iets doms doen uit hoo
maandag 19 september 2011 om 10:42
vandaag ga ik vanuit het oosten van nederland naar mijn moeder in belgie toe om deze week de inboedel te regelen. mijn exvriend met wie het na 7 jaar 3 maand uit is woont hier een half uur vandaan.
van de week heb ik hem gesmst dat ik naar mijn ma toega en of het nut heeft langs te komen. daarnaast heb ik hem gisteren gemaild dat ik deze week de inboedel laat ophalen. ik zit er hard over te denken naar hem toe te gaan, 1,5 maand geleden heb ik dat ook gedaan en het was toen eigenlijk heel naar, maar zag zijn twijfel. ik denk, dat als hij me ziet dat hij dan van gedachten zou kunnen veranderen,
ik heb al 2 berichten geplaatst, waarin ik aangeef dat ik hem mis en huilaanvallen heb omdat ik hem zo mis. hij heeft toen ik hem bezocht savonds geprobeerd een meisje te versieren, was toen met haar weg, maar zei dat dr niks was gebeurd. we hebben toen in die 5 dagen nog gefoosd en toen zei hij, dat hij wilde dat ik bleef, maar ook wilde dat ik wegging.
echter, op de sms en mail hefet hij niet gereageerd en hij zegt dat hij gelukkig is nu, dat als ik geen heimwee had gehad naar nl en hem tof had behandeld, dat het anders was (was heel gestressed en daardoor ging hij afstand van me nemen) ik weet dat het niet verstandig is om erheen te gaan, maar ik hoop dat het wat uithaald. wat kan ik zeggen om t goed te maken?
van de week heb ik hem gesmst dat ik naar mijn ma toega en of het nut heeft langs te komen. daarnaast heb ik hem gisteren gemaild dat ik deze week de inboedel laat ophalen. ik zit er hard over te denken naar hem toe te gaan, 1,5 maand geleden heb ik dat ook gedaan en het was toen eigenlijk heel naar, maar zag zijn twijfel. ik denk, dat als hij me ziet dat hij dan van gedachten zou kunnen veranderen,
ik heb al 2 berichten geplaatst, waarin ik aangeef dat ik hem mis en huilaanvallen heb omdat ik hem zo mis. hij heeft toen ik hem bezocht savonds geprobeerd een meisje te versieren, was toen met haar weg, maar zei dat dr niks was gebeurd. we hebben toen in die 5 dagen nog gefoosd en toen zei hij, dat hij wilde dat ik bleef, maar ook wilde dat ik wegging.
echter, op de sms en mail hefet hij niet gereageerd en hij zegt dat hij gelukkig is nu, dat als ik geen heimwee had gehad naar nl en hem tof had behandeld, dat het anders was (was heel gestressed en daardoor ging hij afstand van me nemen) ik weet dat het niet verstandig is om erheen te gaan, maar ik hoop dat het wat uithaald. wat kan ik zeggen om t goed te maken?
maandag 19 september 2011 om 21:50
off topic maakt niet uit. ben ook nogal hardleers denk ik... en te vergevingsgezind ofzo. dan doe ik mezelf inderdaad pijn. heb wel door dat hij me niet meer wil, maar moet nog tot me doordringen bij mijn gevoel, wat soms lukt soms niet. ergens voel ik ook dat het voor mijzelf helemaal kapot is, maar wil ergens ook laten zien aan hem dat ik verder kan ofzo... noem het een plaat voor de kop...
dinsdag 20 september 2011 om 00:45
spullen zijn nog niet rond misia, komt deze week...dankjewel dat je me er serieus op in wil gaan sowieso aan allen die dat doen (haha, dat plaat voor de kop en dom vind ik namelijk zelf al genoeg, snap ook echt waarom mensen zeggen dat het dom is,
maar ja, heb moeite met grenzen stellen dus, bij deze krijg ik de les van het leven om dat toch echt wel te gaan doen). en gelukkig heeft hij geen facebook e.d. dus daar heb ik geen last van.
maar ja, heb moeite met grenzen stellen dus, bij deze krijg ik de les van het leven om dat toch echt wel te gaan doen). en gelukkig heeft hij geen facebook e.d. dus daar heb ik geen last van.
dinsdag 20 september 2011 om 23:59
wederom ikke. wel verdikke, had gebeld, om te vragen hoe en wanneer nu die inboedel kon worden gefikst. kreeg geen gehoor. (1 x gebeld, niet gewacht op de voicemail) wordt even later teruggebeld en kreeg nu soort van uitnodiging een drankje te komen doen. was gisterenavond, voor vandaag. heb vandaag gecancelled, gezegd dat het me niet zo uitkwam....gezegd dat ik morgen zou komen en wisselgesprek had (wat ook nog zo was), maar volgens mij is het inderdaad toch niet zo'n heel verstandig plan. maar mn gevoel maakte wel een sprong (gevoel UIT en AF NU!) wat een daapse situatie ook eigenlijk. nou ja, bedankt voor jullie adviezen sowieso!