Vanaf oktober 2010, kindervrij, deel 11!

14-09-2011 08:07 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 11 van ons groepje kindvrijen, hier op de kinderpijlerT.

We blijven ook nu weer doorgaan met slap ouwehoeren, serieuze aangelegenheden, het ondersteunen van elkaars ellende. Maar ook goede grappen en grollen mogen ook op deze plaats.

En let wel: elf is het gekkengetal.... Eindelijk een cijfer dat bij ons past

Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.

Maar iedereen is van harte welkom!

Voor de elfde keer zeg ik:

VANAF OKTOBER 2010, KINDVRIJ!

En voor de zekerheid laat ik deze ook nog staan:

Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindvrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.

Disclaimer copyright Artemission.(ere wie ere toekomt)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:himalaya schreef op 19 september 2011 @ 19:42:

Oh Gier, ik wist niet dat ik je had uitgenodigd??

Volgens mij hebben zowel Iebs als ik de boel helemaal dichtgezet, vandaar.

Ik speel het niet op mijn eigen account, maar heb een spelletjesaccount. Kan ik jou gewoon onder je gewone FB account toevoegen?

Maar ik had wel een uitnodiging van jou van je eigen account. Dus niet van jou spelletjes account. Het wordt wel erg ingewikkeld zo

Voeg mij maar toe dan kijk ik of het nu wel wil.
quote:Hasse88 schreef op 19 september 2011 @ 19:45:

Hiem: ik heb glas nodig, dan kan ik mijn mooie gebouwen upgraden... Thank you!Dat zit niet in mijn assortiment
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:gierzwaluw33 schreef op 19 september 2011 @ 19:51:

[...]

Maar ik had wel een uitnodiging van jou van je eigen account. Dus niet van jou spelletjes account.

Huh??? daar heb ik nog nooit een spelletje mee gespeeld!

Het spookt in facebook-land..
Ik heb choco-pepernoten maar ik maak ze niet open.

Werkt zo'n mantra nou écht?
quote:gierzwaluw33 schreef op 19 september 2011 @ 19:51:

[...]

Maar ik had wel een uitnodiging van jou van je eigen account. Dus niet van jou spelletjes account. Het wordt wel erg ingewikkeld zo

Voeg mij maar toe dan kijk ik of het nu wel wil.Had ik je geen uitnodiging gestuurd Gier? Ikweetnietmeerwiejebent*schaamtzichdiep*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:himalaya schreef op 19 september 2011 @ 19:59:

Werkt zo'n mantra nou écht?Nah...
quote:himalaya schreef op 19 september 2011 @ 19:58:

[...]

Huh??? daar heb ik nog nooit een spelletje mee gespeeld!

Het spookt in facebook-land..

Raar he? Maar ik heb jou nu een vriendschapverzoek gestuurd naar jou andere account. Kijken of ik dan geen foutmelding krijg.

Als dat wel zo is dan geef ik het op
quote:Hasse88 schreef op 19 september 2011 @ 20:00:

[...]

Had ik je geen uitnodiging gestuurd Gier? Ikweetnietmeerwiejebent*schaamtzichdiep*Ja jij ook maar toen krijg ik ook een foutmelding
Toch raar Gier, want Kus heeft de spelletjesuitnodiging wel kunnen accepteren. Ik nodig je nog een keer uit, oké?
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 september 2011 @ 20:04:

Toch raar Gier, want Kus heeft de spelletjesuitnodiging wel kunnen accepteren. Ik nodig je nog een keer uit, oké?Is goed Iebs! Gier-man snapt er ook niets van. Ik ga mij er straks of morgen in verdiepen want ik ga zo naar HNTM en Project catwalk kijken.
Ik wil ook chocopepernoten!!!! Gier-man heeft net het laatste stukje speculaastaart voor mijn neus weggekaapt. Nu moet ik het doen met een chocolade koekje.
quote:roosje4 schreef op 19 september 2011 @ 13:56:

[...]

Ik hoop dat als je ouder bent het niet alleen van je kinderen moet hebben, die zie je misschien hooguit 1 keer per week. Als je je geluk daaruit moet halen.....

En als dat de reden is om kinderen te nemen vind ik dat triest.

Eens met Roos.

En ik neem de kans dat ik me eenzaam voel als alleenstaande oudere op de koop toe als ik denk aan alle ellende die een kind met zich meebrengt, zoals de bevalling, luiers en andere vuiligheid, het jarenlange slaaptekort, gekrijs in de supermarkt, * waar was die lijst van meer dan 100 kinder-ongemakken ook al weer? Begin van deel 10 dacht ik * moet ik doorgaan? O nee natuurlijk niet, want je krijgt er immers zoooo veel voor terug!

Bovendien, eenzaamheid hoort bij het leven. Echter veel mensen hebben er nooit mee leren omgaan en dat is pas zielig.
Wereldmeid, we komen elkaar wel opzoeken hoor, als we alleenstaand en ouder zijn
@Iba is het weer goed gekomen met je haar?
Ja gezellig Hiem!
quote:viennas schreef op 19 september 2011 @ 19:03:

Blegh, vandaag weer met collega over kinderen gehad. Zijn kinderen zijn natuurlijk wonder kinderen. En dat het normaal is dat ik bijvoorbeeld meer rekening met hem hou omdat hij kinderen heeft. Met vrije dagen enzo. Daar word ik zo moe van. En hoe ik ook tegen hem inga, hij vind al jaren dat ie gelijk heeft. Wacht maar TOT je kinderen hebt vien zegt ie dan. Grr, ook dat wil ie niet geloven, dat ik ze echt niet wil. Ik snap ook eigenlijk niet dat ik nog de moeite neem om erover te discussiëren.O ja wat vreselijk irritant. Gisteren nog vroeg een collega van een andere locatie mij 'Heb je al kinderen?' en ik reageerde 'nee en wij willen ze ook niet'. Hij raakte een beetje geprikkeld en zei 'nou ik bedoelde er niets mee hoor'.

En vanmorgen nog, een collega die 3 jonge kinderen heeft zei tegen een collega die net vader is geworden en die vertelde over de ongemakken: 'wacht maar tot je er 3 hebt'. En ik reageerde: 'wie zegt dat hij 3 kinderen wil? Mss vindt hij 1 wel genoeg'. Helaas. De kersverse vader antwoordde dat hij een groot gezin wil.
quote:wereldmeid schreef op 19 september 2011 @ 21:30:

[...]

Helaas. De kersverse vader antwoordde dat hij een groot gezin wil. Niks helaas. Altijd handig om onze billen te wassen en onze pensioenen te financieren.
quote:himalaya schreef op 19 september 2011 @ 21:36:

[...]

Niks helaas. Altijd handig om onze billen te wassen en onze pensioenen te financieren.
Haha Hiem is weer scherp!
quote:wereldmeid schreef op 19 september 2011 @ 21:24:

@Iba is het weer goed gekomen met je haar?

Nog niet.

Door de head & shoulders was ik wel bijna van mijn hoofdhuid af.

Ik hoop morgen bij de kapper terecht te kunnen.
Goedemorgen.
Mogge Iebs! Hoest met je haar? Heeft de Head en Shoulders wat effect gehad?

@de rest: een goedemorgen allemaal tezaam!
quote:Hasse88 schreef op 20 september 2011 @ 07:44:

Mogge Iebs! Hoest met je haar? Heeft de Head en Shoulders wat effect gehad?

@de rest: een goedemorgen allemaal tezaam!

Nope Hasse.

Mijn kapper gaat om half 9 of 9 uur open, dus ik zit klaar en grijp dan direct de telefoon. Ik hoop dat ik terecht kan.

Het klinkt misschien wat overdreven, maar ik ben heel grijs van mezelf en bij deze donkere kleur heb ik over 2 weken uitgroei die bijgewerkt moet worden (valt veel meer op dan bij een lichte kleur). En het probleem met zo'n donker uitgevallen kleur is dat het, als je het zelf doet, het minstens een jaar kost om het weer lichter te krijgen. Je kunt geen lichtere kleur over donker doen, want dan blijft het donker.

Mijn zus snapte het ook al niet, want die heeft de kleur gezien die ik gekocht had en die lag in hetzelfde kleurschema als mijn oude kleur. Hoe dat dan tegen het zwarte aan kan worden is ons een groot raadsel.
Lees net het topic over kinderfeestjes en dat moeders daarover compleet gestresst zijn.

Ik kan me van vroeger niet herinneren dat mijn ouders daar last van hadden. Nu kwamen er ook alleen kinderen vanaf een jaar of 6, geen meute volwassenen (op opa en oma na). En opa en oma kwamen ook niet tegelijk met de kinderen.

Blijkbaar is het tegenwoordig normaal dat er meutes ouders met hun kinderen meekomen en moet je er een soort combifeest van maken.
Ik kan vanmiddag terecht bij de kapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven