aaargh! Nu MOET ik ook een negerzoen eten!

Waarom zijn de AH's hier in hemelsnaam pas om half 4 open op zondag?
Nou, en ik doe aan de lijn. Voor mij dus een kaal kopje koffie.
wat een misvatting over de negerzoen. in de zoen zit een creme op basis van eiwt op een kartonachtige bodem overdekt met slechte chocola. en calorierijk zijn ze ook niet als je ze vergelijkt met andere koek
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2011 @ 11:13:

Nou ik ga zo even weg. Geniet van jullie negerzoenen. Ik haal zo mijn laatste 3 echte slagroomtruffels even uit de vriezer voor straks als ik weer thuis ben .Eerlijk delen?
quote:hoedje schreef op 18 september 2011 @ 11:15:

[...]

Samen met een doos echte negerzoenen! Deze:

[afbeelding]Slroep!
quote:milobiyu schreef op 18 september 2011 @ 11:15:

ik heb nog n nieuwe doos liggen hier in de kast wie biedt?Ik bied gelijk de vraagprijs!!!!!!
quote:Cateautje schreef op 18 september 2011 @ 11:18:

[...]

Slroep!Misschien had ik het plaatje beter in de openingspost kunnen plakken...
quote:hoedje schreef op 18 september 2011 @ 11:19:

[...]

Ik bied gelijk de vraagprijs!!!!!! Pfff, ik had mijn zondagse hoedje al voor de dag gehaald om samen met jou op negerzoenenjacht te gaan. Jij bent ook gemakkelijk te verleiden zeg. prfrpfprf
quote:banaanaap schreef op 18 september 2011 @ 11:16:

Aaargh! Nu MOET ik ook een negerzoen eten!

Waarom zijn de AH's hier in hemelsnaam pas om half 4 open op zondag?

In mijn stad zijn ze vanaf 1 september elke zondag open vanaf 10 tot 22 uur. Ik moet nog wat halen bij de supermarkt maar ik laat ze lekker staan.

Ze hebben een chemische smaak, ik denk dat het gaat tegenvallen als je ze nu weer gaat eten.
quote:hoedje schreef op 18 september 2011 @ 11:18:

[...]

Eerlijk delen?Nope, ik koop voor jou een pak negerzoenen en prop die in je bus.
De negerzoenen heten anders, en naar mijn idee smaken ze tegenwoordig ook compleet anders.

Het eigenmerk van de ah heet het 9 choclade kussentjes, en van de buys heet het buyszoenen.

Gewoon bij de ah verkrijgbaar.
@ Cateautje: Het een sluit het ander niet uit

@ MV: Verpest het nu niet al op voorhand... tuurlijk denk ik bij de 9e zoen... pffffffffffffffffffffffff
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2011 @ 11:22:

[...]

Nope, ik koop voor jou een pak negerzoenen en prop die in je bus.Jahoor, ik zie het al, de vriendschap van een vrouw gaat door de maag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven