weer bezig
vrijdag 16 september 2011 om 17:46
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite mee
zaterdag 17 september 2011 om 18:53
quote:Chardonnay schreef op 17 september 2011 @ 18:47:
Tenzij ze een begeleider is maar dat lijkt me niet.
Werken mensen met een lichamelijke beperking daar ook niet?
Maar ik vind als Smurf hier draad na draad opend over al de
ins & outs incl. seksdetails van haar relatie, nou ja relatie,
uit de hand gelopen collega zijn, ze ook kan verwachten dat
mensen na 31 draden over de deze ellende niet meer aardig zijn.
Tenzij ze een begeleider is maar dat lijkt me niet.
mensen na 31 draden over de deze ellende niet meer aardig zijn.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 17 september 2011 om 18:54
quote:smurfje251 schreef op 16 september 2011 @ 17:46:
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite meeHoe oud ben je??? Je typt als een verliefde puber van 16....
ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg. nu ben ik van plan vandaag niks van me te laten horen via sms..maar ik heb daar zo,n moeite meeHoe oud ben je??? Je typt als een verliefde puber van 16....
zaterdag 17 september 2011 om 18:58
quote:hollebollegijs schreef op 17 september 2011 @ 18:53:
[...]
mensen na 31 draden over de deze ellende niet meer aardig zijn.Mensen met een lichamelijke beperking werken daar idd ook maar als ik de topics van smurfje hier en op andere fora zo lees dan denk ik toch eerder aan een geestelijke beperking.
[...]
mensen na 31 draden over de deze ellende niet meer aardig zijn.Mensen met een lichamelijke beperking werken daar idd ook maar als ik de topics van smurfje hier en op andere fora zo lees dan denk ik toch eerder aan een geestelijke beperking.
zaterdag 17 september 2011 om 19:00
quote:superstar_2 schreef op 17 september 2011 @ 18:58:
[...]
Mensen met een lichamelijke beperking werken daar idd ook maar als ik de topics van smurfje hier en op andere fora zo lees dan denk ik toch eerder aan een geestelijke beperking.Die kunnen vaak niet zo gedetailleerd vertellen, laat staan het typen op internet.
[...]
Mensen met een lichamelijke beperking werken daar idd ook maar als ik de topics van smurfje hier en op andere fora zo lees dan denk ik toch eerder aan een geestelijke beperking.Die kunnen vaak niet zo gedetailleerd vertellen, laat staan het typen op internet.
zaterdag 17 september 2011 om 22:49
ik vroeg hem wat hij er van vind als een oude klasgenoot waar ik een keer ooit iets mee gehad heb contact hebben en mij wil opzoeken. kreeg ik terug als antwoord: hmmm wat ik er van vind? ik ga op internet ook een 1 van mn exen opzoeken en of ze hier heen willen komen en samen iets leuks wil doen..!
ik heb namelijk weer contact met mn oude klasgenoot en hij wil me binnenkort opzoeken
ik heb namelijk weer contact met mn oude klasgenoot en hij wil me binnenkort opzoeken
zaterdag 17 september 2011 om 23:18
Smurfje, hij zal niet jaloers zijn als jij met die oud-klasgenoot afspreekt, want hij houdt niet van jou en hij weet toch wel dat hij heel gemakkelijk weer seks van jou kan krijgen.
Daarom zal hij jou niet met rust laten, want hij weet ook dat jij seks met hem wil hebben en dat is precies wat hij ook van jou wil.
Daarom zal hij jou niet met rust laten, want hij weet ook dat jij seks met hem wil hebben en dat is precies wat hij ook van jou wil.
zondag 18 september 2011 om 01:05
zondag 18 september 2011 om 10:59
En Smurfje, wees liever wat zuiniger op jouzelf en jouw lichaam.
Ik zie het al gebeuren dat je je ook door die oud-klasgnoot weer laat zoenen en verleiden. Zo gemakkelijk als jongens wat van jou kunnen krijgen, daarmee kom je erg goedkoop over.
Daarom is het ook niet raar van jouw zogenaamde vriend dat jij voor hem zijn privé-sletje bent. Er zit geen liefde bij van zijn kant, alleen maar lust. Hij wil verder niks van jou. Je kan wel alles voor hem doen omdat hij het wil, maar je krijgt er geen liefde en respect voor terug en dat zal nooit veranderen. Dat is de afgelopen jaren wel gebleken.
Als jij hem toch niet kwijt wilt, betekent dat ook dat je dit zal moeten accepteren, dat hij nooit van jou zal gaan houden, dat je alleen maar goed bent voor de seks, meer niet,
Ik zie het al gebeuren dat je je ook door die oud-klasgnoot weer laat zoenen en verleiden. Zo gemakkelijk als jongens wat van jou kunnen krijgen, daarmee kom je erg goedkoop over.
Daarom is het ook niet raar van jouw zogenaamde vriend dat jij voor hem zijn privé-sletje bent. Er zit geen liefde bij van zijn kant, alleen maar lust. Hij wil verder niks van jou. Je kan wel alles voor hem doen omdat hij het wil, maar je krijgt er geen liefde en respect voor terug en dat zal nooit veranderen. Dat is de afgelopen jaren wel gebleken.
Als jij hem toch niet kwijt wilt, betekent dat ook dat je dit zal moeten accepteren, dat hij nooit van jou zal gaan houden, dat je alleen maar goed bent voor de seks, meer niet,
zondag 18 september 2011 om 13:58
ja ik wil ook zuinig zijn op mij zelf hoor..maar die oude klasgenoot wil mij graag weer opzoeken en een relatie maar wie weet.. gewoon rustig aan doen.. het is wel zo als ik intresse in een ander heb.. ben ik zo over die andere(vriend van nu) heen.. vrijdag heeft hij me gewoon weer verdriet gedaan.. dat gebeurt iedere keer
ik zou graag een betere relatie willen hebben..iemand die lief voor me is en me respecteerd en waardeer wie ik ben
ik vroeg hem wat hij er van vind als een oude klasgenoot waar ik een keer ooit iets mee gehad heb contact hebben en mij wil opzoeken. kreeg ik terug als antwoord: hmmm wat ik er van vind? ik ga op internet ook een 1 van mn exen opzoeken en of ze hier heen willen komen en samen iets leuks wil doen..!
dit was zijn reactie
ik zou graag een betere relatie willen hebben..iemand die lief voor me is en me respecteerd en waardeer wie ik ben
dit was zijn reactie
zondag 18 september 2011 om 14:05
zondag 18 september 2011 om 14:31
Smurfje, je kan beter zelf op basis van jouw eigen ondervindingen conclusies trekken. Hij is niet eerlijk met jou, daarom krijg je ook geen eerlijke antwoorden van hem. Daarom kun je hem beter niks vragen, maar voortaan beter naar jouw eigen gevoel luisteren, wanneer hij jou weer vervelend behandelt.
En die reactie van hem op dat langskomen van een ex, dat is gewoon omdat hij probeert jou jaloers te maken, zodat hij weer seks van jou kan krijgen.
En die reactie van hem op dat langskomen van een ex, dat is gewoon omdat hij probeert jou jaloers te maken, zodat hij weer seks van jou kan krijgen.
zondag 18 september 2011 om 14:35
flava.. nee hij is bang dat ik er met een ander vandoor ga en zijn sex met mij kwijt is! denk ik? ik had hem gezegt dat mn oude klasgenoot mij graag wil opzoeken en kreeg ik die reactie:
hmmm wat ik er van vind? ik ga op internet ook een 1 van mn exen opzoeken en of ze hier heen willen komen en samen iets leuks wil doen..!
hmmm wat ik er van vind? ik ga op internet ook een 1 van mn exen opzoeken en of ze hier heen willen komen en samen iets leuks wil doen..!
zondag 18 september 2011 om 14:38
quote:smurfje251 schreef op 18 september 2011 @ 14:19:
Flava, ik heb dat ook al vaak tegen hem gezegd dat hij me gebruikt maar hij zegt van niet en dat ik het zo niet moet zien
Nee, natuurlijk zal hij dat niet volmondig toegeven. Dan is hij nl zijn neukertje kwijt, jij dus.
Je moet niet zoveel denken, je moet DOEN. En wat je moet doen weet je denk ik heel goed. Dat dat bij jou mss wat langer duurt, prima.
Je blijft alleen zo in je eigen cirkel rondlopen, daar komt geen eind aan.
Verander zijn naam in je telefoon in : 'eikel, niet sms-en/bellen'.
Flava, ik heb dat ook al vaak tegen hem gezegd dat hij me gebruikt maar hij zegt van niet en dat ik het zo niet moet zien
Nee, natuurlijk zal hij dat niet volmondig toegeven. Dan is hij nl zijn neukertje kwijt, jij dus.
Je moet niet zoveel denken, je moet DOEN. En wat je moet doen weet je denk ik heel goed. Dat dat bij jou mss wat langer duurt, prima.
Je blijft alleen zo in je eigen cirkel rondlopen, daar komt geen eind aan.
Verander zijn naam in je telefoon in : 'eikel, niet sms-en/bellen'.
zondag 18 september 2011 om 14:43
ja ik heb idd tijd nodig maar echt geloof me: ik heb mn twijfels! ik wil een normale relatie en niet zo,n eentje.. ik ken zijn ouders niet eens..kan je nagaan! hij stelt me ook niet voor aan zijn ouders.. het is moeilijk..en hij is ook een collega van me.. ik wil hem best te vriend houden maar niet voor een relatie