Winterjas
maandag 19 september 2011 om 19:09
Tuurlijk kan je hem aan doen. Snap alleen niet waarom je nu al een winterjas aan zou willen. Hier was het vanmiddag 18 graden met een zonnetje. Zie hier soms mensen met een winterjas aan lopen terwijl het nog best lekker weer is, zijn wel altijd dezelfde soort types.
Of heb je het over de ochtenden? Dan kan het idd best fris zijn.
Of heb je het over de ochtenden? Dan kan het idd best fris zijn.
maandag 19 september 2011 om 19:12
maandag 19 september 2011 om 19:14
quote:itsssme schreef op 19 september 2011 @ 19:11:
Wat voor types bedoel je? De 'woonwagenkamp' mensen?Hebben tenslotte nog 3 kilometer knálroze stof liggen, mét verlichting zelfs en ronddraaiende vlinders. Die vlinders kun je vervangen door bijv. een ijsbeer of een pinguin, om je jas hélemaal up-to-date te maken.
Wat voor types bedoel je? De 'woonwagenkamp' mensen?Hebben tenslotte nog 3 kilometer knálroze stof liggen, mét verlichting zelfs en ronddraaiende vlinders. Die vlinders kun je vervangen door bijv. een ijsbeer of een pinguin, om je jas hélemaal up-to-date te maken.
maandag 19 september 2011 om 19:17
quote:wifra98 schreef op 19 september 2011 @ 19:14:
[...]
Hebben tenslotte nog 3 kilometer knálroze stof liggen, mét verlichting zelfs en ronddraaiende vlinders. Die vlinders kun je vervangen door bijv. een ijsbeer of een pinguin, om je jas hélemaal up-to-date te maken. Pauper, een beetje sleep is 7 meter lang......
[...]
Hebben tenslotte nog 3 kilometer knálroze stof liggen, mét verlichting zelfs en ronddraaiende vlinders. Die vlinders kun je vervangen door bijv. een ijsbeer of een pinguin, om je jas hélemaal up-to-date te maken. Pauper, een beetje sleep is 7 meter lang......
maandag 19 september 2011 om 19:25
maandag 19 september 2011 om 19:27
Hier was het vanmorgen 7 graden, heel erg koud. Nu ging ik met de auto dus heb ik er geen last van maar op de fiets zou je dan echt wel een winterjas aan moeten, anders is het te koud!
En het lijkt mij eigenlijk ook wel een beetje een gek gezicht als je mensen ziet lopen met een jas met een dikke bontkraag.
En het lijkt mij eigenlijk ook wel een beetje een gek gezicht als je mensen ziet lopen met een jas met een dikke bontkraag.
maandag 19 september 2011 om 19:33
Waarom niet? Bij ons op school heeft iemand het hele jaar door de winterjas aangehouden? Wij stonden in onze jurkjes, slippers etc. op de kinderen te wachten en zij loopt voorbij in haar winterjas.
Ik moet zeggen afgelopen week op de fiets in de vroege ochtend was wel fris hoor. Een tussenjas is dan wel een goede optie.
Ik moet zeggen afgelopen week op de fiets in de vroege ochtend was wel fris hoor. Een tussenjas is dan wel een goede optie.
maandag 19 september 2011 om 20:00
Ik heb in augustus voor het eerst een tussenjas/herfstjas gekocht. En daar ben ik erg blij mee. Goede investering geweest (het ding koste wel 45 euro bij de C&A ) Het is gewoon een heel dun winterjasje. Voor 's ochtends prima te doen. Ik ga om 10 over half 7 de deur uit, naar het station, overstappen en dan nog een stuk lopen. Is het 's middags erg warm? Dan doe ik de jas gewoon open. Of uit natuurlijk.