3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
maandag 19 september 2011 om 20:28
AAAARRRRRGGGHHHHH
Oke oke, 3000+ to the rescue...
Friez jij zet thee met honing
Mul jij zingt slaapliedjes
Appel jij klopt op Ukje haar ruggetje
Moos jij smeert haar in met Vicks
Minny, snij jij een een ui?
En de rest..... stuur maar een berg beterschapszenn ofzo
Dan kan ik *gaap*
Heel even *gaap*
mijn ogen dicht doen....
Oke oke, 3000+ to the rescue...
Friez jij zet thee met honing
Mul jij zingt slaapliedjes
Appel jij klopt op Ukje haar ruggetje
Moos jij smeert haar in met Vicks
Minny, snij jij een een ui?
En de rest..... stuur maar een berg beterschapszenn ofzo
Dan kan ik *gaap*
Heel even *gaap*
mijn ogen dicht doen....
maandag 19 september 2011 om 21:54
Moos... gaat nog wel heel goed, in die zin dat ik het volhou en er plezier in heb.
Maar ik ben nog steeds maar 2 kg afgevallen, nu vind ik het niet zo erg want ik ben in elk geval niet aangekomen na het stoppen met roken. En echt streng ben ik ook niet voor mezelf dus ik weet wel waar het vandaan komt.
As. vrijdag krijg ik extra sportbegeleiding om wat met gewichten aan de haal te gaan om wat spiergroepen te trainen, ik hoop dat dat de boel weer in beweging gaat zetten.
JIj hebt ook gesport vandaag.. ruik ik??
Maar ik ben nog steeds maar 2 kg afgevallen, nu vind ik het niet zo erg want ik ben in elk geval niet aangekomen na het stoppen met roken. En echt streng ben ik ook niet voor mezelf dus ik weet wel waar het vandaan komt.
As. vrijdag krijg ik extra sportbegeleiding om wat met gewichten aan de haal te gaan om wat spiergroepen te trainen, ik hoop dat dat de boel weer in beweging gaat zetten.
JIj hebt ook gesport vandaag.. ruik ik??