in de war

19-09-2011 12:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
bericht verwijderd
anoniem_131780 wijzigde dit bericht op 19-09-2011 16:52
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Negeren, hij is het niet waard! Je komt vast iemand tegen die wel helemaal voor jou gaat!
Je vond 'm in eerste instantie niet eens interessant.....

waarom heb je het dan toch zover laten komen?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Tja je weet zelf al dat wat je met m gedaan hebt niet goed is..

En ook al WIL je het niet zijn, toch ben je die andere vrouw..

Maargoed antwoord op je vraag: laat m n paar dagen met rust en je merkt vanzelf of hij je mist
Geen contact meer hebben/opnemen tot zijn relatie over is. De andere vrouw ben je al. Zoveel zelfvertrouwen heb je dus helemaal niet, anders zou je je hier niet voor lenen.

En daarbij, zo'n lozer die na een halfjaar al vreemdgaat zou ik straal voorbij lopen. Ik zou hem nooit meer vertrouwen. Want wat hij nu zijn vriendin flikt kan hij jou ook flikken.
alarmbellen gaan rinkelen als hij zegt dat hij het vreemd vindt om van de ene relatie naar de andere te gaan. Hij veroorzaakt dit zelf, hij drong aan tot contact met jou. Ik heb t idee dat deze jongen wil kijken hoelang hij van 2 walletjes kan blijven eten. Mannen en jongens vinden t nl geweldig als ze er mee weg kunnen komen.
wie zegt dat hij niet meer meisjes heeft benaderd? ik zou die jongen laten voor wat het is en verder kijken voor een leukere man die echt voor je gaat.
Wat een lul zeg. Enne, leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt. Hoe zit het met je gevoel van eigenwaarde?
Je bent er wel heel makkelijk in gestapt, zo lijkt het.

Dat je niet de 'tweede vrouw' wilt zijn had je natuurlijk moeten zeggen voordat jullie voor het eerst zoenden.

Nu ben je het al.
Ik vind hem een onbetrouwbare lul die uit is op een neuckertje en jou nogal dom bezig.
bedankt voor jullie reacties.

als het niet zo goed klikte, was ik hier niet eens aan begonnen.

wat ik deed was egoistisch en heb nu alleen mezelf mee.

ik denk dat ik gewoon niets van me laat horen,,,hoewel dit wel erg moeilijk gaat worden.

ik ben idd nu een 'ander',,,,maar wil dus dat hij zijn relatie uitmaakt en voor mij gaat.
ik zou zo'n kerel nooit vertrouwen.

als ie wat neuckbaarders ziet gaat ie vreemd.
waarom ben ik nou dom bezig? als je iemand leuk vindt sinds jaren....ga je gewoon voor.
quote:nientje88 schreef op 19 september 2011 @ 12:46:

waarom ben ik nou dom bezig? als je iemand leuk vindt sinds jaren....ga je gewoon voor.

daar hebben we dan een andere mening over.

Ik denk nl dat hij jou gewoon gebruikt en ik vind het dom dat jij je laat gebruiken.

duss
ik denk niet dat hij met mij vreemd zou gaan....ik weet het gewoon....het gaat niet alleen om sex.
en je praat het voor jezelf goed...omdat het voor het eerst in jaren is.
ok, miss gebruikt hij mij....daar zullen we snel achterkomen dan....dan ben ik miss dom bezig idd...maar kan mijn gevoel voor hem niet 1,2,3 uitschakelen.
quote:nientje88 schreef op 19 september 2011 @ 12:48:

ik denk niet dat hij met mij vreemd zou gaan....ik weet het gewoon....het gaat niet alleen om sex.

nee en daarom hadden jullie eerst heel veel diepgaande gesprekken vor jullie sex hadden en verbrak hij van te voren de relatie waar hij zo vaag over doet.

Maar ga vooral door met jezelf voor de gek te houden.

Succes.
quote:nientje88 schreef op 19 september 2011 @ 12:46:

je bent dom bezig als je voor iemand gaat die overduidelijk niet vor jou gaat.....

Als ik vrijgezel ben, en ik zie een vent die bezet is, maar wel toespelingen maakt op mij, dan vind ik die vent meteen een stuk minder leuk hoor. Vind dat een rete turn off iemand die zo met zijn partner/relatie omgaat. Snap niet dat er vrouwen zijn die met zo'n lulletje rozewater genoegen nemen eigenlijk.
quote:nientje88 schreef op 19 september 2011 @ 12:48:

ik denk niet dat hij met mij vreemd zou gaan....ik weet het gewoon....het gaat niet alleen om sex.Want je hebt hem hoe veel daagjes al gezien? Komop meid. Je hebt gewoon kriebels... dat wil niet zeggen dat je de man door en door kent. Natuurlijk weet jij niet 'gewoon' dat hij het bij jou niet zal doen. Hij is er nogal makkelijk in om maar zo te zeggen.
Oke ik snap je gevoel enigzins..

Je bent nu in de wolken..

Maar stel je dit eens voor:

Hij besluit met haar te stoppen en met jou verder te gaan..

Ben je dan niet continu aan t denken of hij jou wel trouw is?

Hij is immers met jou vreemd gegaan!

Dus waarom niet nog eens?

WIL jij Je daar de hele tijd mee bezig houden?

Of steek je je kop in t zand n zeg je tegen jezelf dat jou dat niet zal overkomen omdat jullie klik zo goed is?

(onthou dat hij ooit ook een klik had met haar)
quote:Elmervrouw schreef op 19 september 2011 @ 12:16:

Je vond 'm in eerste instantie niet eens interessant.....

waarom heb je het dan toch zover laten komen?ik denk:

Dat vond ik vleiend en op een of andere manier, begon ik hem aantrekkelijk te vinden.
ik ben erg in de war...en niemand kan mij een goed advies geven, daarom toch besloten om het hier te zetten.

Hier geven ze advies, maar doe je daar dan ook iets mee?
En je zou zelf ook zo behandeld willen worden? Jullie krijgen een fijne relatie, na verloop van tijd komt de sleur en gaat hij het eerst ff met een ander proberen die mss ook al zolang single is geweest en uit puur egoïsme het ook wel met hem probeert.

Zoals je eraan komt, kom er nl ok weer vanaf.
Nope
Hmm, je verdient beter. Zo'n vent is niet te vertrouwen. Kans dat 't op de lange termijn werkt, is klein. En als 't toch alleen maar om de korte termijn gaat, dan kan je veel beter iemand zoeken die vrij is.

Maar, inderdaad, daarmee is je gevoel natuurlijk niet weg. Je kunt er echter wel voor kiezen om 'm niet meer te zien. Ook al voel je je dan rot. Je verdient echt beter! En er zijn echt zat leuke mannen, ook al snap ik dat 't nu voor jou niet zo voelt. Misschien helpt 't als je terug denkt aan het begin, toen je 'm eigenlijk helemaal niet zo leuk vond? Wat vond je toen stom aan 'm? Focus daar lekker op ;)

En sterkte, want 't blijft balen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven